15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Ik heb dat nog niet gehad, bij mijn vorige zwangerschap pas veel later harde buik na orgasme..

2. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Aangezien de misselijkheid hier volop is toegeslagen, ga ik het zeker geen dag kunnen verbergen, als ik actief ben, ben ik om de paar minuten aan het kokhalzen, dus een middagje door de stad lopen zal zeker niet lukken.

En de tante heb ik wel graag, maar die man is gewoon zoooooo'n engerd, in't begin dacht ik echt dat er iets scheelde met hem. Ik wil die eigenlijk echt niet in mijn huis. (Vooral niet omdat hij voortdurend rookt en drinkt) bah.

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Andastra, balen dat je zo misselijk bent! En ik snap dat je zo iemand liever (nu even) niet ziet.

Seks, hier eigenlijk nog nergens last van dus ook niet tijdens de seks.

Zaterdag had ik s avonds heel erge buikkramp. Dacht echt dater iets niet goed ging. Maar na een warm bad was het gelukkig weer over. Dus het zullen mijn banden wel geweest zijn ofzo.

Ik ga van de week nog effe 1 testje doen want die andere 2 waren natuurlijk over de datum. Dus voor de zekerheid.
    En dan over een week of 2 de vk en de huisarts bellen. Vorige keer moest ik voor een echo ook wachten tot ik elf weken was. En bij de vk konden ze toen ook nog niet zo veel zien/ voelen vandaar.

En ik durf het aan ik heb mijn banner veranderd!

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

1366613073NIMG_1723.jpg

Mijn test van vanmorgen! Ik ga me banner ook veranderen:D

Joepie!

5. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Goede morgen meiden.

Vanmorgen werd ik misselijk wakker. Maar zodra ik opstond zakte het gelukkig wat af. Na het onbijt weer misselijk. Ik heb echt een probleem met drinken als ik een glas water of melk drink dan wilt het er heel graag weer uit. Ik hou het nog wel binnen gelukkig maar kweet niet hoelang ik dat nog vol kan houden.:(

Sex. Ik krijg lichte krampjes na de sex. Maar dat had ik voorheen ook al.

@andastra. Vervelend dat er zo een creep in de familie zit. Kan me voorstellen dat je nietzit te wachten op iemand die steeds rookt en drinkt.

6. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Hier ook wat misselijk wakker. Na het opstaan zakte het een beetje weg, maar nog wel een soort brok in me maag
    Even ontbijten

7. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn!
    Gelukkig (nog) nergens last van.

@andastra Iewww, die man zou ik ook niet graag op bezoek willen :( Ik vond wat iemand anders voorstelde wel een goed idee: dat je het fijn zou vinden om met zijn 4en af te spreken en niet met hun erbij?

@bumpie mooie test hoor!

@sex Nou ik heb er nog steeds geen zin/puf voor.
    Als mijn hoofd mijn kussen raakt ben ik vertrokken!! :p

8. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Hoi meiden,

Heb weer een mooi testje voorbij zien komen!

Ik ben nu sinds een paar dagen ook onwijs misselijk! En als ik niet misselijk ben dan zit ik verstopt! Echt fijn, haha! Maar goed, is voor een goed doel toch! :D

9. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Ojee veel misselijke meiden hier zie ik! Haha. Sterkte ermee dames! Ben benieuwd wat mij nog te wachten staat.
    Ik ben wel erg moe.... en moet vaak plassen.

Morgen 5 weken :). Dat klinkt alweer een stuk beter als 4 haha.

Ik wordt ook zo blij van de lente nu! Voel me 1 met de natuur. Alles in de knop, alles groeit en bloeit, net als het wondertje in mijn buik!

10. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,
    Hier nog niet heel erg veel last van kwaaltjes gelukkig.
    Vanochtend begonnen met het opvangen van mijn plas voor moeders voor moeders. Ik moet dit tot 1-7 gaan doen.
    Zoals een aantal al aangeven die fles stinkt verschrikkelijk als je um open doet haha maar het is voor een goed doel :p

11. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Stinkt het echt zo erg..?
    Bij mij komen ze woensdag langs.. maar als ik vieze luchtjes ruik ga ik kokhalzen..:$

12. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    @MvM Ik ga donderdag na de echo bellen.
    Wil ook graag meedoen. De geur neem ik voor lief ;) Het is voor een goed doel.
    Wat ik me nog wel even afvraag, als ze komen, moet je dan gelijk een test doen? Ter plekke bedoel ik?

Ik kan het alleen op woensdag, vrijdag en in het weekend doen, de rest van de week werk ik. Zal dit een probleem zijn?

Worden de flessen bij jullie opgehaald of moeten jullie ze zelf wegbrengen?

13. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Bij mij komt MvM ook woensdag.
    Die geur is inderdaad heel smerig, vooral als je misselijk bent.... Maar ja het is zeker voor een goed doel!
    Je moet vlak voor ze komen urine opvangen en dan doen ze inderdaad te plekke een test.

Bij mij werden de flessen de vorige keer opgehaald dus dat zal nu ook vast weer zo zijn.

14. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt ze doen een zw testje die je tevens cadeau krijgt in een leuk doosje.
    Het stinkt inderdaad, maar voor ik de dop open draai neem ik een hap lucht en haal pas weer adem als ik de dop dichtdraai ;) hihi
    Bij mij komen ze de flessen ophalen en brengen. Als je belt kun je vragen of ze bij jou halen of dat je ze zelf moet wegbrengen.

15. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Hier had ik vorige week al gebeld en gelukkig komen ze ze hier ook ophalen..
    Mn vent gaat geen piesflessen wegbrengen, en ik ben nog bezig met mn rijbewijs, dus doe het echt niet op de fiets haha.

Wel een kans dat de buren het herkennen natuurlijk, maar das jammer dan..

16. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Komen ze de flessen ophalen met een auto van MvM?
    Ik bedoel, staat er reclame op de auto? Weet iemand dat?

17. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Nee er staat geen reclame op. Dus dat is onherkenbaar. Maar voor moeders die daar ook aan mee hebben gedaan kan het wel opvallen omdat er elke week een busje de straat in komt rijden. Zo is mijn buurvrouw er bij mij de vorige keer ook achter gekomen...

18. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Mijn buren keken van de week al raar..
    We hadden een maand of 2 geleden gezegd, ach het kleine kamertje enzo doen we pas wanneer ik zwanger ben..
    En Vl is bijna 2 weken geleden al begonnen met schuren:D
    Dus als de buren de flessen ook kennen is het verraden ja..:D;)

19. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    @salamander Dank voor je antwoord! Anders valt het wel heel erg op als ze rijden met reclame! Ik laat me donderdag wel verder inlichten. Ben benieuwd!

Nog 3 nachtjes en dan onze echo! :D

20. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Wauw al een echo! Wat een heerlijk vooruitzicht! Bij mij duurt het helaas nog even.... Genietse!

Deel Deze Pagina