Hoi dames, Hier vanmiddag gekokhalsd op straat ik hoopte zo dat ik niet zo overgeven. Deze avond weer een pijnlijke linkerborst. Vind het wel apart dat het elke keer maar de linkerborst is. Wie heeft dat ook telkens maar 1 borst?
Dank je! Dit wordt m'n (ons) eerste kindje. Ik ben 29 jaar Ik denk dat ik eerst nog veel ga terug lezen zodat ik jullie wat beter leer kennen. Ti's nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal. Maar dat komt wel goed denk ik!
♥DECEMBER MAMA'S♥ 14 december 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje 15 december 2013: - Troelaa (27 jaar) Eerste kindje - JoyofLiving (26 jaar) Derde kindje - Rachster (32 jaar) Derde kindje - Knuffie23 (27 jaar) Tweede kindje - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 16 december 2013: - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje 17 december 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Lonny (33 jaar) Derde kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje 18 december 2013: - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Vivian (29 jaar), Tweede kindje - Salamander (25 jaar) Eerste kindje 19 december 2013: - Anoniempje (26 jaar), Eerste kindje 20 december 2013: - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje - Svv (23 jaar) Eerste kindje 21 december 2013: - Lindsey (23 jaar) Eerste kindje - Deesjedees (27 jaar) Tweede kindje - Rosa1603 (32 jaar) tweede kindje 22 december 2013: - Knufje (33 jaar) Tweede kindje 23 december 2013: - Veneno (28 jaar) Derde kindje - Verhoefem (27 jaar) Eerste kindje - Syl (31 jaar) Eerste kindje 24 december 2013: - IS88 (24 jaar) Eerste kindje - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) 27 december 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje -Prutske (28 jaar) Tweede kindje 29 december 2013: -Yinxy (29 jaar) Eerste kindje 31 december 2013: - Bumpie (27 jaar) Tweede kindje - Scorpio99 (22 jaar) Eerste kindje ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Denisja, 24 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Knuffie 23, 29 april 1e echo - JoyofLiving, 1 mei controle verloskundige + echo - Mamsie86, 2 mei intake - Amely86, 2 mei tweede echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo - Jezz, 2 mei echo - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Anoniempje25, 2 mei echo bij gyn - MamaEl, 3 mei eerste echo - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk - Dreamer2012, 7 mei eerste echo gyn - Salamander, 7 mei eerste echo - Annekevdz, 7 mei intake vk - Knuffie 23, 7 mei 1e controle vk - Porkie, 7 mei echo - Nathaliiej, 7 mei intake - Knufje79, 7 mei intake vk + echo - GFH (Wendy), 8 mei eerste echo gyn - IS88, 8 mei echo - Veneno, 9 mei echo - Denisja, 10 mei intake verloskundige - Lonny, 10 mei echo - Salamander, 10 mei intake vk - Jezz, 10 mei intake verloskundige - Svv, 13 mei eerste echo gyn - Rosa1602 13 mei eerste echo vk - Lonny, 13 mei controle verloskundige - Vivian, 15 mei intake + eerste echo - Svv, 15 mei intake +echo vk - Anoniempje25, 16 mei intake vk - Lindsey, 22 mei eerste echo - Anoniempje25, 23 mei echo vk - Syl, 24 mei intake + echo - IS88, 31 mei intake
Je staat erbij hoor! Kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is. Dat had ik ook toen ik mn positieve test in mn handen had vorige week. Maar het komt vanzelf wel ja.
Even over MvM: Je kunt de flessen ook 1x per week brengen bij een punt in de buurt. Zo kan je al wel meedoen vanaf 6weken en hoeft de buurt het ook niet te weten. Wanneer het niet meer uitmaakt of ze erachter komen kan je bellen en halen ze het op. Dat doen ze dan nog steeds in een onherkenbare auto. Sommige mensen zetten hun kratje in een boodschappentas. Ik ga het eerst wegbrengen. Ikmaak graag reclame voor MvM omdat ikzelf het medicijn wat ze ervan maken heb moeten gebruiken en ik destijds in de rats heb gezeten vanwege een leveringsprobleem. Het is nu nog steeds schaars dus elke druppel telt! Geef je hier op: Home Page
@Yinxy GEFELICITEERD en welkom! @Chantal Ik ga ook zeker mee doen. Ik wil alleen mijn echo even afwachten. @Denisja Morgen je echo!!! Spannend! Ik nog 2 nachtjes slapen!! Fijne dag vandaag!
Welkom nieuwe dames! Net bij bol.com even een clear blue digital besteld. En dit 9 maandendagboek zo leuk! Heb voor mijn dochter ook alle vervolgen. bol.com | P.Oud 9 Maanden Dagboek, Pauline Oud | Boeken Zijn hier meer dames met eigenlijk geen symptomen. Ben alleen 's morgens vroeg wakker en beetje ongi gevoel. Verder niet moe ofzo Fijne dag iedereen!
@ bumpie: Ik heb ook geen symptomen hoor! M'n borsten beginnen nu ietwat gevoelig te worden, maar pijn is anders. Dus kan wel zeggen dat ik geen symptomen heb eigenlijk, behalve het uitblijven van de ongi natuurlijk @ MvM: vanavond komt MvM langs, laatste testje van deze zwangerschap doen. Dan ben ik echt klaar met testen, haha! Ik laat het gewoon bij mij thuis ophalen, kan het buiten achter een klein muurtje zetten, dus zal de buren vast niet opvallen..... Heb ze er vorige keer in ieder geval niet over gehoord Liefs, Viv
hallo allemaal, Mag ik ook bij jullie op het lijstje? Dit is mijn eerste kindje ik ben 30 jaar.. Vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige na het horen van de positieve bloedtest. 22 mei krijg ik de echo! Voel me goed, af en toe wat steekjes en de darmen zijn aan het rommelen. Verder niet misselijk. In de avond hele warme buik.. Wat een mooi gevoel..
Wat leuk een hoop nieuwe meiden hier in het topic, het wordt wel heel druk met al die geboortes 2e helft van december.
Welkom alle nieuwe meiden en gefeliciteerd! Ik begin vandaag met MvM (als ze tenminste de kratten leveren) en anders begin ik morgenochtend ermee! Hier elke ochtend bij het opstaan beetje misselijk maar dat hoort erbij!
Ook geen symptomen bumpie! En daarom nog maar een test gedaan! Zie foto . Die met de roze dop is van vandaag. Van de action trouwens, twee voor 1,50!
@Melkchocolaatje GEFELICITEERD en welkom! @Dreamer mooie test hoor. Knalt van het scherm Ik ga niet meer testen. Heb er nog wel veel maar die bewaar ik.