15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ rachster: ik ben 29 (in juni de mijlpaal van 30!). Wilde zelf ook altijd 3 kinderen, maar weet niet of we dat nog gaan redden, hihi.... Heb nu natuurlijk wel al een kindje in de sterrenhemel :)
    Misschien zeggen we na 1 kindje wel, het is goed zo..... we zien wel hoe het loopt, eerst maar eens een gezond kindje proberen ter wereld te brengen ;)

Haha, een tweeling zou makkelijk zijn..... ben je meteen klaar!

@ lonny: jammer dat je negatieve ervaringen hebt met social media..... ik heb er eigenlijk alleen maar positieve ervaringen mee. En blijf een beetje op de hoogte van iedereen, haha! Alhoewel sommige mensen wel elke scheet melden die dwars zit....... :p

2. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Vivian Ik zie er nog heel jong uit. Kan zo door voor 25 :) Heel veel mensen geloven mij niet eens als ik zeg dat ik "al" 32 ben en 2 kinderen heb hahaha

30 valt mee hoor, ik dacht ook altijd, nu vergaat de wereld :) Ik heb het gevierd in Las Vegas. Mijn BFF was er ook met haar man. Was echt mijn best birthday ever (helaas geen geld gewonnen)

Oh mijn mondhygieniste weet het ook. Ik had gisteren een afspraak en toen vroeg ze of er nog bijzonderheden waren oid. Ik zei ja, ik ben zwanger. Toen zei ze: alweer? Ik zei mijn jongste is net 1 geworden (7 april). Dat krijg je als mensen je niet vaak zien ;)

@social media Ik vind het ook wel handig. Ben van nature een nieuwsgierig mens dus kan ik zo iedereen een beetje volgen. Vind het idd jammer dat sommige mensen er zoveel onzin op zetten!
    Ik hoef echt niet te weten dat je naar de wc gaat... :(

3. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hahaha rachster! Dat heb ik ook. Ik hoef echt niet te weten wanneer je een scheet gelaten hebt en hoe hij klonk en stonk! Sommige mensen gaan echt te ver.
    Maar ja wij gaat t wel op FB zetten, na 12 weken denk ik. Ik heb een erg leuk versje ergens gevonden wat wel erg bij ons past.

Heb vandaag m'n eerste echo afspraak gemaakt. Deze is 17 mei. Dan ben ik als t goed is net in week 8.

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Na 12 weken komt het bij mij ook op FB. Ik vind social media namelijk erg leuk. Maar zoals eerder gezegd komt het er nu nog niet op.

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hier ook pas na 12 weken op facebook. Ik vertel het mijn schoonouders ook pas met 12 weken. Onze band met hun is niet zo goed. :( Als het goed is ben ik de maandag na Vaderdag 12 weken dus gaan we het met Vaderdag vertellen. Ik wil Mirthe dan een shirt aan doen met Hoera ik word grote zus!

Ik denk nog steeds dat ik gewoon ongi wordt. Had niet verwacht dat het zoooo snel raak zou zijn. Ik ga volgende week de vk wel bellen. Hier pas echo met 10/11 weken en met 8 weken intake. tenminste zo was het met mirthe

6. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier na de eerste echo op Facebook. Maar ik heb nog niet eens gebeld voor een afspraak. Eind volgende week als ik 6 weken ben wil ik bellen naar de vk en voor een echo. Bij de eerste hadden we de echo bij 11 weken en rond die koers hoop ik nu ook een goede echo te hebben.

Mvm, ik twijfel nog. Ik wil heel graag mee doen maar mijn privacy vind ik ook erg belangrijk. En er wonen hier in de staat heel veel jonge ouders en die zijn natuurlijk niet gek. Ook is het hier vaak ney en zoete inval dus moet ik dan alles verstoppen heel de tijd

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Maar je weet wel dat MvM heel belangrijk is? Ik heb zelf de hormonen moeten spuiten en ben de vrouwen die het mogelijk gemaakt hebben door mee te doen met MvM eeuwig dankbaar.

8. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Mvm moet ik t nog met m'n vriend over hebben. Maar ik denk dat ik z'n antwoord al weet. Hij heeft waarschijnlijk zoiets van: als jij dat wilt doen schat, dan moet je dat doen. Hij is wt dat betreft lekker makkelijk ingesteld :)

Donderdag heb ik denk ik eindelijk ff tijd om me echt eens te gaan verdiepen erin. En andere dingen uit te gaan zoeken :)

Vandaag op t werk zat ik er ff doorheen, was moe. Ben ook pas sinds een kleine 2 maanden ben ik pas weer aan t werken. Dus gelukkig kan ik rustig aan doen. Maar had ff 10 min geen zin in werk, ben ik leuke zwangerschaps shirts gaan opzoeken op inet. Ikzelf ben een geek, een gamer. Dus tja, ben leuke geek/nerd shirts gaan zoeken. Moest wel lache met wat er allemaal is!

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gfh, ik weet heel goed hoe belangrijk het is daarom twijfel ik ook zo. Misschien dat ik iets met mijn ouders kan regelen. Die wonen namelijk helemaal buitenaf:D morgen maar effe overleggen.

Een van mijn beste vriendinnen heeft de hele mmm gehad en uiteindelijk een adoptie zoontje van 2 maanden ouder dan onze oudste.

10. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Hoi dames,

Hoe gaat ie hier?
    Hier heb ik weer last van me linkerborst en wat doet het pijn
    Weet iemand hoe je de pijn kun verzachten want verdraag het niet

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb geen idee hoe je die pijn kunt verzachten.

Pffff, wat een vreselijke nacht weer. Ben uit ellende maar om half 6 opgestaan. Het langste dat ik vannacht geslapen heb is 2 uur achter elkaar.

En ik heb me gisteren toch maar alvast opgegeven voor MvM.

12. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Morgen!

Anoniempje, misschien een nieuwe bh? Misschien dat deze wat je nu hebt niet meer goed steunt?

13. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    #1313 xXxpoekiesxXx, 24 apr 2013
    Laatst bewerkt: 24 apr 2013
    ;)Hallo dames ik mag me hier na 4 jaar ook aan gaan sluiten. Nog net in december;) hopen dat ons kleinwondertje blijkt plakken nog 8 maandjes

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Poekies, gefeliciteerd meid!

Hier vanmorgen een nieuwe cb digitaal test gedaan
    Zwanger 2-3
    Gelukkig

Lig nog lekker in mijn bedje want F slaapt uit!

15. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    @poekies Gefeliciteerd en welkom! .

@prutske fijn hè, die bevestiging

Ik vraag me af waar alle mamas zijn van de eerste pagina's?
    Hoop dat alles goed is!

16. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Poekies, gefeliciteerd! Super hoor, na 4 jaar eindelijk zover! Geniet ervan!!

@Rachster, dat vroeg ik me ook al af!

Fijne dag allemaal!

17. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Toen ik gisteravond die pijn had had ik allang me bh uitgedaan (doe ik overiges altijd als ik thuis ben :p)
    Maar wat was het helse pijn joh. Vind het zo vreemd dat het elke keer maar me linkerborst is ;)

18. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Welkom poekies en gefeliciteerd!!!

Anomniempje25 wat vervelend.... Zal er toch wel bijhoren. Na de bevalling krijg je stuwing en daar is deze pijn niks bij kan ik je vast vertellen ;). Maar snap dat het niet fijn is hoor!!

Idd veel meiden kom ik niet meer tegen hier.

Herkenbaar dat slechte slapen!
    Hier toch van de spanning.
    Ben zo bang dat er iets niet goed is omdat ik geen symptomen heb van een zwangerschap! Haal me echt van alles in mijn hoofd... Google me ook suf en wordt daar niet vrolijker van natuurlijk. Lastig. De dagen kruipen echt voorbij! :(

Iemand die zich net zo voelt? Geen kwalen en daardoor onzeker?

19. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Ik meld me aan in de groep. Vermoedelijke bevallingsdatum is 18 december. Leuk, precies tussen mijn moeder en vriend hun geboortedagen in... Dat wordt nog spannend ;)

Voel me vooral heel blij, verder beetje misselijk en voel mn onderbuik eigenlijk constant wel. Maar klaag niet hoor :)

20. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Hoi dreamer, ik snap je bezorgdheid, maar heel veel vrouwen merken de eerste weken niks. Geloof me, deze misselijkheid zit je ook niet opte wachten ;)

Wanneer heb je een echo? Misschien dat je dan geruster bent?

Deel Deze Pagina