Hallo dames.. Ik word ook un december mama van ons 1ste kindje !!! Superr blij !! Ik ben nu 5wk en 3dgn zwanger.. 7mei onze eerste echo !! Allemaal gefeliciteerd !! Xxx
@rachster; idd was zo blij dat de teststreep gelijk duidelijk was. @hier; vandaag misselijk geweest en op werk boven de pot gehangen bah!
Vanavond voor onze eerste echo geweest van ons tweede wonder! Termijn klopt, 6-7 weken. Mooi kloppend hartje!!!
Super Denisja!! Wanneer mag je weer? Hoop dat wij ook zo'n super echo hebben! Nog 1 nachtje slapen...
Mooi denisja! Lijkt me geweldig om t hartje te horen! Wwendy welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dames die morgen de echo hebben, veel succes!
Heel mooi denisja, alleen begrijp ik nit zoveel van de echo Is dat grote rondje de baarmoeder en dan kleine rechts de baby
Denisja wat een goed nieuws en mooie echo!! Lekker nagenieten! Welkom nieuwe meiden, er gaat een lijstje rond, voeg jezelf even toe en mocht je dat niet lukken, doe ik het morgenavond voor jullie! Hier: dikke stress!!! Vanmiddag was ik nog zo blij en liep ik zo vrolijk rond.. nu niet meer. Voordat ik naar mn vergadering ging moest ik nog ff plassen en wat ontdekte ik bij het afvegen: bruinverlies! Zat de hele vergadering op mn tenen en het kon me niet snel genoeg voorbij zijn. Eenmaal thuis weer naar de wc geraced. Het is niet zo veel maar toch... ik schiet compleet in de paniekstand. Hoop zo dat het gewoon wat oud bloed is ofzo! Als het blijft aanhouden bel ik morgen de vk. Ben dan wel aan t werk maar vind het doodeng! Hopelijk kan ik wel een beetje slapen want ben zo moe!
@salamander Jeetje wat een schrik! Ik weet dat je soms oud bloed kan verliezen. Als ik jouw was zws de vk bellen morgen!
@salamander; jeetje dat is idd schrikken, maar denk dat het niets ernstigs is. Me moeder vertelde dat ze met 6wk ook eens bruine afscheiding had. Zolang je geen krampen voelt is het niets ernstigs.
Mooi foto denisj en dat hartje doet klopen geweldig ik hoop dat 14 mei ook zon mooi echo krijg en geld voor alle dames ook! Xxxliefs
Jeetje salamander! Dat is inderdaad schrikken! Ik hoop dat je toch nog een beetje het kunnen slapen. Het is misschien helemaal niets, maar als je je ongerust maakt (wat ik ook zou doen), zou ik de vk bellen. Succes!!
Denisja, mooie echo geniet ervan Salamander, hoe is het nu? Hopelijk gaat alles goed daar. Bij twijfel zeker de vk bellen want daar zijn ze voor!
Haha ja dat grote rondje is me baarmoeder en dat rondje is het dooier zakje, daarnaast zit een kindje ter grote van een speldenknop, met een knipperlichtje! Heb het hartje overigens niet gehoord, alleen gezien. Mijn volgende echo zal rond de 10 weken zijn.
Anoniempje, wat goed dat je mee doet met mvm, heel veel vrouwen doe je hier een groot plezier mee. Denisja, gefeliciteerd !!!!! wat een mooie foto heb je gekregen. Geniet er lekker van. Salamander, ik zo gewoon de vk bellen hoor kwaad kan het niet. Dikke knuffel ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.
Hey Salamander, Hoe is het nou? beetje kunnen slapen? en heb je de VK al gebeld ter geruststelling?? sterkte meis, zal vast goedkomen!
Hee.. Ook ik wil me graag aansluiten bij jullie! Zoals het er nu uitziet 30-12 uitgerekend. Morgen voor de 2de maal hcg controle in het zh waarna de echo wordt afgesproken met 6 weken. Wat spannend allemaal zeg! Wil iemand mij op de lijst zetten? Eerste kindje, 30-12 uitgerekend. Iedereen natuurlijk gefeliciteerd!
Hoi iedereen!! Ik word ook een december mama van ons 2e kindje!! Heel lang niet echt actief geweest want was een beetje te vaak online en ja er niet mee bezig zijn gaat dan een beetje lastig ! Ik ben ongeveer 18 dec uitgerekend morgen heb ik m'n eerst echo en zullen we hopelijk meer duidelijkheid hebben. Sinds m'n curettage in november ben ik namelijk zo onregelmatig. Ben ontzettend zenuwachtig had namelijk dinsdag ook bruine afscheiding. Begon smorgens met een best veel en later in de dag kleine beetjes. Gister was het gelukkig helemaal over! Maar bij m'n goede zwangerschap en bij m'n miskraam had ik het dus het zegt niet zoveel maar maakt je toch bang! Wil iemand mij op de lijst zetten? JtlKim-18 december - 2e kindje Heb 26 april eerste echo Daarna ga ik bellen voor VK En iedereen natuurlijk van harte gefelciteerd met dit wonder en een goede zwangerschap voor jullie!!