Hoi hoi , Kan niet echt alles terug lezen op de moment maarnhier toch even een update. Heb de indruk dat mijn borsten een beetje in de weg gaan zitten. Ik vraag me ook af of ik binnenkort nog zonder bh kan slapen want heb toch deze nacht een paar keer gedacht van oei das toch gevoelig als ik me om draai. Ik heb gistere avond nog moeten werken en toen ik bij de laatste patiënt buiten was. Was ik zo blij dat ik mijn broek kon open zetten zo opgeblazen was ik! Gelukkig gaat ze nu terug toe. Zou toch wat vroeg zijn om al zwangerschaps kledei te moeten gaan halen denk ik niet? Groetjes
Rachster: Mooie echo! Weet iemand een leuke tekst voor een grote zus op een shirt? Ik dacht zelf Hoera! ik word grote ZUS! wou ik vanmorgen zo'n mooie clear blue digital test doen doet hij het niet. Clear blue gebeld en dan zijn er alleen engelstalige adviseurs beschikbaar handig! Straks nog maar keer weer proberen. Andere test was trouwens knal positief!
Morgen! Een leuke tekst kan ik je (nog) niet helpen. Heb nog wat opstart problemen ondanks dat ik al ruim 3 uur wakker ben. Balen dat je cb niet werkte!! Succes met t staks nog een keer proberen. Die dingen zijn hartstikke duur en dan niet werken Porkie: als je nu al zwangerschapskledig moet halen, tja ti's wat vroeg, maar een vriendin van me moest dat ook al doen toen ze 6 weken was. Zij moest toen broeken halen en nieuwe bh's Dus je bent niet de enige hoor! Ikzelf heb de hele ochtend al honger, maar alles wat ik probeer te eten valt me slecht. Vanmiddag gaan we ff naar de markt, misschien dat vers fruit enzo wel werkt brood met beleg nog niet. Verschillende vleeswaren geprobeerd, jam, kaas.. Nog niet zo misselijk geworden dat ik moet overgeven gelukkig
Goeiemorgen! @Rachster, wat een mooie echo!! Echt super! Ik mag over 1 week.. de tijd gaat zo langzaam! @Porkie, 's avonds na het eten zet ik meestal ook een knoop open ja, haha of ik doe lekker vroeg mn pyama aan, die zit tenminste lekker @Bumpie, wij hebben een shirtje voor mijn dochter met: 'Pssst... mijn mama heeft een baby in haar buik!' Fijne dag allemaal!
Goedemorgen Dames, Graag zou ik me hier willen aansluiten als dat mag Gisteren een positieve test gehad en als het goed is zijn wij rond 30 dec uitgerekend. Was eigenlijk aan het wachten op mijn periode voor nieuwe isci ronde, maar tot nu toe niet nodig. Wonderen bestaan!! Toch zal ik nog niet zo heel fanatiek zijn, wil graag eerst een echo afwachten daar moet ik maandag voor bellen. Voor iedereen, gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet ervan!!
Debs...ik heb nog niet getest...maar áls ik zwanger ben...is onze bevalligsdatum hetzelfde, we hebben dezelfde leeftijd én is het ons eert kindje!
net weer clear blue gebeld en het toch maar in het engels geprobeerd. Ze sturen me een nieuwe op als het goed komt weet niet of het adres goed is gegaan. Toen bol.com gebeld daar had ik de test gebeld. Ze sturen een nieuwe op en die is morgen bij mij binnen.
Hoi , Als ik mag en welkom ben kom me ook aanmelden hier , ook al ben ik voor begin januari uitgerekend (nod is pas 29/04) ik heb nog nooit de 40 weken spontaan gehaald. Onze jongste zoon is zelfs met net geen 38 weken 4.020 kg en 53 cm geboren Gisteren meermaals positief getest (zie album) en nog bang om een miskraam te krijgen wegens 2 vmk.net voor deze maand. Maar ik wil positief vooruit en lekker meeklesten met mede mamas in spè! Hoe is het hier ? Bumpie ,prachtige test!!!
Haha gelukkig ging mijn broek van morge weer vlotjes toe! Dus als het zo nog even blijft koop ik nog niets hoor vind dat zelf ook vroeg mijn buik was gisteren echt hard terwijl hij anders nog wel flubbert! Kon ik mijn pyama vroeg maar aan doen Savons! Maar ik moet werken dus gaat het niet! De mensen zouden raar op kijken denk ik! Groetjes
Welkom nieuwe zwangeren en gefeliciteerd! Nimme, ik duim voor je dat het deze keer goed gaat meid!! Haha, Porkie, ze zouden raar staan te kijken als je in je pyama aan komt zetten ja. Ik heb nu lekker vakantie, dus kan iedere dag vroeg mn pyama aantrekken
Welkom nieuwe zwangeren!! Ik heb er even geen energie voor om jullie om de lijst te zetten maar er was geloof ik iemand anders die het ook had aangeboden Rachster, wat fijn dat de echo goed was!! Troelaa wat een k nieuws!! Hoe ver was je nu? Want soms als je nog vroeg in de zwangerschap een echo hebt is er nog niks te zien... Duimen draaien hier!!! Hier --> nog steeds bruinverlies... ik weet niet wat ik ervan moet denken. Gister de vk gebeld maar zij kon me ook niet duidelijkheid geven, het kon volgens haar nog beide kanten op. Als het helderrood wordt of de buikpijn wordt erger, dan moet ik weer bellen. Eerder een echo had volgens haar niet zoveel nut omdat er te weinig te zien zou zijn... Afwachten dus..... Gister een enorm drukke dag op mn werk gehad, ik trok het heel slecht. Toen ik eindelijk thuis kwam stortte ik helemaal in. Overleg gehad met mn manager en vandaag heb ik alleen de ochtend nog gewerkt. Vanochtend was ook mijn afscheid dus wat een dubbele emoties allemaal. En ik werd net ook nog door mn broer gebeld dat hun 2e kindje vanmorgen geboren is! Pffff vind het allemaal erg lastig hoor! Mn ouders gaan er straks heen, zij weten van mn zwangerschap en dat het nu dubieus is of alles goed gaat. Zij gaan het ook aan mn broer vertellen. Ik vind dat zelf even te moeilijk. En aangezien we toch gauw op kraambezoek zullen gaan, is het wel fijn als ze er toch vanaf weten. Het weer buiten past goed bij mn stemming Bah! Ik kruip weer lekker op de bank met een dekentje!
Salamader ,zou me ook zo voelen ik had wel telkens bij bruin of roodverlies een slechte uitkomst. Maar 17% van vrouwen die zwanger zijn bloeden in die 9 maanden dus het kan zeker. Ik heb hier heel lang gedut
Tita flinke buik al. Porkie, hier slaat de moeheid ook al regelmatig toe Miran, welkom ik zal je gelijk bij op het lijstje zetten. Salamander doe rustig aan. Dikke knuffel. Maak je over dat lijstje dat komt wel, ik heb het geprobeerd maar is niet gelukt. hier vandaag een goede bloed uitslag gehad. hcg van 472 volgende week mag ik voor mijn eigen gemoetsrust nog een keer laten prikken. 14 mei hebben wij onze 1ste echo. kus sas
♥DECEMBER MAMA'S♥ 14 december 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje 15 december 2013: - Troelaa (27 jaar) Eerste kindje - JoyofLiving (26 jaar) Derde kindje - Rachster (32 jaar) Derde kindje - Knuffie23 (27 jaar) Tweede kindje - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 16 december 2013: - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje 17 december 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Lonny (33 jaar) Derde kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje 18 december 2013: - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Vivian (29 jaar), Tweede kindje - Salamander (25 jaar) Eerste kindje - Guusje1987 - JtlKim, Tweede kindje 19 december 2013: - Anoniempje (26 jaar), Eerste kindje 20 december 2013: - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje - Svv (23 jaar) Eerste kindje 21 december 2013: - Lindsey (23 jaar) Eerste kindje - Deesjedees (27 jaar) Tweede kindje - Rosa1603 (32 jaar) tweede kindje 22 december 2013: - Knufje (33 jaar) Tweede kindje - Tieta (25 jaar) Eerste kindje 23 december 2013: - Veneno (28 jaar) Derde kindje - Verhoefem (27 jaar) Eerste kindje - Syl (31 jaar) Eerste kindje 24 december 2013: - IS88 (24 jaar) Eerste kindje - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) 25 december 2013: - Melkchocolaatje (30 jaar) Eerste kindje 27 december 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje - Prutske (28 jaar) Tweede kindje 29 december 2013: - Yinxy (29 jaar) Eerste kindje - Wwendy 30 december 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 31 december 2013: - Bumpie (27 jaar) Tweede kindje - Scorpio99 (22 jaar) Eerste kindje - Poekies (29 jaar) Eerste kindje - 25012010 - Snoopy1 5 januari 2014: - Nimme ♥ Afspraken - Echo's & Controles April - Denisja, 24 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Knuffie 23, 29 april 1e echo Mei - JoyofLiving, 1 mei controle verloskundige + echo - Mamsie86, 2 mei intake - Amely86, 2 mei tweede echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo - Jezz, 2 mei echo - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Anoniempje25, 2 mei echo bij gyn - MamaEl, 3 mei eerste echo - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk - Dreamer2012, 7 mei eerste echo gyn - Salamander, 7 mei eerste echo - Annekevdz, 7 mei intake vk - Knuffie 23, 7 mei 1e controle vk - Porkie, 7 mei echo - Nathaliiej, 7 mei intake - Knufje79, 7 mei intake vk + echo - Tieta, 7 mei eerste echo - GFH (Wendy), 8 mei eerste echo gyn - IS88, 8 mei echo - Veneno,9 mei echo - Denisja, 10 mei intake verloskundige - Lonny, 10 mei echo - Salamander, 10 mei intake vk - Jezz, 10 mei intake verloskundige - Svv, 13 mei eerste echogyn - Rosa1602, 13 mei eerste echo vk - Lonny, 13 mei controle verloskundige - xXxpoekiesxXx, 14 mei eerste echo - Vivian, 15 mei intake + eerste echo - Svv, 15 mei intake +echo vk - Bumpie, 15 mei intake vk - Anoniempje25, 16 mei intake vk - Rachster, 16 mei 2de echo - Yinxy, 17 mei eerste echo - Nimme, 21 mei eerste echo - Lindsey, 22 mei eerste echo - Melkchocolaatje, 22 mei echo - Anoniempje25, 23 mei echo vk - Syl, 24 mei intake + echo - IS88, 31 mei intake