Hoi meiden, Lees nog steeds mee hoor, reageer alleen niet zo veel. Het gaat hier nog steeds goed, af en toe wat misselijk maar ik draag sinds donderdag de seabands en het gaat verassend goed! Echt topdingen! Fijne dag dames!
GFH, wat heb je voor cadeau gekregen van mvm? Rachster, wouw wat leuk, wij ga het vandaag aan mijn ouders en zus vertellen. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren. Ze zijn heel erg benieuwd want ze weten van de behandelingen af en ook dat ik zo ziek ben geweest ik kan het niet verbergen voor hun dan moet ik gaan liegen en dat kan ik niet hihih Yinxy, wie weet zijn het er twee!!!! Spannend ! Porkie, de echo komt al dicht bij maar het duur natuurlijk nog veel ste lang. Deps., ben benieuwd hoe ze reageren Bumpie, doe rustig aan denk aan je zelf en de kleine. Hier vanochtend een paar uurtjes gewerkt van middag naar de verjaardag van mijn zwager. kus sas
Ik meld me heel voorzichtig ook vast hier. 5 weken en 1 dag zwanger vandaag en nog heel heel erg onzeker of het allemaal wel goed blijft gaan. Ik gok dat onze uitgerekende datum rond 30 december zal liggen, de ene berekening zegt 27 december, de andere 4 januari dus laten we voorlopig even daar tussen gaan zitten. We krijgen misschien wel kerstkindjes dames! (hoop zelf eigenlijk dat de kleine spruit iets langer blijft zitten want heel eigenlijk kan mijn man geen vrij zijn met kerst ) maar dat is voor latere zorg. 13 mei eerste echo.... Zo spannend!!
Meiden de test van daarstraks Kom later reageren want moet me douchen dadelijk komt er iemand de dochter oppikken Bekijk bijlage 321384
Moet zo lachen om de tekst in je onderschrift! "dus niet een extra mars. Jammer" Nimme, mooie test! Die schaapjes er ook bij
Dat zijn polsbandjes met een soort van hard knopje die in je pols drukken. Is beetje gebaseerd op accupunctuur en werkt op drukpunten. Je kan ze kopen in de supermarkt, bij de medicijnen voor reisziekte/misselijkheid/zwangerschap of online bij een drogisterij.
Ik wilde het ook al vragen wat seabands zijn... Maar dat werkt dus echt? Klinkt zo vaag! Hier --> pff ben sinds woensdag elke ochtend zo misselijk, en het lijkt met de dag erger te worden! Vanochtend was ik zo beroerd dat ik manlief heb gevraagd of hij een beschuitje voor me wilde maken, ik durfde mn bed niet uit! Als ik wat eet wordt het gelukkig wel minder maar helemaal weg gaat het niet meer.... Wel gek dat ze zeggen: niet voor 2 eten, maar dat ik toch de hele dag door moet eten om me iets beter te voelen. Maar goed, weet je als het allemaal goed is dan heb ik dit er wel voor over hoor! Maar ja... dat is het nou juist, we weten niet of het wel goed gaat. Het bruinverlies blijft aanhouden.. Het is gelukkig niet veel en het is vooral bij het afvegen. Maar ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Dinsdag over een week (7 mei) pas een echo dus voorlopig zitten we nog in onzekerheid.
Salamander. Wat heeft je vk gezegt van het bruinverlies? Seabandjes draag je om je polsennom de misselijkheid te verlichten. De ene keer werken ze heel goed bij mij. De andere keer wat minder. Waarschijnlijk zitten ze dan net niet goed op het drukpunt. De eerste keer dat ik ze omdeed merkte ik vrijsnel verschil. Ik had namelijk mijn eetlust weer terug. Begon ook gelijk met koken. Haha. Ik heb ook de heletijd dat honger gevoel. Je lichaam vraagt echt om eten. Maar als je misselijk bent gaat dat niet zo goed naar binnen. Ik drink slokjes cola na het eten. Meestal werkt dat wel bij mij.
vk heeft gezegd dat het nog beide kanten op kan en dat ze er nu verder niet zo veel over kan zeggen en dat we dus moeten afwachten... cola helpt ook tegen misselijkheid? hmm.. dat is er eentje om te onthouden en die seabands misschien ook wel.
Vandaag de clbl ook positief we zijn inmiddels 5 wk zwanger. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Woensdag komt mvm dus dan nog een test. We hebben het mijn ouders al verteld. We hadden een test ingepakt al souvenirs uit lissabon Op soms een gammel gevoel en boeren weinig klachten.
Toen ik zwanger was van mirthe was cola bij mij de oplossing tegen misselijkheid. Die seaband ga ik ook eens onthouden. Mocht ik toch weer erg misselijk worden.
Gister een super echo gehad! Een kloppend hartje gezien en ben nu 6+4 ik mag vrijdag alweer voor een echo gewoon on extra te controleren of het goed groeit...maar zoals nu eruit ziet gaat hrt precies goed!! IEdereen succes met de komende echos en afspraken
Bij mij mag erbij: Guusje 26 jaar, eerste kindje. Eerste echo 16 mei + intake Volgens de verloskundige ben ik nu 6w3d. Mn buik is al behoorlijk opgezet, waardoor het mn omgeving echt op begint te vallen. Hebben jullie ook al een een buikje?