15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Wauw wat heerlijk dat dat kan zeg!!!
    Ik wou dat mijn vk dat aanbood. Ik ben zo ontzettend onzeker door mn bruinverlies... dat kan toch niet goed zijn, ik heb het al sinds woensdag! Wachten tot 7 mei duurt nog zo lang!

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dat wachten duurt zeker lang

3. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Hier ligt opgezette buik, maar sinds paar uur ook wat pijnlijke steken.
    Hopelijk hoort het erbij en is het niets ernstigs maar vrees toch.

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ JTKLM: Wauw wat fijn een mooie echo gehad! En vrijdag nog een keer :)

@ salamander: Kan je niet nog een keertje bellen dat je je zorgen maakt? Misschien hebben ze nog een gaatje voor een extra echo.

@ kwaaltjes: hier totaal geen kwaaltjes. Ietwat gevoelige borsten, maar dat is het. Geen opgezette buik ofzo.... Ben er wel blij om, maar maak me toch ietwat zorgen. Gelukkig mag ik maandag al voor een eerste echo.

5. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Salamander idd even bellen hoor. Dit is toch ook niet fijn zo!

6. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Ik heb enorme pijn in mijn linker schouder en rug... Vooral als ik mn nek draai ook....
    Vond het wel even eng, las dat dit ook bij een bbz voorkomt....
    Bah wat een onzekerheden allemaal!

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Oh jee dreamer, heb net even zitten google-en, wist niet dat rug en schouderpijn een symptoom kan zijn bij een bbz. Heb je ook bloedverlies? Ik kan je helaas geen advies geven in deze.... misschien dat er een ervaringsdeskundige aanwezig is hier? Hoop dat de pijn ergens anders vandaan komt meis!

8. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Nee (nog) geen buikpijn en bloedverlies....
    Misschien wel gewoon van de spanning hoor! Maar ik denk bij alles meteen het ergste.... Normaal best optimistisch maar nu.... Pfffff

9. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ik herken precies wat je zegt.... ben ook echt een optimist.... maar moet het nu eerst zien voordat ik het geloof! Vooral omdat ik dus amper kwaaltjes heb. Geen bloedverlies is een goed teken lijkt me in ieder geval Dreamer!!

10. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hoi meiden
    Ik mag mij hier ook melden! Mijn uitgerekende datum volgens internet is 27dec!
    Het wordt ons eerste kindje, we zouden deze maand aan Iui beginnen maar gelukkig was dat niet nodig! We hebben 1,5jr geleden een miskraam gehad bij 7,5wk en nu eindelijk weer zwanger!
    Hoop dat het nu allemaal goed gaat! We hebben 6 mei onze eerste echo.
    Heb zin om hier gezellig mee te kletsen!:)

11. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Welkom Vallie! Wat fijn dat je toch voor de iui bent zwanger geraakt..... hopen op een plakker! XX

12. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Welkom Vallie!!

Dat is zo vivian! Geen bloed geeft moed.
    Ik herken de zorgen van geen kwalen hebben ook hoor. Doe mij maar een paar zere (.)(.) haha.
    Hopelijk wordt ons geduld beloond met de echo... :)

13. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Haha, ja precies! Misselijkheid hoeft uiteraard ook weer niet! ;)

14. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Dankjewel meiden!
    Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Ik heb pijnlijke borsten, zo Nu en dan misselijk en bloedend tandvlees( heb weleens gelezen dat dit een kwaal is).
    Maar ik neem alle kwaaltjes voor lief! Dan weet ik iedergeval dat m'n lichaam hard aan het werk is!

15. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Hallo, ik ben misschien ook zwanger en zou me daarom graag hier aansluiten, omdat ik er verder niets vanaf weet.

Ik ben nog een beetje overdonderd. Net terug van 3 weken vakantie, waar ik ook iedere dag aan de alcohol gezeten heb en ik slik de pil (waar ik vandaag dus ook maar mee stop).

Eigenlijk voor de grap een test gedaan. Vriendin gaf hem me, omdat ik zo moe ben (jetlag) en last heb van gevoelige borsten. Onverwachts om dan positief testen. Zou wel een slechte start voor het kindje zijn. Wellicht is het vals alarm.

Ik heb geprobeerd een foto van de test bij te voegen.

Bijgevoegde bestanden:

16. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,

Vandaag hebben wij het geweldige nieuws aan mijn schoonouders, schoonzus en zwager verteld.
    Iedereen vond het erg leuk! Mijn schoonzusje rekende er al een beetje op dus voor haar was niet echt een verrassing :)

Ik ben dus (weer) tegelijk zwanger met mijn andere schoonzus (vrouw van mijn zwager). We schelen weer 3 maanden. Echt gezellig, kunnen we samen kletsen over onze zwangerschap en kinderen.

Ik heb op dit moment de volgende "kwaaltjes":
    -gevoelige borsten
    -bloedend tandvlees
    -super extreem moe
    -gevoelige darmen (daardoor ook al een "buikje")
    -eetbuien, soms zin in zoet, dan weer hartig etc.

Oh en natuurlijk: GEFELICITEERD nieuwe zwangeren en welkom!

Liefs!

17. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Ik weet wel zeker van niet hoor! Zeker geen vals alarm! Zo te zien aan die knaltest ben je wel al een paar weekjes zwanger!

Hoe oud ben je? En eerste kindje?

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ vallie: hier nog weinig last van kwaaltjes!

@ kheyra: je bent niet misschien zwanger hoor! Wat een knaller van een test! Gefeliciteerd!! Maar niet helemaal gepland dus.... ik zou me niet te druk maken om je alcohol gebruik hoor,als je het vanaf nu laat staan kan het volgens mij geen kwaad....

19. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Dat is leuk rachster! Voor jou is het genieten al wel begonnen he!? :)

Kheyra: veel meiden hopen op zon test! Een knaller!
    Alcohol idd vanaf nu laten staan! Dan zal t niet veel kwaad kunnen.
    Wat een verassing.... Wel blij?

20. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Niet gepland, dus nog steeds overdonderd. Vooral als jullie aangeven dat het echt geen misschien zwanger is. Ik ben er toch wel blij mee, aangezien ik eigenlijk wel een kinderwens had. Mijn vriend heeft echter al twee tienerdochters uit zijn vorige relatie, dus ik had het maar uit mijn hoofd gezet.

Ik ben 32 jaar. Dit zou mijn eerste kindje worden. Geen idee hoeveel weken ik ben, omdat ik aan de pil ben hou ik mijn menstruatie niet zo bij. Laatste keer de pil ook doorgeslikt ivm de vakantie.

Hopelijk kan de alcohol inderdaad geen kwaad. Ik blijf daar nu wel vanaf! Ik maak me nog wel wat zorgen over de pil die ik al die tijd door geslikt heb. Ik weet ook niet of daar slechte stofjes in zitten...

Ik lees hier vanalles over echo's en verloskundige. Wanneer maak je daar een afspraak?

Deel Deze Pagina