Keyhra, gefeliciteerd! Wat een knaller van een test! Je kan nu al de verloskundige bellen om een afspraak te maken! Gefeliciteerd rachtser! Zijn er al meer meiden met een vroege echo? Wij hebben 6 mei een echo en. Hopen dan 6 wk 3 dagen te zijn volgens eigen berekening, heeft een van jullie op dat termijn al een hartje gezien?
Dankjewel voor de reacties. Ik ga morgen via Google een verloskundige in de buurt zoeken en maandag meteen bellen. Ik heb duizenden vragen en wil heel graag bevestiging of ik echt zwanger ben. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen.
Hoi dames, Wie heeft hier ook menstruatieklachten? Ik heb eind deze avond wat buikpijn gekregen, echt zeurderige pijn Ik weet nou niet of dit me baarmoeder is of iets anders. Begin me zorgen te maken
Hoi, Gisteren is er me iets overkomen en ik ben er toch enorm van geschrokken. Ik was gisteren avond aan het werken toen ik ongeveer 1 minuut het gevoel van menstruatie pijn. Wat ik wel vaker zo heel even heb. En een minuut daarna voelde ik ineens iets lopen en toen ik kon kijken zacht ik fel rood bloed. Ongeveer een plek van 5 op vijf cm in mijn onderbroek. Verder geen buikpijn meer of niets. Toen ik thuis kwam kon ik nog wat van dat oud bloed weg vegen maar niets dat in mijn verbandje hing en ook nu zo van morge. Verder buiten die minuut voor de bloeding heb ik geen buikpijn meer gehad. Wat moet ik hier nu van denken zou alles ok zijn? Ik ben zo bang nu! Groetjes
@ kheyra; gefeliciteerd! Wat vind je vriend ervan? @ vallie; ik heb op dat termijn een mooi kloppen hartje gezien! Was zelfs nog 1 dag minder ver toen!
@ vroege echo.. ik heb er donderdag avond 1.. Met 7+3. Wilde niet eerder want ik wilde zekerheid hebben, en die heb je niet altijd als je vroeger bent zei m'n vk. @ porkie.. Oei, das niet leuk meid.. ik heb er alleen maar slechte ervaring mee helaas.. Ik duim voor je meid.. Wanneer is je echo??
Als je op een kloppend hartje hebt gezien is de kans nog 3 procent dat het mis gaat, heb ik van een gynaecoloog gehoord...
Mijn cb test van vanmorgen. Volgens mij moet ik toch mijn nod van 21 april aanhouden. Ik was ervanuit gegaan dat hij 2-3 weken aangeeft. Of ik heb gewoon erg veel hcg spannend! dit testte ik met mijn dochter ook met 4 weken en was toen 1,5 week verder.
Hoi Porkie, Snap dat je heel erg geschrokken bent..ik vond dit op internet: Bloedverlies, vóór de 16 weken, komt in ongeveer 20% van de zwangerschappen voor. Gelukkig betekent dit lang niet altijd dat er een miskraam dreigt, ongeveer 50% van de zwangerschappen met bloedverlies verlopen verder probleemloos, er ontstaat dus geen miskraam. Heb je een beetje bloedverlies, maar geen buikpijn, dan is dit een gunstig teken. Toch zullen de meeste zwangeren willen weten of er iets mis is. Hieronder vind je mogelijke oorzaken voor het bloedverlies. Bij bloedverlies moet je altijd je eigen verloskundige of huisarts bellen. Hoeft dus niks te betekenen! Misschien toch even je verloskundige bellen?
Hoi meiden. Even geen tijd om bij te lezen. Gisteren op stap geweest voor het eerst dat ik positief getest heb. Jeetje, wat worden mensen die gedronken hebben op een gegeven moment toch vervelend zeg. Heb ik nooit echt doorgehad omdat ik normaal ook wel een glaasje lust. En de barman van mn stamkroeg keek me een beetje vreemd aan toen ik appelsap bestelde in plaats van mn gebruikelijke glaasje wijn, haha.
@Porkie: Ik zou me ook zorgen maken, hopelijk is er niets aan de hand. Gelukkig was het ook maar eenmalig. @Denisja: Mijn vriend is gisteren voor een weekje naar Tunesië (vakantie) vertrokken. Ik vertel het hem zaterdag bij terugkomst. Wellicht heb ik zelf dan ook meer zekerheid. Ik ben wel heel benieuwd hoe hij reageert, aangezien kinderen niet echt op de planning stonden. We zijn ook nog niet zo lang bij elkaar en wonen ook niet samen.
Ja cola kan goed helpen idd. Als je dr nog een beetje suiker in doet en dan kleine slokjes neemt werkt het iets beter. Maar alleen cola kan ook.
Hoi dames, Mag ik ook op de lijst? Volgens internet ben ik op 31 december uitgerekend en 30 mei gaan we voor de eerste echo. Ik ben trouwens 25 jaar en dit is ons eerste kindje.
Gefeliciteerd me88! Wil iemand mij ook op de lijst zetten? 27 dec uitgerekend en 6 mei eerste echo! dankjewel
Welkom alle nieuwe!! K zal straks de lijst bijwerken ben op dit moment alleen ff erg moe. Net in de stad geweest met m'n mannetje. Op zoek om te kijken waar je dan positiemode kan krijgen.. 1 hele winkel in de binnenstad!! Ahhhh en dan ook 2 rekken en daar moet je t mee doen Dus tja, k zal t strak aanpassen, eerst ff bijkomen van het shop avontuur. Zal dan ook al jullie verhalen lezen
SannevH, gefeliciteerd !!!!! haha die berekeningen he het blijft een verassing. Nime, wat heb je een leuke foto er van gemaakt. Ik ben morgen vrij en heb ook nog zn test liggen. Den kat ik er ook iets leuks van ga maken. Salamander, ik heb echt met je te doen er is niets erger dan onzekerheid. 7 mei duur idd nog wel even. Doe rustig aan en denk aan je kleintje en je zelf. JTLKIM, gefeliciteerd met de mooie echo !!!!! Guusje1987, ik denk dat ik een buikje heb maar dat is niet zo hahaha. Miran78, hoeft niets te zeggen hoor die streken het is gewoon een hele onzekere periode. Vivian, heel veel plezier maandag bij de echo!!!! Dreamer, ik hoop dat de pijn al minder is geworden en dat het gewoon je spieren waren. Vallie87, welkom en gefeliciteerd. Wat fijn dat het toch nog spontaan is gelukt. Khyra, gefeliciteerd!! Ben benieuwd hoe je vriend reageert. Bumpie, mooie test !!! Porki, ik heb hier ook geen goeie ervaringen mee maar denk dat wat vallie schrijft heel erg reëel is. Het kan alle kanten op. Dikke knuffel. GFH, erg he die zatte mensen haha. Hoop wel dat je het naar je zin hebt ge gehad. Me88, gefeliciteerd en welkom. Yinxy, wat het zn drama ik weet dat ze bij H&M ook positiemode verkopen dit kun je online bestellen als het niet past stuur je het gewoon terug. Het is wat met dat lijstje ik denk niet dat er veel dames zij die het zo mooi kunnen. Ik heb het geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Neem je tijd meid !!! Hier, gelukkig ben ik misselijk ik vind het wel fijn het geeft mij een bevestiging gisteren avond ben ik niet misselijk geweest en vannacht ook niet en dan maak ik me toch wel zorgen. Toen het vanmorgen weer op kwam zetten was ik toch wel weer heel erg blij. Het zegt natuurlijk niets maar zo voel ik het wel hihi. Verder doen mijn borsten wel pijn en zijn ook al wat opgezwollen. Gisteren hebben wij het aan mijn ouders en zus verteld, die waren wel heel erg blij. Mijn zus heeft ook aangekondigd dat ze is gestopt met de pil hoop voor haar dat het niet zo lang gaat duren als bij ons. Morgen ben ik lekker een dagje vrij en ga ik lekker niksen. kus sas
Wow het is hier echt druk Lange lijst ook. Morgen kan ik eindelijk zh bellen om onze poging voor icsi af te zeggen. Dan zal er wel meteen een afspraak gemaakt worden voor echo. Spannend. Voor alle nieuwe welkom en geniet ervan!
Welkom alle nieuwen, het blijft hier volstromen, haha! Khyra, wat spannend en onverwacht! En dan weet je natuurlijk ook niet hoelang je zwanger bent, tjonge! Ben benieuwd wat je vk zegt! Poekies, altijd fijn om blije reacties te krijgen! En wat spannend dat je zus ook bezig gaat met zwanger worden, zou natuurlijk leuk zijn als je tegelijk zwanger bent. Miran, spannend hoor! Laat je weten wat het ziekenhuis zei?
Goeiemorgen allemaal! Poeh, ik had weer heel wat bij te lezen! Zal me niet lukken om overal op te reageren, maar ik doe mn best @JTKLM, super om te horen meid! Altijd superfijn zo'n kloppend hartje! @nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!! @Vivian, hoelaat heb je je echo?? Succes vandaag en hopelijk laat je straks een mooie echo zien! @Porkie, pff daar wordt je wel zenuwachtig van ja.. Rustig aan meid en hopelijk is er niks aan de hand!