Net gebeld met de verloskundigepraktijk. Maandag 13 mei mijn eerste echo om te zien of ik echt zwanger ben en hoe lang. Spannend!
Hoi ik ben amira 5 weken 1 dg zwanger van mijn 4e kindje (hopelijk blijvend zwanger) en ik ben gisteren naar het ziekenhuis gegaan om mijn hcg te prikken ivm niet snel genoeg stijgend nu was het maandag avond 300 vrijdag 917 en gister in ene 2070 dus ik ben blij. ik ben uitgerekend op 29 december
He meiden, ik heb sinds gisteravond bruinverlies gekregen...ik zit nu echt in de stress omdat het vorige keer ook zo begon toen het fout ging.. Kan dit nog bij dit termijn?
Ik moet me ook nog even voorstellen hier. Annemieke 29 jaar zwanger van ons eerste kindje. 19 december uitgerekende datum. 8 mei 1ste gesprek verliskundige. Wij hebben het nog tegen niemand verteld, zo spannend allemaal. Ik voel me uitstekend,weinig symptomen. Op enorm gevoelige en grote borsten na. En wat sneller moe.
Hoi, Ik heb de gyn ondertussen gebeld en gevraagd of ik eerder mocht komen nu mag ik morgen gaan. Hopelijk zit hij nog in mijn buik en is alles goed! Groetjes
Even snel om jullie up to date te houden: Een mooi kloppend hartje gezien, dus dat is helemaal super! Wel dacht de gyn dat ik eerder 6 weken zwanger ben dan 6 weken en 5 dagen.... hopelijk blijft alles goed gaan en is het niet zo erg dat ik er 5 dagen naast zit! Ik ga vanavond even alles teruglezen en reageren!! XXXX Viv
Vivian, gefeliciteerd met de mooie echo !!!!! Vali78, ik zou ook even gaan bellen Porkie, fijn dat je al zo snel terecht kan. veel succes morgen. Vanmorgen een telefoontje gehad van MvM ze komen a.s donderdag al langst. kus sas
Ja ik zit te twijfelen om te bellen... ze zullen toch wel zeggen, dat het kan en dat je moet afwachten..
Update; een mooie knipperd hartje gezien. We waren helemaal in love De vk vertelde wel dat ik mss 6 wk zwanger ben ipv 6 wk en 4 dg. Ze wist het niet zo zeker maar met de termijnecho hebben we meer duidelijkheid. Ben al blij dat ik een kloppend hartje zag. 6 mm is de kleine nu. @vivian; hoe groot was de jouwe?
@Vivian en Anoniempje, wat mooi om te horen, die echo's met knipperlichtje! Gefeliciteerd allebei, fijn hoor!! @Vallie, hopelijk niks ernstigs meid, maar snap dat je ervan schrikt! @Porkie, goed dat je gebeld hebt, is toch fijn om morgen al te mogen..
Jij ook al?? Ik snap je stress volledig, ik heb het al sinds afgelopen woensdag... Bij mij zei de vk dat het nog beide kanten op kan en dat ik moet afwachten.. Maar je kan voor de zekerheid jouw vk opbellen en kijken wat zij er van zegt? Nooit verspilde moeite lijkt mij! Sterkte, knuffel!! Welkom Amira wat fijn dat je hcg toch goed is gestegen! Welkom Annemieke Gefeliciteerd! Porkie wat ontzettend fijn dat je morgen mag komen, duim voor je! Vivian Wat goed, een kloppend hartje! Anoniempje Jij ook een knipperend hartje gezien, wat heerlijk! En bij jullie allebei dus niet helemaal zeker wat de termijn is... nou dat komt dan misschien doordat het een vroege echo is, als het bij jullie allebei is?
@salamander, dank je wel! Het is idd een vroege echo, dat zei de vk ook dat het niet allemaal zeker is. Maar een kloppend hartje was prachtig te zien.
@Vivian en @anoniempje Ons kleintje is 8,8mm (op de echo staat 7 week) Wanneer hebben jullie de 2e echo? Wij over 3 week. Dan kunnen ze de baby beter meten. En natuurlijk GEFELICITEERD voor alle nieuwe zwangeren!