15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Gefeliciteerd met de goede echos!

2. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!

Ik mag as donderdag bij de gyn terecht :D dus 2 echo's deze week
    Maar VK weer de 23e voor termijnecho
    Ik maak me wel zorgen, is bij mij dan de baby niet te klein wie heeft er een beetje verstand?

3. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    In de 6e naar de 7e week groeit je kindje heel snel, in week zes zal hij ongeveer 5 millimeter zijn terwijl het is week 7 al 1 centimeter is! Dus waarschijnlijk zit je dicht bij de 6 weken.

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ anoniempje: die kleine is bij ons nu pas 5 mm, dus je bent toch al een mm verder als ik, haha! Ik maak me ook een beetje zorgen om die 5 dagen dat ik ernaast zit, maar hopen dat hij aankomende 2 weken goed doorgroeit. 13 mei mag ik weer naar de gyn en 15 mei intake en echo bij de verloskundige.

5. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    wij hebben 27 april echo gehad ook precies met 6+3 en hebben echt het hartje al zien kloppen :)

6. amirahussein

20 apr 2013
    38
    0
    0
    Callcenter agent
    Herderen (B)
    hoi hoi,

ik heb vlg maandag mijn 2e echo ik hoop en bid dat er ook een knipperlichtje te zien zal zijn.1e echo was er alleen een verdikt endometrium te zien.
    De vorige keer in oktober verloor ik het kindje met 5 weken en 2 dgn.dus ik ben heel gespannen v as week.

ik wens jullie allen een voorspoedige fijne zwangerschap toe!

@ hoe is het met het bruinverlies gegaan?

Liefs Amira

7. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Hoi allemaal ,

Nou gebeld vanmiddag en we mogen 13 mei voor echo, dan zou ik net 7 wkn en 2 dgn zijn.
    Ze waren met stomheid geslagen haha.
    Ik zei, ik wil graag mijn isci poging afzeggen want we hebben 3 positieve testen.
    :):):)
    Nou dat was geweldig nieuws natuurlijk.
    Ik ga voor iedereen duimen op mooie en goede echo's.

8. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Het meiden,wie van jullie doet er allemaal mee met moeders voor moeders?
    Ik mag vanaf woensdag mee doen dan komt er ' avonds iemand langs.

9. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ik doe mee met moeders voor moeders:)

10. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook :)

11. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Ik doe ook mee met mvm maar denk toch over paar weken te stoppen kan echt niet meer tegen die lucht

12. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ik doe ook mee met MvM en het valt me reuze mee! :D

13. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik heb me vandaag ingeschreven voor MvM. Uitgelegd dat het misschien loos alarm is en dat ik niet weet hoe ver ik ben. Vanavond komt er al iemand langs. Ze zou een test meenemen dus ik hoop maar dat die weer positief is.

14. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Ik ga ook meedoen aan MvM. Donderdag komt er iemand langs.

15. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Wat super dat jullie meedoen, tja ondanks dat het hier spontaan is, heb ik al gebruik mogen maken van de hormonen, dus vind dat het wel het minste is wat ik kan doen.
    Hopelijk dit keer de volledige periode.
    En gaan jullie nog iets leuks doen morgen?
    Hier lekker voor de buis, hoezo burgerlijk hihi :)

16. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Ik doe ook mee met MvM, moet zeggen dat ik het niet vind stinken! Moest wel ff in m'n systeem komen om eerst in n kannetje te plassen, vergat het steeds hihi.

Wij gaan morgen met een grote groep naar de speeltuin, gezellig!

17. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Welkom alle nieuwe zwangere!

Dames met de eersre echo: wat fijn om te lezen dat het bij jullie allemaal goed is gegaan. Op naar de volgende echo ;)

Dames met bloedverlies, heel veel sterkte. Ik zou ook de vk bellen. Salamander, heb je toevallig nog eens gebeld? Aangezien je nu al zo lang aan het vloeien bent?

@hier, ik merk dat ik veel moe ben. Ben namelijk door ziekte een ruime maand geleden begonnen met werken. Ben mn uren iedere week flink op aan het voeren, dus ben daar ook erg moe van. Sorry daarvoor dat ik de lijst nog niet bijgewerkt hebt.
    Voor de rest heb ik steeds meer last van rugpijn, onderin bij mn heupen. Fysio gebeld en vrijdag kan ik terecht. Ben benieuwd! Hopelijk hebben ze wat tips ;)
    Mn mannetje vertelde me gisteren dat mn borsten ook al gegroeid zijn. Hellup! Had gehoopt dat dat nog ff zou wachten :p ben namelijk dun en heb een redelijk groot formaat borsten. Ach ja, zullen wel zien! ;)

Allemaal een hele fijne dag gewenst morgen!

18. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Net een leuk gesprek gehad met de dame van MvM. Ik start vrijdag. Was de eerste persoon aan wie ik vertelde dat ik waarschijnlijk zwanger ben (los van dit forum). Voelde wel apart. In ieder geval weer een testje kunnen doen. Zelfde resultaat als de vorige test.

Bijgevoegde bestanden:

19. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik heb me overigens laten vertellen dat je de test lang kan bewaren door er doorzichtige nagellak op te doen. Iemand van jullie dit al eens uitgeprobeerd?

20. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Yinxy ik heb nog niet weer gebeld.. de vk zei dat ik weer moest bellen als het helderrood zou worden en/of wanneer ik buikpijn zou krijgen. Dat is niet zo en het bruinverlies is er nauwelijks nu ik zo rustig aan doe.... Alleen een klein beetje met afvegen, vandaag niks in mn ondergoed. Dus ja, als ze afgelopen donderdag al niks voor me kon betekenen zal dat nu al helemaal niet. Morgen over een week de echo. Ik blijf maar aftellen!

Kheyra ik doe ook mee aan MvM.... alhoewel ik de lucht niet echt verdraag. Dus op de momenten dat ik echt kotsmisselijk ben plas ik toch gewoon op de wc.
    Mooie test heb je!
    Mijn test van de vorige zwangerschap met MvM heb ik nog steeds, nooit iets opgesmeerd, maar hij is nog steeds zo duidelijk als was. (was in oktober)

Deel Deze Pagina