15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nieuwe meiden: welkom.

Meiden met goede echo's: wat leuk!

Meiden waarbij de dingen wat onzeker zijn: sterkte!

MvM doe ik ook aan mee. En eigenlijk vind ik persoonlijk dat iedere zwangere vrouw hier aan mee moet doet. Het is een kleine moeite en je helpt er zoveel mensen mee (mensen zoals bijvoorbeeld mezelf).

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

rustig hier! Iedereen lekker aan het genieten??

Hier nu ook misselijk. en erg moe.

Ik moet al wel zwangerschapsbroeken aan hebben. Eer gister had ik mijn eigen spijkerbroek aan maar pff wat had ik een buikpijn. De knoop zit dan precies op het litteken van de ks. Denk dat het daarvan komt. Gister alle zw. kleding uitgewassen. Heb nu een tuniekje met legging aan. Dat zit het beste

3. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden,

@keyra wow wat een knaltest van MVM! geloof je het nu ook ? :D

Hier houdt het bruinverlies aan, en gister 2x rood bloed bij het afvegen.:( Af en toe kramp maar het zet niet echt door.. gebruik nu wel maandverband maar daar komt bijna niks in.. het is echt elke keer bij afvegen..
    Heb net de gynaecoloog gebeld en ik mag nu morgen komen ipv maandag...ben heel benieuwd !

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

@vallie87: spannend! Hopelijk is het gewoon onschuldig!

Hier nu telkens darmvkrampen en heel vaak naar de wc :( alles behalve prettig icm

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Vallie87, balen van het bloedverlies! Is wel spannend zo he?! Even om je op te beuren, mn schoonzusje is nu zo'n 14 weken en die heeft ook af en toe wat bloedverlies maar de kleine zit er gewoon en heeft hun pas op de echo gewoon toegezwaaid dus hopelijk is het bij jou ook zo onschuldig!!

Hier, voel me totaal nog niet misselijk, wat ik bij mn dochter nu wel had. Verder wel snel moe, gevoelige borsten en ruik wat sterker..

6. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    ohja en morgen heb ik de intake en dinsdag de eerste echo!

7. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ook ik ben zwanger en wel van een kerstkindje (als het precies op tijd komt, haha).......Vandaag 6w en 1 dag.

Maar heel blij ben ik nog niet. Een half jaar geleden was ik ook zwanger. Met 8 weken een echo: lege vruchtzak en 2 dagen later miskraam....We durven nog niet blij te zijn...Over 6 dagen eerste echo, super spannend en bereid me overal op voor.

Voor de tweeling had ik ook 2 miskramen en voila: nu heb ik 2 superlieve schatten, waar ik maar wat trots op ben!

8. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Vallie wat fijn dat je morgen al terecht kunt! Dan weet je hopelijk waar je aan toe bent!!

Welkom Habibas gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen dat het super spannend voor je moet zijn!

Hier --> bruinverlies lijkt gestopt... Heb sinds maandag niet meer gehad... maar het neemt mijn zorgen niet weg!! Gister even een dag van afleiding, dat was heel fijn! Maar ja sinds vanmorgen is de stress weer compleet terug. Het is wel echt super vervelend dat ik uitgerekend nu mn baan moest kwijt raken, heb dus nauwelijks afleiding meer, en men... wat gaan de dagen dan langzaam!! Ik wou dat ik kon doorspoelen naar aanstaande dinsdag!
    Wel fijn dat ik het hier van mn af kan schrijven... jullie medeleven doet me goed

9. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ salamander: fijn dat het bruinverlies is gestopt. Dat is gewoon gekomen van de innesteling denk ik. Hopelijk blijft het nu weg.

@ tijd: ik vind het ook langzaam gaan zit hele dagen thuis ivm ziektewet.

10. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    ow bumpie dat is ook niet fijn! ja dan gaan de dagen langzaam he??

Maar het is niet van de innesteling, ten 1e heb ik al veel eerder een innestelingsbloeding gehad en ten 2e zou dat nu veel te laat zijn en ook veel te lang, want ik heb het 5 dagen gehad.
    Innestelingsbloeding krijg je rond de dag dat je anders ongesteld zou worden.

11. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Das niet helemaal waar, innestelbloeding kan voor/rond maar ook nog 2 weken na nod optreden, over het algemeen gebeurt het het vaakst in de week voor NOD en/of week 5 of 6 van de zwangerschap.
    Ook varieert t aantal dagen.. bij de 1 is het diezelfde dag over.. sommigen hebben t een week lang.

Ik heb zelf op 5w3d 's ochtends wat bruinverlies gehad maar was na 2 keer toiletbezoek/vegen over.
    Vriendin van mij heeft 8 dagen bruinverlies gehad bij 6 weken wat werd afgeschreven als innestelbloeding en die heeft nu een gezond meisje rond huppelen.
    Echo en tijd moet het uitwijzen :D

Kon de tijd maar wat sneller gaan he!

Ik ben vrijdagmorgen voor t eerst aan de beurt!

X Joyce

12. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Oke ik wist alleen dat het rond je nod zou zijn en toen heb ik inderdaad ook 1 dag bruinverlies gehad. Dus daarom lijkt het me stug dat dit dan van een innesteling zou zijn...
    Maar goed, de echo volgende week zal het inderdaad uitwijzen...

Spannend dat je vrijdag aan de beurt bent!

13. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Als je geen mega krampen en duidelijk rood verlies hebt gehad zou ik me niet te druk maken hoor!
    Bruinverlies kan van alles zijn en kan er later uitkomen dan de bloeding door de prop die de bm afsluit. (heb ik me laten vertellen)

Ik ga gewoon vanuit dat je volgende week een mooie echo hebt!
    Geloof in dat frummeltje! :D

Vrijdag ons frummeltje voor t eerst ontmoeten... wheeee!

X Joyce

14. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    dit topic word ook steeds stiller hé haha..
    voor de meeste dames komen de echo's al dichtbij, spannend!
    ik mag morgen om 18:30.. Ben bloednerveus..
    maar als het morgen wel goed is gaat het niet lang meer duren dat we onze mond kunnen houden.. Volgens mij gaat er zoooon last van onze schouders afvallen.. Pff..

fijne dag dames!

15. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    haha ja we zijn allemaal druk met nagelbijten en zenuwpezen!
    morgen al Nat! lekkaaah!

X Joyce

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend de echo's die dichtbij komen!
    Ik moet nog een week wachten.

17. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik moet nog 5 à 6 weken wachten op de echo.... Pfff wat lang

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dat is zeker nog lang!

19. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hi dames!

Leuke koninginnedag gehad?
    Hoop dat alles goed met jullie gaat.
    Hier alles oké maar super moe!!

Wij moeten 3 weken wachten voor de 2e echo.
    Dames die binnenkort voor de 1e echo gaan, succes en veel plezier!

20. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Wow wat lang! Waarom is dat?

Deel Deze Pagina