Ben compleet overdonderd en in shock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uitwendig zag ze de vruchtzak met een vruchtje erin maar ze kon het niet goed genoeg zien (wat ik al dacht). Dus het werd een inwendige echo. Daar zagen we al gauw hartactie Compleet opgelucht. Dus ik vroeg waar het bloeden vandaan kon komen en ze ging op zoek. Opeens ging ze van de ene naar de andere kant van mn baarmoeder en weer terug. Ze ging steeds heen en weer en ik dacht: zie ik dat nog goed?? En opeens zei ze: het zijn er 2!!!!!!!!!!!!!!!! Allebei met hartactie, alleen is er een kindje net iets kleiner... Ze zitten in dezelfde vruchtzak wat het een zwangerschap maakt met extra spanning. Ik ben nu doorverwezen naar een gynaecoloog. Volgende week maandag weer een echo, dan op de poli. En dan dinsdag gesprek bij de gyn! Niet te bevatten dit!!!!
Oooh spannend Salamander! Toch niet meteen het ergste wat je dacht he! (al snap ik je heel goed hoor!) Geniet ervan en fijn dat ze je goed in de gaten houden! Dikke knuf Joyce/Phar
Wow salamander!! Zeg maar nee, dan krijg je er twee Jeetje, dat is nog eens onverwachts nieuws! Kon ze je nog vertellen waar het bloeden eventueel vandaan komt? In dezelfde vruchtzak, betekend dat 1-eiig? Fijn dat het in ieder geval niet is wat jij dacht!! XXX
Ja Vivian dat klopt, het is inderdaad 1-eiig.... Ze kon niet vertellen waar het bloeden vandaan komt. Ze gaf aan dat daar in het ziekenhuis ook nog weer extra naar gekeken gaat worden... Zo bizar dit!! Ben heel blij en opgelucht!! Nu heel hard duimen dat alles goed blijft gaan!
Leuk nieuws salamander!! Mooi dat alles in orde is, en 2! Proficiat @ks niet gehad, maar begin feb wel een cyste laten verwijderen. Heb sinds 2 dgn het gevoel dat die wond in m'n navel alsof die aan het scheuren is. Alsof die wond net aan t helen is zeg maar.. Voelt erg raar en heb dit alleen als ik ga liggen. @ steekjes links: heb ik ook! Moet zeggen dat ik voor m'n zwangerschap hele erge krampen had, wekenlang. Alsof ik erge ongi had wat niet was. Oorzaak nooit gevonden. Maar die had ik ook alleen links en nu ook weer. Als ik steken heb alleen links. Gisteren 1 keer rechts. Heel apart moet ik zeggen, maar goed. K wou dat we de klok wat vooruit konden zetten.. Dan hebben we allemaal wat sneller die echo
WOW Salamander Double trouble Spannend moment voor jou daar met de echo. Goed dat je een vriendin mee had. Je man had natuurlijk nog beter geweest maar dat was helaas niet anders hè geloof ik. Probeer nu maar te ontspannen en te genieten. X
Hoi dames, Alles goed hier? Net weer een mooie echo gehad bij de Gyn. Van 6 mm naar 1-2 cm groeit en weer een mooi kloppend hartje gezien. Volgens zijn berekening ben ik 7w2d en 21 december uitgerekend.
@salamander wauwie! 2 voor de prijs van 1 hoop dat alles goed blijft gaan! Weet je ook hoe ver je nu bent? @andere mooie echo's super hè, als je een kloppend hartje ziet! Nog precies 2 weken en dan hebben wij onze 2e echo. Ben benieuwd hoe onze kleine gegroeit is!
Dank voor jullie lieve en leuke reacties!!! Ik had zeker liever gehad dat mn man mee was, maar hij kan niet zo makkelijk vrij krijgen. Hij gaat volgende week in ieder geval mee naar de gyn, want dat is toevallig precies op het tijdstip waarop we eerst de echo hadden gepland. Dus daar had hij al vrij voor gevraagd. En voor maandag gaat hij vragen of hij dan een uurtje eerder weg mag van zijn werk, dan zou hij ook bij de echo kunnen zijn.
@ salamander; super nieuws! 2 kleine wondertjes op komst Ze keken bij mij of het ook geen 2 was aangezien ik 2 goed gegroeide eitjes had. Het is er echt 1tje :d
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 december 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje 14 december 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje 15 december 2013: - JoyofLiving (26 jaar) Derde kindje - Knuffie23 (27 jaar) Tweede kindje - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 16 december 2013: - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje 17 december 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Lonny (33 jaar) Derde kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje 18 december 2013: - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Vivian (29 jaar), Tweede kindje - Salamander (25 jaar) Eerste en Tweede kindje - Guusje1987 - JtlKim, Tweede kindje 19 december 2013: - Anoniempje (26 jaar), Eerste kindje - Annemieke1983 (29 jaar) Eerste kindje 20 december 2013: - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje - Svv (23 jaar) Eerste kindje 21 december 2013: - Lindsey (23 jaar) Eerste kindje - Deesjedees (27 jaar) Tweede kindje - Rosa1603 (32 jaar) tweede kindje 22 december 2013: - Knufje (33 jaar) Tweede kindje - Tieta (25 jaar) Eerste kindje 23 december 2013: - Veneno (28 jaar) Derde kindje - Verhoefem (27 jaar) Eerste kindje - Syl (31 jaar) Eerste kindje 24 december 2013: - IS88 (24 jaar) Eerste kindje - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) 25 december 2013: - Melkchocolaatje (30 jaar) Eerste kindje 27 december 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje - Prutske (28 jaar) Tweede kindje - Vallie87 Eerste kindje 29 december 2013: - Yinxy (29 jaar) Eerste kindje - Wwendy - Amirahussein Vierde kindje 30 december 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - SannevH (29 jaar) Eerste kindje 31 december 2013: - Bumpie (27 jaar) Tweede kindje - Scorpio99 (22 jaar) Eerste kindje - Poekies (29 jaar) Eerste kindje - 25012010 - Snoopy1 - Me88 (25 jaar) Eerste kindje 5 januari 2014: - Nimme Datum onbekend: - Guusje1987 (26 jaar) Eerste kindje - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Habibas Derde kindje (?) Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Mei week 18 - JoyofLiving, 1 mei controle verloskundige + echo - Mamsie86, 2 mei intake - Amely86, 2 mei tweede echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo - Jezz, 2 mei echo - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Anoniempje25, 2 mei echo bij gyn - Vallie87, 2 mei Eerste echo - MamaEl, 3 mei eerste echo - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk week 19 - AmiraHussein, 6 mei Tweede echo - Dreamer2012, 7 mei eerste echo gyn - Salamander, 7 mei eerste echo - Annekevdz, 7 mei intake vk - Knuffie 23, 7 mei 1e controle vk - Porkie, 7 mei echo - Nathaliiej, 7 mei intake - Knufje79, 7 mei intake vk + echo - Tieta, 7 mei eerste echo - Mamsie86, 7 mei eerste echo - GFH (Wendy), 8 mei eerste echo gyn - IS88, 8 mei echo - Debs1, 8 mei eerste echo - Annemieke1983, 8 mei intake vk - Veneno,9 mei echo - Denisja, 10 mei intake verloskundige - Lonny, 10 mei echo - Salamander, 10 mei intake vk - Jezz, 10 mei intake verloskundige week 19 - Svv, 13 mei eerste echo gyn - Rosa1602, 13 mei eerste echo vk - Lonny, 13 mei controle verloskundige - SannevH, 13 mei eerste echo gyn - Miran78, 13 mei eerste echo - xXxpoekiesxXx, 14 mei eerste echo - Vivian, 15 mei intake + eerste echo - Svv, 15 mei intake +echo vk - Bumpie, 15 mei intake vk - Anoniempje25, 16 mei intake vk - Guusje1987, 16 mei intake + Eerste echo - Rachster, 16 mei 2de echo - Yinxy, 17 mei eerste echo Week 20 - Nimme, 21 mei eerste echo en intake - Lindsey, 22 mei eerste echo - Anoniempje25, 23 mei termijnecho vk - Syl, 24 mei intake + echo Week 21 - Me88, 30 mei Eerste echo - IS88, 31 mei intake