@ Salamander: wow een tweeling! Wat leuk, gefeliciteerd! @ GFH: oei, dat is schrikken. Sterkte! @Yincy: bedankt voor het bijwerkingen van de lijst. Mijn eerste echo is 13 mei. Dan kan ik hopelijk ook melden hoe lang ik zwanger ben. @ nieuwe dames: welkom allemaal! @ allen: veel echo's en controles komende tijd. Hopelijk voor iedereen goed nieuws. @ hier: helemaal nergens last van. Zit weer meer te twijfelen of ik echt zwanger ben. Het enige is dat ik twee keer positieve tests had. Misschien houdt mijn lichaam me voor de gek. Over een week duidelijkheid. Morgenavond eerst maar eens kijken hoe mijn vriend reageert.
Ow jee GFH! Dat is inderdaad ff schrikken. En rustig blijven.. Tja, zoals eerder gezegd: makkelijker gezegd dan gedaan! Heel veel sterkte meid. Maar t hoeft niets slechts te betekenen. K hoop voor je dat t snel ophoud met bloeden en dat t snel woensdag is! Hier twijfel ik ook, ondanks de kwaaltjes. Zoals eerder gezegd door iemand: ti's een bevestiging dat je lichaam hard bezig is. Maar dan nog ben ik stiekem wel onzeker. M'n vriend heeft gelukkig nog nooit een mk meegemaakt, en hoop dat t m deze ronde ook bespaart blijft. Maar goed, weer een dag voorbij. Weer een dag dichter bij m'n echo! Moest vandaag wel lache trouwens. M'n vriend is geadopteerd. M'n schoonmama is nooit zwanger kunnen worden. Zij weten al dat we zwanger zijn. Vandaag vroeg ze of we over 2 weken bij de eerste echo al konden zien welk geslacht de kleine heeft als dat zou kunnen!! Maar moest er wel om lache
Dames wie van jullie heeft ook nog geen last van de boobs? En wanneer veranderd de tepelhof van kleur
Ik dus, ik heb nergens last van. Nu heb ik ook erg kleine borsten (cup A) dus er is ook niet veel om last van te hebben Veranderd de tepelhof welleens van kleur? Waarom is dat dan?
Goeiemorgen meiden, Ik was weereens aan het lezen op de site en wilde me graag aansluiten bij deze gezellige club! In November heb ik een miskraam gehad van ons eerste kindje, dit heb ik als heel heftig ervaren. Nu zijn we inmiddels 8 weken en 3 dagen zwanger Vorige week donderag (met 7 weken en 1 dag) eerste vroege echo gehad vanwege de miskraam, daar was al een vruchtje op te zien met hartactie , echter zei ze wel dat het geen garantie is dat er geen miskraam komt Ik zit dus nog steeds elke dag in de zenuwen, op 17 Mei hebben we onze termijn echo. Verder iedereen gefeliciteerd!!
XxdxX, wat kan je dan in de stress zitten he! Weet precies hoe je je voelt want ik had precies hetzelfde met mn dochter, die ronde daarvoor ook een mk gehad, Dat was ook mn eerste zwangerschap. Wat een spanning steeds en helemaal toeleven naar je echo's pff! Heb nu weer die spanning hoor, al heb ik wat afleiding van mn dochter die hier rondhobbelt en mn buik kusjes geeft
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 december 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje 14 december 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje 15 december 2013: - JoyofLiving (26 jaar) Derde kindje - Knuffie23 (27 jaar) Tweede kindje - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 16 december 2013: - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje 17 december 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Lonny (33 jaar) Derde kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje 18 december 2013: - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Vivian (29 jaar), Tweede kindje - Salamander (25 jaar) Eerste en Tweede kindje - Guusje1987 - JtlKim, Tweede kindje 19 december 2013: - Annemieke1983 (29 jaar) Eerste kindje 20 december 2013: - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje - Svv (23 jaar) Eerste kindje 21 december 2013: - Lindsey (23 jaar) Eerste kindje - Deesjedees (27 jaar) Tweede kindje - Rosa1603 (32 jaar) tweede kindje - Anoniempje (26 jaar), Eerste kindje 22 december 2013: - Knufje (33 jaar) Tweede kindje - Tieta (25 jaar) Eerste kindje 23 december 2013: - Veneno (28 jaar) Derde kindje - Verhoefem (27 jaar) Eerste kindje - Syl (31 jaar) Eerste kindje 24 december 2013: - IS88 (24 jaar) Eerste kindje - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) 27 december 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje - Prutske (28 jaar) Tweede kindje - Vallie87 Eerste kindje 29 december 2013: - Yinxy (29 jaar) Eerste kindje - Wwendy - Amirahussein Vierde kindje 30 december 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - SannevH (29 jaar) Eerste kindje - Pietel (31 jaar) Eerste kindje 31 december 2013: - Bumpie (27 jaar) Tweede kindje - Scorpio99 (22 jaar) Eerste kindje - Poekies (29 jaar) Eerste kindje - 25012010 - Snoopy1 - Me88 (25 jaar) Eerste kindje - Mariel Eerste kindje 5 januari 2014: - Nimme Datum onbekend: - Guusje1987 (26 jaar) Eerste kindje - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Habibas Derde kindje (?) Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Mei week 18 - JoyofLiving, 1 mei controle verloskundige + echo - Mamsie86, 2 mei intake - Amely86, 2 mei tweede echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo - Jezz, 2 mei echo - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Anoniempje25, 2 mei echo bij gyn - Vallie87, 2 mei Eerste echo - MamaEl, 3 mei eerste echo - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk week 19 - AmiraHussein, 6 mei Tweede echo - Salamander, 6 mei eerste echo - Dreamer2012, 7 mei eerste echo gyn - Mamsie86 7 mei 1e echo vk - Salamander, 7 mei intake gyno - Knuffie 23, 7 mei 1e controle vk - Porkie, 7 mei echo - Nathaliiej, 7 mei intake - Knufje79, 7 mei intake vk + echo - Tieta, 7 mei eerste echo - Mamsie86, 7 mei eerste echo - Annekevdz, 8 mei intake vk - GFH (Wendy), 8 mei eerste echo gyn - IS88, 8 mei echo - Debs1, 8 mei eerste echo - Annemieke1983, 8 mei intake vk - Veneno,9 mei echo - Denisja, 10 mei intake verloskundige - Lonny, 10 mei echo - Salamander, 10 mei intake vk - Jezz, 10 mei intake verloskundige - Pharilla, 10 mei Tweede echo week 20 - Svv, 13 mei eerste echo gyn - Rosa1602, 13 mei eerste echo vk - Lonny, 13 mei controle verloskundige - SannevH, 13 mei eerste echo gyn - Miran78, 13 mei eerste echo - xXxpoekiesxXx, 14 mei eerste echo - Vivian, 15 mei intake + eerste echo - Svv, 15 mei intake +echo vk - Bumpie, 15 mei intake vk - Annekevdz, 15 mei Eerste echo - Anoniempje25, 16 mei intake vk - Guusje1987, 16 mei intake + Eerste echo - Rachster, 16 mei 2de echo - Yinxy, 17 mei eerste echo Week 21 - Nimme, 21 mei eerste echo en intake - Lindsey, 22 mei eerste echo - Anoniempje25, 23 mei termijnecho vk - Syl, 24 mei intake + echo Week 22 - MamaEl, 27 mei termijn echo + intake gyn - Me88, 30 mei Eerste echo - IS88, 31 mei intake Even mn eerste echo toegevoegd a.s. dinadag, spannend!!!!!!!!!!!!!
Nou, inmiddels alleen nog heel weinig bruin bloed bij afvegen. Ben nu wel weer redelijk kalm. Kan 2 kanten op. Woensdag maar afwachten.
Ik heb ook weinig last van mijn boobies...alleen als ik ze aan raak zijn ze wat gevoeliger... Verder voel ik alleen een beetje lage rugpijn en soort trekkend/scheurend gevoel rond mijn navel, maar daar heeft bijna niemand het over...wie heeft dit ook? Volges mij ben ik de enige nog zonder een afspraak voor een echo...hebben jullie allemaal rechtstreeks de verloskundig gebeld? Of hebben jullie eert een afspraak bij de dokter gemaakt...
ik heb ook nog geen afspraak voor de echo. Die maken ze bij de intake. krijg pas een echo rond de 10 weken. dat heb ik bij mijn dochter ook gehad. Hier ook wel trekkend gevoel rond navel.. En heb erg last van me litteken van de ks.
Ik heb nog geen verloskundige gebeld. Aangezien ik door IUI zwanger ben geworden moet ik eerst naar het ziekenhuis.
Wij lopen ook bij de fertiliteitsarts dus heb daar een afspraak voor een echo gemaakt. Vermoed dat ik in het ziekenhuis onder controle zal blijven ook. Vanvond gaan we uit eten met vrienden. Heb een rotsmoes opgehangen over een kapotte fiets en dat ik daarom wel de BOB ben... Pff wat is het moeilijk om je mond te houden zeg!!!
Mooie test Pietel! Navel: hier ook last van. Maar dat kan te maken hebben met een operatie die in begin feb heb gehad. Hebben ze via m'n navel een cyste in m'n eierstok verwijderd. Wond is geheeld denk ik, maar als ik om m'n zij ga liggen, lijkt wel of de wond aan t scheuren is. Heb daar vrijdag t ziekenhuis over gebeld. Maandag worst ik door de gyn terug gebeld. Afspraak: ik heb geen vk gebeld. Ik heb gelijk een afspraak in t ziekenhuis gemaakt. M'n gyn gaf me namelijk de keuze. Dit omdat ik daar toch al liep voor wat anders. En dan ook m'n geschiedenis in t achterhoofd.
Pietel, je kunt gewoon rechtstreeks een vk in je omgeving bellen Voor de lijst: guusje1987 (26 jaar) eerste kindje Ik ben erg moe en heb een constant trekkend gevoel in m'n onderbuik. Vlagen van misselijkheid ook. Had gister een puntje bruin in m'n afscheiding en was meteen aan het panikeren. Gelukkig vandaag niks meer. Zoals het er nu uitziet vertrek ik met 12 weken zwangerschap naar Amerika en zal daar ook bevallen. Vind dat wel een beetje eng . Je hebt daar geen kraamhulp en 1 op de 3 bevallingen wordt een keizersnede!
Sinds vanmiddag enorme buikpijn! Manlief gyneacoloog gebeld, we konden direct komen voor echo. Alles gelukkig goed!! 6 weken en 5 dagen met een kloppend hartje!! 😍Ben zoooooo blij!! Nu loop ik leeg, dus n buikvirus denk ik maar dat is niet het ergste!!
Pfff, hele heftige avond achter de rug. Mijn vriend kwam terug van vakantie. Ik wilde hem vertellen dat ik misschien zwanger ben, maar daar ben ik niet aan toe gekomen. Hij maakte het namelijk uit! Ik ben nu vreselijk verdrietig en ten einde raad. Ik heb altijd graag kinderen gewild, maar weet niet hoe ik dit in mijn eentje kan doen. Misschien moet ik het dan toch wel weg laten halen, als ik echt zwanger ben. Ik weet echter niet of ik dat zou kunnen. Zo moeilijk allemaal.
Jeetje meid, dat is zeker een heftige avond. Denk je dat hij er nog op terug komt en belangrijker: wil jij nog verder met hem?