Sinds vanmiddag enorme buikpijn! Manlief gyneacoloog gebeld, we konden direct komen voor echo. Alles gelukkig goed!! 6 weken en 5 dagen met een kloppend hartje!! 😍Ben zoooooo blij!! Nu loop ik leeg, dus n buikvirus denk ik maar dat is niet het ergste!!
@kheyra wow, wat heftig zeg!! Waarom zo plotseling? Hij was toch op vakantie geweest? @dreamer fijn dat je een goede echo hebt gehad! Dat was idd schrikken! Buikvirus is idd niet leuk maar dat gaat gelukkig over.
Hij heeft op vakantie tijd gehad om na te denken en is er achter gekomen dat zijn gevoel voor mij niet meer sterk genoeg is. Het klonk allemaal behoorlijk definitief dus ik verwacht niet dat hij daarop terug zal komen. Voor mij totaal onverwachts en ik weet nu niet hoe ik verder moet. Ik ben ook helemaal alleen. Ik heb geen ouders meer om op terug te vallen, geen hele goede vrienden. Ik sta er echt alleen voor.
Jeetje meis, wat een rotsituatie!! Ik zou hem toch inlichten over je zwangerschap en zeggen dat je nu niet weet wat je met de situatie aan moet. Je hoeft niet alles in je eentje te beslissen, hij is net zo goed verantwoordelijk. Heel veel sterkte!!
@ mamsie86 Ja het is zo spannend, ben wel blij dat ik nu al met 7 weken een eerste echo kreeg, vorige keer heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden, in de week van mn termijn echo begon ik bloed te verliezen, en bleek erg geen hartje te kloppen, het vruchtje was gestopt met groeien tussen de 5 en 6 weken.. Nu gewoon aftellen tot 17 mei, dan ben ik 10 weken en 2 dagen Is het gelijk na je eerste miskraam wel gelukt??
Morgen dames! Dreamer: gelukkig is alle goed met de kleine. Beterschap. Kheyra: jeetje! Jij helemaal in de wolken, bent langzaam aan t idee aan het wennen, krijg je dit! Hoe moeilijk het is, ik zou geen beslissing maken zonder de vader. Hij is er inderdaad ook verantwoordelijk voor. Ondanks dat jij aan de pil was. Heel erg veel sterkte in ieder geval meis. Zal geen makkelijke tijd zijn nu waar je in zit. Dikke knuffel! @hier: gisteren vroeg de eerste me al of ik zwanger was.. Ze zagen een buikje.... Plus een blik in m'n ogen. Dat gaat nog wat worden! Ben pas bijna 6 weken.
Hoi allemaal Lees wel veel mee maar ben niet heel actief met reageren..jullie kletsen ook zoveel Ik heb inmiddels nog een echo gehad. Was met 7+4 en toen het hartje ook horen kloppen. Ben vooruit gezet naar 16 dec. Ik heb 10 mei alweer mn derde echo en 23 mei de 4e. Heb zon fijne echopraktijk. Die man leeft zo mee en heb dus wat vaker een echo gekregen. Nu ik zeker weet dat het goed zit zal ik maandag even een afspraak bij vk maken. Verder ben ik erg misselijk. Maar hoef niet over te geven. Word alleen bij alles wat ik eet kotsmisselijk Heb weer ewn hoop positieve berichtjes gelezen. De gene met slechte berichten heel veel sterkte!!
@keyraa, jeetje meid wat een rot avond heb jij gehad ! zeker als je dit helemaal niet had zien aankomen en jij wel even wat anders aan je hoofd hebt... ik zou het hem echt wel vertellen, jij hoeft dit niet alleen te doen! succes meid! @Dreamer, wat een mooie echo! gefeliciteerd! Hier is het bruinverlies gestopt sinds donderdagavond.. en weer overgegaan in gewone afscheiding.. me symptomen blijven toenemen dus heb een redelijk goed gevoel.... Nu afwachten wat er vrijdag op de echo te zien is!! ben best zenuwachtig!
@keyraa. Wat vervelend voor je. Ik hoop dat je hem in ieder geval zal vertellen dat je zwanger bent. Maar das natuurlijk je eigen keuze. Alleen een kind opvoeden is best pittig maar niet onmogelijk. Ik ben er nu zelf 2 alleen aan het opvoeden. En voor de derde kom ik er ook zo goed als alleen voor te staan. Denk er in ieder geval goed over na voordat je voor een abortus zou gaan. Daar moet je echt 100% zeker over zijn. Ik hoop dat je voor jezelf alles goed op een rijtje kan krijgen en dan de beste keuze voor jezelf kan maken. Veel sterkte meid.
@vallie. Is ff schrikken als je wat bloed verliest. Maar het hoeft niks ernstigs te zijn. Fijn dat je in ieder geval nog een beetje positief bent. Hoop dat je een mooie echo straks heb met een mooi knipperlichtje.
@keyraa: sterkte! wat een k*t-situatie. Verder is er hier zoveel gekletst dat ik even niet op iedereen kan reageren. Hier qua bloedverlies nog steeds hetzelfde: telkens beetje bruin bloed. Gelukkig komt de echo steeds dichterbij.
@keyraa men wat een k. Situatie. Hopelijk kom je er uit. Ik zou het wel vertellen. @alle nieuwe welkom en gefeliciteerd. @ iedereen die morgen een afspraak heeft, heel veel succes en hopelijk allemaal mooie echo's. Hier de 1e 5 flessen gevuld voor mvm Mijn spijkerbroeken zitten niet echt lekker meer, gelukkig heb ik er nog een aantal met elastiek. En voor de meiden onder ons die morgen" bloed" verliezen, houd moed !
Hoi damens Het is weer werkendag en ik moet zeggen ik keer er niet echt naar uit. Ik geraakte moeilijk uit bed en het gedacht dat ik de komende 12 dagen weer mag gaan. Klinkt vooral heeeeeeeel vermoeiend. Och ja verder gaat het hier goed! Heb zeer genoten vanhet weekend Groetjes
@Kheyra, wat een moeilijke situatie zeg!! Dat komt wel dubbel zo hard aan als je zelf net weet dat je zwanger bent! Ik zou het toch aan hem vertellen ja.. Maar wat moeilijk zeg! @Dreamer, fijn dat je een goede echo had! Super! @JTLKIM, fijn dat jij ook een goede echo hebt gehad! @Vallie, gelukkig dat je bruinverlies weer gestopt is! Voelt nooit prettig he! @GFH, spannend he, gelukkig bijna je eerste echo! @Miran, goed bezig met je flessen vullen! @Porkie, balen joh, dat je je werk niet zo ziet zitten. Hopelijk valt het mee en gaat het toch lukken. Succes! @alle dames, mooie dag vandaag! En degenen met een echo, heel veel succes en laat het even horen he!!
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 december 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje 14 december 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje 15 december 2013: - JoyofLiving (26 jaar) Derde kindje - Knuffie23 (27 jaar) Tweede kindje - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 16 december 2013: - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje 17 december 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Lonny (33 jaar) Derde kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje 18 december 2013: - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Vivian (29 jaar), Tweede kindje - Salamander (25 jaar) Eerste en Tweede kindje - Guusje1987 - JtlKim, Tweede kindje 19 december 2013: - Annemieke1983 (29 jaar) Eerste kindje 20 december 2013: - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje - Svv (23 jaar) Eerste kindje 21 december 2013: - Lindsey (23 jaar) Eerste kindje - Deesjedees (27 jaar) Tweede kindje - Rosa1603 (32 jaar) tweede kindje - Anoniempje (26 jaar), Eerste kindje 22 december 2013: - Knufje (33 jaar) Tweede kindje - Tieta (25 jaar) Eerste kindje 23 december 2013: - Veneno (28 jaar) Derde kindje - Verhoefem (27 jaar) Eerste kindje - Syl (31 jaar) Eerste kindje 24 december 2013: - IS88 (24 jaar) Eerste kindje - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) 27 december 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje - Prutske (28 jaar) Tweede kindje - Vallie87 Eerste kindje 29 december 2013: - Yinxy (29 jaar) Eerste kindje - Wwendy - Amirahussein Vierde kindje 30 december 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - SannevH (29 jaar) Eerste kindje - Pietel (31 jaar) Eerste kindje 31 december 2013: - Bumpie (27 jaar) Tweede kindje - Scorpio99 (22 jaar) Eerste kindje - Poekies (29 jaar) Eerste kindje - 25012010 - Snoopy1 - Me88 (25 jaar) Eerste kindje - Mariel Eerste kindje 5 januari 2014: - Nimme Datum onbekend: - Guusje1987 (26 jaar) Eerste kindje - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Habibas Derde kindje (?) Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Mei week 19 - AmiraHussein, 6 mei Tweede echo - Salamander, 6 mei eerste echo - Dreamer2012, 7 mei eerste echo gyn - Salamander, 7 mei intake gyno - Knuffie 23, 7 mei 1e controle vk - Porkie, 7 mei echo - Nathaliiej, 7 mei intake - Knufje79, 7 mei intake vk + echo - Tieta, 7 mei eerste echo - Mamsie86, 7 mei eerste echo - Annekevdz, 8 mei intake vk - GFH (Wendy), 8 mei eerste echo gyn - IS88, 8 mei echo - Debs1, 8 mei eerste echo - Annemieke1983, 8 mei intake vk - Veneno,9 mei echo - Denisja, 10 mei intake verloskundige - Lonny, 10 mei echo - Jezz, 10 mei intake verloskundige - Pharilla, 10 mei Tweede echo week 20 - Svv, 13 mei eerste echo gyn - Rosa1602, 13 mei eerste echo vk - Lonny, 13 mei controle verloskundige - SannevH, 13 mei eerste echo gyn - Miran78, 13 mei eerste echo - xXxpoekiesxXx, 14 mei eerste echo - Vivian, 15 mei intake + eerste echo - Svv, 15 mei intake +echo vk - Bumpie, 15 mei intake vk - Annekevdz, 15 mei Eerste echo - Anoniempje25, 16 mei intake vk - Guusje1987, 16 mei intake + Eerste echo - Rachster, 16 mei 2de echo - Yinxy, 17 mei eerste echo Week 21 - Nimme, 21 mei eerste echo en intake - Lindsey, 22 mei eerste echo - Anoniempje25, 23 mei termijnecho vk - Syl, 24 mei intake + echo Week 22 - MamaEl, 27 mei termijn echo + intake gyn - Jezz, 27 mei 2e (termijn)echo - Me88, 30 mei Eerste echo - IS88, 31 mei intake
Ik praat niet heel veel mee, lees wel alles, en heb even mijn 2e afspraak voor de termijn echo op de nieuwe, verkorte lijst gezet.
Keyra wat ontzettend k*** voor je!! Wat een rotsituatie zeg! Maar zoals anderen ook al aangeven, ik zou zeker tegen hem zeggen van je zwangerschap... Pff bah bah, hele dikke knuffel!!! Wat fijn jtlkim dat je zoveel echo's krijgt! Lijkt mij ook heel fijn! Alhoewel de kans bij ons ook wel aanwezig is dat ik nu meer echo's krijg, maar dat horen we morgen denk ik wel. Vallie fijn dat het bruinverlies is gestopt, hopelijk vrijdag een mooie echo voor jou! Gfh pff blijft spannend dan he? Fijn dat de echo nu bijna is! Hier echt kots en kots misselijk!!! Voel me zo ontzettend beroerd! Ik hoef niet te spugen maar bah bah bah wat is dit naar zeg, ik kan gewoon niet meer functioneren.... Wat dit betreft is het maar even goed dat ik zonder werk zit want ik zou niet weten hoe ik mn werk had moeten doen... Vanochtend huisarts gebeld en om receptje gevraagd, kan ik eind van de middag ophalen. Ben benieuwd of het wat helpt, schijnt erg te verschillen per persoon. Vanmiddag hebben we de echo in het ziekenhuis! Zo fijn dat mn man nu wel mee kan! Ik hoop nog meer voor hem als voor mezelf dat het een goeie echo is, want hij heeft nog nooit een goeie echo gezien... Maar gezien mn misselijkheid kan ik me niet voorstellen dat er iets mis is.... bruinverlies is ook rustig, heb t eigenlijk alleen als ik voor een grote boodschap moet.... sorry voor de details! Hopelijk vinden ze vanmiddag wel een oorzaak, en anders horen we hopelijk morgen van de gyn wel wat het is. Ik wacht het rustig af...
2e echo gehad er was idd een vruichtje te zien natuurlijk met 5 weken 5 dgn te klein om een hartje te zien kloppen het vruchtzakje was pas 7 mm groot. Maar de dokter zei dat het er goed uitzag