@lijst, volgens mij moet ik die weer updaten. Ik zie dat er veel is toe gevoegd, maar ook dingen weg zijn.. Klusje voor straks Ben blij dat iedereen mooie echos heeft gehad. Hoop dat dit zo blijft Dames die bloed verliezen, houd moed. Is makkelijker gezegd dan gedaan, helaas. Kheyra, hoe is het nu met je? Ik hoop goed! Weet je t al of je het je ex gaat vertellen? Salamander, hoor en lees veel verhalen inderdaad dat vrouwen die zwanger zijn van een tweeling dat zij erger misselijk zijn dan de eenlingen zeg maar. Heel veel sterkte! Ik hoop dat de medicijnen die je krijgt helpen. @hier, nog steeds niet misselijk. Ben er nog wel op aan t wachten om t zo te zeggen. Ik weet dan een klein aantal er geen last van heeft, maar toch maak ik me er stiekem zorgen om... Lage rugpijn heb ik nog steeds. Morgen weer fysio. Lijkt wel of ik mn borsten gewoon per dag zie groeien. Erg pijnlijk zijn ze nog niet. Alleen mn tepels. Hebben jullie dat ook, dat jullie de tijd bijna aan t aftellen zijn tot de eerste echo? Ikke tel de dagen. Nog 11 te gaan.
Mn afspraak voor de echo staat niet op de lijst geloof ik maar ik mag morgenochtend 09.00!!!! Spannnend!!!!
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 december 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje 14 december 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje 15 december 2013: - JoyofLiving (26 jaar) Derde kindje - Knuffie23 (27 jaar) Tweede kindje 16 december 2013: - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje - JtlKim, Tweede kindje 17 december 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Lonny (33 jaar) Derde kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje 18 december 2013: - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Vivian (29 jaar), Tweede kindje - Salamander (25 jaar) Eerste en Tweede kindje - Guusje1987 (26 jaar) Eerste kindje 19 december 2013: - Annemieke1983 (29 jaar) Eerste kindje 20 december 2013: - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje - Svv (23 jaar) Eerste kindje 21 december 2013: - Lindsey (23 jaar) Eerste kindje - Deesjedees (27 jaar) Tweede kindje - Rosa1603 (32 jaar) tweede kindje - Anoniempje (26 jaar), Eerste kindje 22 december 2013: - Knufje (33 jaar) Tweede kindje - Tieta (25 jaar) Eerste kindje 23 december 2013: - Veneno (28 jaar) Derde kindje - Verhoefem (27 jaar) Eerste kindje - Syl (31 jaar) Eerste kindje 24 december 2013: - IS88 (24 jaar) Eerste kindje - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) 25 december2013: - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 27 december 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje - Prutske (28 jaar) Tweede kindje - Vallie87 Eerste kindje 29 december 2013: - Yinxy (29 jaar) Eerste kindje - Wwendy - Amirahussein Vierde kindje 30 december 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - SannevH (29 jaar) Eerste kindje - Pietel (31 jaar) Eerste kindje - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje 31 december 2013: - Bumpie (27 jaar) Tweede kindje - Scorpio99 (22 jaar) Eerste kindje - Poekies (29 jaar) Eerste kindje - 25012010 - Snoopy1 - Me88 (25 jaar) Eerste kindje - Mariel Eerste kindje 5 januari 2014: - Nimme Datum onbekend: - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Habibas Derde kindje (?) Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Mei week 19 - AmiraHussein, 6 mei Tweede echo - Salamander, 6 mei eerste echo - Dreamer2012, 7 mei eerste echo gyn - Salamander, 7 mei intake gyno - Knuffie 23, 7 mei 1e controle vk - Porkie, 7 mei echo - Nathaliiej, 7 mei intake - Knufje79, 7 mei intake vk + echo - Tieta, 7 mei eerste echo - Mamsie86, 7 mei eerste echo - Annekevdz, 8 mei intake vk - GFH (Wendy), 8 mei eerste echo gyn - IS88, 8 mei echo - Debs1, 8 mei eerste echo - Annemieke1983, 8 mei intake vk - Veneno,9 mei echo - Denisja, 10 mei intake verloskundige - Lonny, 10 mei echo - Jezz, 10 mei intake verloskundige - Pharilla, 10 mei Tweede echo week 20 - Svv, 13 mei eerste echo gyn - Rosa1602, 13 mei eerste echo vk - Lonny, 13 mei controle verloskundige - SannevH, 13 mei eerste echo gyn - Miran78, 13 mei eerste echo - Kheyra, 13 mei eerste echo - xXxpoekiesxXx, 14 mei eerste echo - Vivian, 15 mei intake + eerste echo - Svv, 15 mei intake +echo vk - Bumpie, 15 mei intake vk - Annekevdz, 15 mei Eerste echo - Anoniempje25, 16 mei intake vk - Guusje1987, 16 mei intake + Eerste echo - Rachster, 16 mei 2de echo - Yinxy, 17 mei eerste echo - XxDxX, 17 mei Termijn echo Week 21 - Nimme, 21 mei eerste echo en intake - Lindsey, 22 mei eerste echo - Anoniempje25, 23 mei termijnecho vk - Syl, 24 mei intake + echo Week 22 - MamaEl, 27 mei termijn echo + intake gyn - Jezz, 27 mei 2e termijn echo - Me88, 30 mei Eerste echo - IS88, 31 mei intake
dat zou m moeten zijn K merkte dat er verschillende lijsten bij gevuld werden. Hopelijk staat alles er nu weer op, op 1 lijst! ZO niet, let me know! Salamander, ben zo benieuwd hoe je echo vandaag gegaan is (of gaat). En ben benieuwd wat je man gaat zeggen Amira, ben blij dat jij een mooie echo gehad hebt! Dames die morgen mogen (en dat zijn er nogal wat!) heel veel succes!
Hoi allemaal, Even weer bijgelezen, hier wordt echt veel geschreven. Voor GFH: ik hoop voor je dat het meevalt en dat je een goede echo krijgt. Echt naar dat bloedverlies. @vallie: voor jou ook spannend! @keyra: wat lijkt me dat moeilijk om zo n slecht bericht van je vriend te krijgen terwijl jij goed nieuws voor hem hebt. Wanneer gaan jullie verder met elkaar praten? Zou jij nog wel graag met hem verder willen nu? Hier weinig nieuws. Heb al een behoorlijk buikje en ben vermoeid en regelmatig misselijk. Pijnlijke borsten niet meer. Hoop dat de vermoeidheid ook snel wat afneemt.
@ keyra, hoe is het nu met je, heb je al even niet gespot hier in dit topic. Gaat alles wel goed met je, en heb je je vriend nog gesproken? Sterkte meis!
Net de echo gehad, en tot ons grote geluk nog steeds 2 kloppende hartjes en ze zijn allebei ook een beetje gegroeid, het ene kindje is nu 1 cm en het andere kindje 1,2 cm. Mn man is helemaal onder de indruk, hij vond het fantastisch om te zien! We zijn helemaal happy! Morgenochtend afspraak bij de gyn, is om 9.00 in de ochtend, hellup!! Tot nu toe ben ik voor 12.00 niet echt aanspreekbaar geweest, dus dat word wat... Maar wie weet helpen de pilletjes wel, we gaan het zien. O en de echo waar ik zo trots op ben natuurlijk ook even erbij
Bedankt voor alle lieve reacties. Ik zit nog steeds in zak en as, maar het komt wel weer goed. Mijn vriend kan ik het niet vertellen. Ik heb aangegeven dat ik graag met hem wil praten, omdat ik iets belangrijks moet vertellen. Echter heeft hij aan voorlopig geen contact met me te willen. Dat is dus echt definitief voorbij. Ik heb vrijdag een afspraak met de huisarts om de voor- en nadelen van een abortus te bespreken. Ik wil het kindje graag, maar heb het in mijn eentje niets te bieden. Ik sta er qua werk en financiën slecht voor en heb geen sociaal netwerk. Indien ik er niet uit ben verzet ik de echo die voor 13 mei gepland staat. Ik weet zeker dat als ik het kindje gezien heb ik het wil houden. Aan de andere kant wil ik de echo graag om te bevestigen dat het wel echt zo is. Ik heb immers nog steeds nergens last van en voel me totaal niet zwanger. Misschien is er een andere reden waarom mijn lichaam HCG aanmaakt en is er niets aan de hand. Verder veel sterkte voor de meiden met bloedverlies en succes voor meiden die binnenkort hun echo hebben.
Jeetje kheyra, wat een verhaal! Hij is wel heel stellig, wil niet eens meer met je praten! Vraag me echt af waarom hij zo doet. Je kan ook bloed laten prikken. Misschien een alternatief voor een echo? Daaruit kunnen ze ook je hcg meten. Sterkte meid!!!
Zonet gebeld door MvM. Donderdag ochtend komt ze. Ben benieuwd naar de geur van de flessen. Hopelijk kan ik er tegen!
Gyno belde net ivm m'n trekkend gevoel van m'n navel nav operatie die ik gehad heb. Nu zei ze dat ik deze week al langs moet komen voor een echo!! Moet morgen ff bellen. Weet dan nog niet wanneer, maar schrik ik wel ff van (positief). Ze wil ff zeker weten dat t een zwangerschap in de baarmoeder is ipv bv een bbz.
@Salamander: Super die echo! @Kheyra: Heftig verhaal. Ik vind wel dat ie het moet weten hoor. Sterkte. Bij mij is het bruinverlies nagenoeg weg. En de echo komt gelukkig ook steeds dichterbij.
Oww kheyra wat een rot situatie toch!! ongelooflijk dat hij niet eens met je wilt praten... Jullie hadden toch geen ruzie gehad ofzo toen hij op vakantie was? Wel goed dat je een gesprek met je HA hebt straks... misschien zijn er meer dingen mogelijk dan jij denkt.. Knuffel! @salamander, Jeeej wat een mooie echo!! super zeg ! Hier weer een dipje vandaag.. vannacht best kramp gehad dus daar lag ik weer wakker van.... geen bloed ofzo maar toch ik denk daar gaan we weer! Onder de douche dacht ik ...ik zal eens voelen of me BM nog dicht zit/hard is ?? maar toen zat er gelijk een bruine klodder aan me vinger sorry voor de details... Verder niet echt meer bruin gehad bij het afvegen...maar ik ben deze stress zo zat!!! Weet niet of ik er nog vertrouwen in moet hebben...begon zelfs al online naar miskraam begeleiding te zoeken aangezien het dan de 2e keer zou worden en ik heb echt t gevoel dat ik er dan zo'n klap van ga krijgen :x pfffff wat een klote periode dit
Ik heb dat trekkende gevoel ook....word hier nu ineens erg onzeker van....ik heb het ook onder mijn navel en rondom mijn navel....
Bah dat is niet leuk!! Ik heb vandaag dus wel gehoord dat alles bij je baarmoeder en baarmoedermond vooral, erg goed doorbloed is en dat er bij druk (zoals niezen, hoesten, ontlasting, vrijen) vaatjes kunnen knappen... Wie weet geeft je dit wat rust? Maar ik snap je ongerustheid heel goed hoor, had zelf ook pas rust bij de echo. Wanneer had jij ook alweer je echo? Kheyra heel apart dat hij niet eens meer met je praten wil! Zo abrupt opeens?? Hoelang zijn jullie samen? Ik was trouwens in al mn enthousiasme en blijdschap nog iets vergeten, want er is ook een cyste gevonden op een van mn eierstokken. Hij is 3 cm dus zou geen kwaad kunnen volgens echoscopiste... Hij zou ook vanzelf weg moeten gaan, dit houden ze in de gaten. Ben benieuwd! Het zou volgens mij wel een verklaring kunnen zijn voor de pijn die ik steeds had rond mijn eisprong... denk ik hoor, niet gevraagd.
Vrijdag is de echo.. dan zou ik ongv 7 weken zijn.. Maar over wat jij zegt over die betere doorbloeding.. dan zou het toch helder bloed moeten zijn? bij mij is het alleen maar bruin
Ja dat dacht ik ook maar bij mij was het ook alleen maar bruin.... Ik duim heel hard voor je, en ook dat het maar snel vrijdag voor je mag zijn!
Ik zou dan voor de zekerheid contact opnemen. De gyno zei dat t makkelijk niets kon zijn. Maar ze wilde t zeker weten. Ook omdat ik zo een last heb van m'n onderrug, en schaamstreek wat krampen geeft. Door deze combi wil ze dat ik ff langskom. Salamander, misschien dat je daarom je bloedingen had? Van de cyste?
Erg die onzekerheid he Vallie?! Zo herkenbaar. Ik was vandaag best wel kalm maar net weer beetje bruine afscheiding en raak toch weer in de stress.