Wow, het gaat hard hier met alle berichtjes! Ik heb vanmorgen de gyn gebeld en kan 3 mei terecht voor de eerste echo! Zo spannend!! Ik mocht zelfs nog een week eerder, maar dat wilde ik niet omdat ik wel zeker wil weten dat er iets te zien is.. In het zkh rekenen ze vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie en zelf weet ik (eisprong gevoeld) dat ik bijna een week minder ver ben. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een echo tussen de 7 en 8 weken en was er bijna niks te zien. We wisten eigenlijk wel dat het fout was, maar dan toch nog een week onzekerheid, na een week weer een echo en alsnog te horen krijgen dat het inderdaad mis is.. Dat wil ik nu liever voorkomen. Als het mis is, wil ik het ook meteen weten! @geslacht: mij maakt het niks uit wat het wordt. Ik heb een dochter van 1,5 en ik ben wel een meisjesmoeder denk ik, dus het mag van mij gerust weer een meisje worden. Maar een jongetje zou ik ook erg leuk vinden! @hoeveel kinderen: dat weet ik echt nog niet. Ik kom zelf uit een groot gezin en dat vind ik reuze gezellig! Als ik weer zo'n relaxed kindje krijg als mijn dochter, dan hoop ik er nog wel een paar te krijgen hierna haha.. @Lonny: Succes bij de vk, ik ben ook benieuwd! @BellaNoa: Zet je mijn afspraak van 3 mei ook op het lijstje?
Ik ben echt actief vanmorgen, sta er zelf van te kijken, haha. Voel me heel anders als de andere keren. Zou het een goed teken zijn dit keer? Lonny, succes! Ik mag nu met 6w 5d komen mocht eerder maar heb ook later gezet. Wil ook gewoon goede echo en dat er wat te zien is. Nu boterham eten en even naar de winkel.
Nou ik ben geweest. Allemaal infoboekjes tasjes en dingetjes mee. Ze hebben me gelijk ingeschreven voor de kraamhulp. Ze waren echt superaardig. Alles is veel beter geregeld dan voorheen. En raad eens. Morgen krijgen ze een echo apparaat. Dus ik krijg bij de verloskundige gewoon de echo's En 10 mei 4 uur mag ik voor de 1e echo En 20 mei 11.15 uur een controle afspraak Nu alleen nog morgen afwachten. Want dan is mijn nod. Beetje spannend allemaal.
Ik kom me hier toch vast melden! Net weer getest, en hij is donkerder geworden, dus ik geloof erin! 4e ronde na de miskraam begin december is het dus weer raak! Ik vind het zoo eng eigenlijk. Bij ieder 'nat' gevoelletje daar beneden ren ik naar de toilet Mocht het lukken, vinden wij 2 kindjes wel een mooi getal Hebben nu nog geen kindjes overigens. Donderdag ochtend ga ik de VK bellen voor een afspraak, dan ben ik 4+1. En als het goed is mag ik met 7 weken al langskomen, dus zal begin mei zijn.. Vl heeft het gisteren al bijna verraden aan zn moeder, hij is me aan het pesten, door jullie te zeggen ipv jij Maar deze keer willen we proberen om niets te zeggen tot de 1e echo. Je zag de pijn in de gezichten de laatste keer, en dat wil ik ze geen 2e keer aandoen..
♥ Zwanger! ♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - BellaNoa (26 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - Rachster ( ?? jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - Lonny (33 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 18 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Rachster, 26 april controle verloskundige + echo - BellaNoa, 1 mei controle verloskundige + echo - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - MamaEl, 3 mei eerste echo
@ Andastra, ik hoop ook voor je dat ze het nu al eerder kunnen zien met het nieuwe apparaat. Bij mijn vk gaat dat echt niet, volgens mij best een oude machine. @ Geslacht, wij gaan het dan ook gewoon vertellen hoor. Willen dan ook het kamertje in kleur en we kunnen dan ook onze mond niet dichthouden. @ Andastra, ik had gister een knaller. @ Rachster, ja eerst wilde ik ook altijd 3 kinderen. Maar na mijn zoontje vind ik 1 broertje of zusje voor hem genoeg Deze zwangerschap is dan eigenlijk ook een cadeautje, want eerst dacht ik dat de zwangerschap van mijn dochter de laatste zou zijn. Ik vind ons gezin dus wel compleet met 2 bengeltjes in ons midden en 1 engeltje in ons hart. @ Lonny, wauw lopen mooi op he! En je test streep is echt al donker voor de kv testen van tegenwoordig! Maar hij kan nog wel donkerder Zou je man nog wel meer kindjes willen? @ Mannen, die van mij heeft eigenlijk nooit wat met de zwangerschap gehad, vooral bij de eerste. Bij de tweede begon ie ineens aan mijn buik te zitten, stond echt verbaasd te kijken haha... Dus ben benieuwd dan deze keer @ Echo, ik mag met 7w3d
@ Nathalie, nogmaals welkom! Streepje begint inderdaad mooi op te lopen! Ik heb dat nu ook nog steeds hoor, dat ik meteen naar de wc ren als ik denk dat er wat uit loopt. Is ook wel een beetje normaal nog rond deze termijn, ik ben nu eigenlijk pas 1 dag overtijd haha
Super dat je vandaag al mocht! En natuurlijk ook dat ze een echoapparaat krijgen 10 mei je eerste echo, spannend!! Succes met wachten..
Gefeliciteerd Nathaliiej! Mooie testjes Ik heb ook begin december een miskraam gehad, dus ik herken het gevoel van spanning.. Hoop echt dat het goed gaat, ook voor jou en voor iedereen hier natuurlijk! Ik heb 3 mei mijn eerste echo, dus al best snel ook Probeer er toch een beetje van te genieten!!
Thanks dames! Ik ga mn best doen! toch 'fijn' dat het een beetje bekend klinkt, en dat ik niet helemaal gek ben geworden! Vl gaat het vandaag al verraden denk ik, hij is nu met zn beste vriend weg.. Ik zei al, ik zeur de komende 3 weken tot de echo ongeveer tegen jou aan, en jij ziet maar tegen wie je aanzeurt, maar je mag het maximaal tegen 1 persoon zeggen. Ik ga heeeel hard mn best doen om mn mond te houden tot 1e echo.. Eerst donderdag maar eens bellen wanneer ik komen mag. Als het maar voor 9 mei is, aangezien ik de vorige keer met 6enhalf week al een dikke zwangere darmenbuik had, en ik die als het weer zo loopt vast niet kan verstoppen op mn verjaardag met 8 weken Voor op het lijstje: 22 jaar, Eerste kindje, uitgerekend op 18 December 2013.. edit; wat een berg blije smileys in mn post, sorry kan het niet helpen! Whahaha
Spannend hoor! Mijn test was in het begin ook licht, 2 dagen later een knalstreep en gisteren getest met de digitale van CB (Zwanger 2-3) Vandaag 1 dag overtijd
Nathaliiej, je test word idd mooi duidelijker. Ik was mn mandje op de badkamer aan t opruimen, kom ik nog1 ovutest tegen.. dacht ff voor de gein doen, discussies of ie wel of niet knalt als je zwanger bent;
♥ Zwanger! ♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - BellaNoa (26 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - Rachster ( 32 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - Lonny (33 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 18 december 2013 - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 18 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Rachster, 26 april controle verloskundige + echo - BellaNoa, 1 mei controle verloskundige + echo - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - MamaEl, 3 mei eerste echo