Weet precies hoe je je voelt helaas! elke keer als je niks ziet denk je Pfieuwwww en zodra er maar een beetje bruin aan dat papiertje zit krijg ik alweer helemaal de zenuwen! Misschien beetje rare vraag....Ik durf nu met dat bruinverlies en kramp absoluut geen sex te hebben....hebben meer dit hier?
haha gek eigenlijk he want ze zeggen dat het niks moet uitmaken.... wij hebben het dus eigenlijk sinds de eisprong niet meer gedaan gelukkig vind me man het niet erg zegt ie maar voel me toch wel een beetje lullig dr om!
@Vallie Hier net het zelfde wij hebben ook niets geen seks meer gehad sinds ons kindje verwekt is. Maar wij durven beide niet echt zeker niet omdat ik op regelmatige basis wat bruin verlies heb heeft mijn man schrik iets mis te doen. Al zou ik zelf af en toe toch wel eens willen maar langs de andere kant heb ik ook bang. Heel vervelend is het. Want 9 maand niet vrijen da kan toch ook niet e. Groetjes
Vanuit mijn vorige zwangerschappen kan ik zeggen: in het tweede trimester haal je de schade dubbel en dwars in!
Haha dat heb ik inderdaad van meerdere gehoord! Laatste keer dat wij iets gedaan hebben was de dag van m'n nod. Voelde niet prettig. Alsof alles te krap was bij mij daaronder. M'n vriend merkte er niets van, alleen ikke :s "Gelukkig" is hij ziek, dus dat ik er te moe voor ben op t moment, valt dan gelukkig niet zo op
Haha nou ik ben benieuwd dan, hier sinds dat onze kindjes zijn verwekt ook geen sex meer gehad. Ik durf ook niet vanwege het bruinverlies, en daarnaast inderdaad veel te moe en dan nog die misselijkheid.... ehm laat maar even zitten... sorry manlief!
Nou ik heb sindsdien heerlijke sex gehad hoor, beleef het veel intenser nu, vooral omdat m'n boobies voller zijn en gevoeliger. Ik kan niet zonder hoor!!
Wow wat veel geklets vandaag. Salamander: wat een super mooie echo! Klachten: hier niet veel, moe en soms misselijk als ik te lang niet gegeten heb. En pijnlijke boobies aan de zijkant. Sex: hier sinds de eisprong ook niet gedaan. Herken dat wel van de zwangerschap van Mirthe. Na en goede echo was mijn zin terug Gister al een cadeautje van me mams en paps gekregen.een heel leuk neutraal eerste pakje. Willen jullie trouwens weten wat het geslacht word? Ik niet. Bij Mirthe wistenwe het ook niet. En vond dat toen zo leuk. Echt een verrassing
Salamander. Mooie echo. Leuk om er 2 te zien. Sex. Wij hebben nog wel eens sex. Maar dan moet ik me ook wel echt goed voelen. Ik hoop dat die misselijkheid na 4 weken ook echt afneemt. Geslacht. Kweet niet of mijn vriend het al wilt weten. Maar ik zeker wel.
@ Sex... nee wij durven ook niet goed. Doordat ik 1 keer een ochtend nadien een bruine veeg had... @ Geslacht... zeker weten dat we het willen weten, ik ben persoonlijk te nieuwsgierig aangelegd en houd niet super van verassingen hihi. @ Salamander , prachtige echo! Leuk om te zien! @ hier , ik lijk wel overvloed aan speeksel te hebben.. is dat erm... normaal? hihi , gelukkig is mijn misselijkheid er wel maar niet zo erg dat t er ook uit komt! Fijne dag dames! X Joyce
Wij willen ook het geslacht weten hoor, veels te nieuwsgierig voor. Vind het ook wel makkelijk; hoef ik maar de helft aan namen de verzinnen ipv voor een meisje als een jongen en dan kan ik meteen de goede kleuren gebruiken in het babykamertje
Hihi, dat met de namen hebben wij dus ook. En babykamer en kleertjes. Maakt het wat makkelijker als je het van te voren weet. En ja, ook ik ben veeeeeel te nieuwsgierig aangelegd. Net ziekenhus gebeld ivm echo wat de gyn toch eerder wilde. Mag vandaag al! Om 14.00! Zenuwen gieren nu ff door mn lijf. Alle andere die vandaag mogen, succes! Hopelijk krijgen jullie allemaal zo en mooie echo als de andere dames bijna allemaal gehad hebben!
Spannend Yinxy! Ben benieuwd! Ik heb vannacht heel slecht geslapen. Denk de spanning voor de echo van morgen.
Haha Anneke dat klopt idd wel! Wij willen ook het geslacht weten. Bij onze dochter wisten we het ook. Kun je je zo lekker voorbereiden . Fijne zonnige dag! En succes met alle echos!