15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    XxdXx, ja ik weet dat het medisch gezien verstandig is om 2 weken te wachten, maar ik wordt gek! En serieus ik heb er zelf geen vertrouwen meer in, omdat het qua tijd simpelweg niet klopt, als er een week later ook geen hartje klopt dan gaat t ook echt niet meer kloppen hoor! Misschien even bellen naar de vk. Wel beetje rot wat mn man heeft er nog alle vertrouwen in, arme man..

2. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Dames met een goede echo gefeliciteerd.

Iemand vroeg iets over sneller een buikje krijgen.
    Ik weet wel als je eerder kinderen heb gebaard dat dan je buik sneller groeit bij de volgende zwangerschap.
    Dit word mijn 3e kindje en ik heb ook al een buikje.
    Ik draag alleen maar losse kleding. Vooral omdat ik steeds erg misselijk word.

3. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gelukkig, dan ben ik niet de enige!
    Heb nu mijn zwangerschapsbroeken aan van mijn vorige zwangerschap. Past perfect, mijn buikje heeft zo tenminste de ruimte :)

4. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Wat irritant zeg! Ik doe ook niet mee, omdat ik niet wil dat de hele buurt het weet. Ik ben ook bang voor dit soort situaties of dat het gezien wordt dat er hier elke keer flessen op worden gehaald. Misschien ergens egoïstisch, maar ik ben nog te onzeker over de zwangerschap.

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik heb ook al zwangerschapsbroeken aan. Me eigen broeken wil echt niet meer het irriteerd op de ks wond.

6. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ik heb ook al een buikje.. Verder nog geen kindjes.. Dus erg vroeg:D m'n mams en zus hadden het ook vroeg..
    blij dat iedereen het al weet, anders moest ik allemaal wijde dingen gaan dragen..
    nu vooral leggings met stretch rokjes, die zitten niet zo strak, en van de week een zwangerschapsbroek gehad van m'n mams. Nog niet aangehad. Maar dat zal vast niet lang meer duren

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Meiden die niet mee willen doen met MvM.
    Je kunt tot 16 weken meedoen dus laatste weekjes als het wel bekend is kunnen jullie toch nog mee doen? Alle beetjes helpen en jullie helpen er heel veel vrouwen mee.

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Zijn jullie onder controle in het ziekenhuis of bij een verloskundige? Ik nu nog in het ziekenhuis maar na de controle over 2 weken mag ik kiezen wat ik wil maar ik weet niet wat ik moet kiezen.

9. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik heb controle bij de verloskundige. Maar vanaf 36 weken moet ik naar de gyn ivm eerder keizersnee.

10. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Wat een drukke bende hier!

Ik heb vandaag wel een posotiekleding gekocht maar heb het nog niet nodig maar er was korting op dus waarom ook niet!

Symptomen: enkel moe en snachts moet ik op staan om te plassen al enkele dagen wat ik normaal nooit heb!
    Ik kan ook moeilijk naar de grote wc nog iemand hier last van?

Mensen die het hartje al gezien hebben het geeft je nog wat zekerheid ! A dere zullen nog even geduld moeten hebben jammer genoeg behoor ik daar zelf ook nog bij!

Groetjes

11. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hier ook moeite met de grote wc... pffff in het begin was dat anders. Maar herken het wel van me vorige zwangerschap

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier ook al snel een buikje, is ook mijn derde, dat merk ik wel!

Ik vind MvM eigenlijk wel iets wat er bij hoort. Ik word gemakkelijk zwanger, maar ken wel veel vrouwen bij wie het moeilijk gaat. Als ik daar iets voor kan doen, dan doe ik dat graag! Al vind ik het verhaal van Denisja wel erg onzorgvuldig! Ik wissel zelf om bij depot, dus dan loop je dat soort risico's niet. Hooguit dat ik toevallig iemand tegenkom daar.

13. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden,

Ik wil ook wel meedoen met mvm maar ik wacht eerst me echo morgen af! als die goed is ga ik me gelijk aanmelden....
    vorige x heb ik maar een weekje mee kunnen doen en toen kon ik ze al afbellen met slecht nieuws en dat wil ik liever niet nog een keer...

Hier hele gemengde gevoelens over morgen.. vind het zo eng!! ik weet echt niet meer hoe ik er over moet denken.. valt er een last van me schouder of staan we straks weer met lege handen?
    ik laat het jullie weten :)

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vallie ik wens je heel veel succes voor morgen!

15. amirahussein

20 apr 2013
    38
    0
    0
    Callcenter agent
    Herderen (B)
    Oh hier eerste dag van echte misselijkheid ervaren ik ben 6 weken 4 dagen zwanger afgelopen dagen wel zo'n weeïg gevoel in mijn maag maar vandaag echt kotsmisselijk rondgelopen maar niet hoeven over te geven. Ook grote wc problemen dus meer vezels eten bruinbrood en veel drinken bijvoorkeur sinaasappelsap.oef en daar krijgen we maagzuur van.....dus weer melk drinken.....

Ik wordt ook vrij makkelijk zwanger ondanks mijn leeftijd ik ben 36 maar ik blijf niet makkelijk zwanger ik heb veel miskramen gehad allemaal voor de 6e week.

Ook hier ivm 4e kind al een buikje dat nog geholpen wordt door de utrogestan pillen.Mijn zwangerschap is dit keer tot nu toe totaal anders dan met de jongens....met hun was ik niet de hele dag kapot moe had ik de hele dag honger en was ik gek op drop en shoarma.
    nu ben ik de hele dag kapot moe geen honger misselijk en futloos. Mijn man zegt je krijgt ene dochter maar ik denk dat het weer een jongentje gaat zijn.

16. Annemieke1983

6 feb 2013
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    hier ook erg misselijk vandaag..

17. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18

Dankjewel :) ik hou jou positieve verhaal in me achterhoofd!

18. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Succes vallie!

19. Yip

Yip Lid

14 sep 2008
    73
    0
    0
    Ik dacht even mee te kunnen gaan lezen voordat ik kon aanhaken, maar dat blijkt vrij lastig met 192 pagina's! Stukje (okee, groot stuk) geskipt, en daar ben ik dan:
    Yip, 37 jaar, zwanger van de derde (al twee jongens van 3,5 en 1,5). Een paar maanden geleden heb ik met 10 weken een miskraam gehad, dus vind het nu wel extra spannend. Vanwege een onregelmatige cyclus weet ik nog niet precies hoe ver ik ben, maar het ligt ergens tussen de 7 en 8 weken. Volgende week de eerste echo, tot dan durf ik nog niet voluit bij te zijn.
    Ik voel me wel goed beroerd, dus ik hoop dat dat een goed teken is. Ontzettend moe (alsof ik n marathon heb gelopen na n paar nachten doorhalen), misselijk (gelukkig niet hoeven spugen, meer een soort van constante wagenziekte) en zo duizelig dat ik regelmatig letterlijk sterretjes zie.
    Tot de volgende keer!

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Welkom hier!

Deel Deze Pagina