Hallo allemaal, Ik lees iedere dag weer de nieuwe stukjes hoor. Gelukkig zijn er weinig echt zorgelijke situaties, want dat zou mezelf gek maken. Vandaag zijn we alweer verder dan de vorige keer dus we blijven hoop houden. Wel vind ik het steeds spannender worden, als we maar een hartje zien kloppen! Het verhaal van een wat moeilijkere stoelgang herken ik wel, ook veel krampen in de darmen. Voor de rest nog zere borsten en wat vermoeider . Gelukkig dus nog steeds kwaaltjes. Wij hebben maandag de echo en kan niet wachten. Bij ons is dit in het ziekenhuis bij de gyn, i.v.m. voortraject. Meiden met mooie echo's van harte en geniet ervan. Meiden die nog in spanning zitten ik duim mee. Wat betreft broeken, die beginnen hier ook te knellen , gelukkig een aantal met elastiek, maar denk dat het niet lang meer duurt voordat ik ze kan gaan aanschaffen. Mvm , ik spreek uit ervaring wat betreft medicatie en ben dan ook heel dankbaar dat ik er gebruik van heb mogen maken, zag al in de lijst dat ik een van de oudste ben die voor een van1e wondertje gaat. En elke druppel telt! Wel snap ik de frustratie als afspraken niet nagekomen worden. De vorige keer heb ik helaas maar 2 wkn kunnen plassen, ondanks dat ik thuis was heb ik ze niet gehoord of gezien bij het wisselen, en dan hebben wij nog wel een hond die aanslaat. Dus mocht je overwegen om mee te doen, graag zou ik zeggen ! Nou voor iedereen sterkte met de kwaaltjes, de zenuwslopende wachttijden. Hou vol en vertrouwen!! Ik ben trouwens wel benieuwd waar jullie vandaan komen, welk gedeelte van ons land was het vruchtbaarst ? Ik kom zelf uit Gelderland, omg. Apeldoorn. Liefs Miranda
Straks om 10:10 onze 2e echo na vorige week een ruime week terug te zijn gezet. Spannend! Duimen jullie ook voor ons? Fijne dag dames! X Joyce/Phar
Iedereen heel veel succes met de echo's vandaag! Ik ga duimen voor mooie echo's en kloppende hartjes!! Mag vandaag ook alweer. Al de derde, gewoon om de groei goed te controleren. Ook ik heb moeite met de grote boodschap. Al merk ik wel vooruitgang met een paar dagen muesli als ontbijt! Kom uit friesland/Leeuwarden.
@Yip, welkom hier! @Echo's, heel veel succes allemaal vandaag, ik duim voor jullie en hopelijk heeft iedereen een mooie echo!! Laat het maar weten! Ik kom ook uit Gelderland
Provincie Utrecht, randje provincie Gelderland, vlakbij Amersfoort ! Meiden met een echo vandaag veel plezier!
Welkom yip! Ik woon in Limburg, Heerlen werk in Maastricht. Grote boodschap gaat de ene dag goed en de andere dag grote moeite.. Wisselt heel erg nog. Stiekem ben ik wel blij dat ik steeds misselijker wordt. Nu al een paar dagen iedere morgen misselijk en iedere dag worst t erger. Sinds gisteren had ik er savonds ook erge last van. Hoe gek t ook klinkt, maakte ik me wel een beetje zorgen omdat ik dat niet had. Ik houd goede moet! Nog een weekje en dan weten we meer. Al dames terug van hun echo? Ik ben zo benieuwd! Ik hoop dat alles in orde is!