Weet je wat zo raar is. Verloor net bloed (nam dus aan dat het mk is) maar nu verlies ik dus helemaal niets meer en heb ook geen krampen ofzo :-O
Hier gister goed gescoord op mp! Lekker wat broeken en toch wat tshirts voel ben iets meer in de zomer zwanger en als ik weer zo snel groei als bij mijn zoon dan word het nog een sport om het tot de 12 weken te verbergen hihi m Ook leuke boleros in frisse kleuren 2 leggings en oja een rokje! Heb ik nooit gehad maar lijkt me toch leuk!
Nou, bij een mk moet het toch wel wat meer zijn denk ik. Vrees dat je even af moet wachten. sterkte meid.
Even naar HA gaan! Bij mijn vorige mk heeft ze even inwendig gekeken, mijn baarmoedermond stond open, een miskraam was toen duidelijk. Misschien bij jou toch nog innesteling bloed of zo. Ik had trouwens ook krampen, bloed zonder krampen is vaak onschuldig vertelde ze mij. Maar ha kan dus even kijken of je baarmoeder nog dicht zit! Ik duim voor je meis!
28-5 vroege echo! Net terug van ha. Omdat ik me zorgen maak en met endo en mk verleden in risicogroep zit, krijg ik morgenochtend vroege echo om bbz uit te sluiten. Spannend. Ik hoop dat ons kleintje braaf in mn baarmoeder is gaan zitten. Duimen dames!
Hee dames, Ik ben vanochtend naar de HA geweest met zo'n honderdduizend vragen. Alles is in orde en ze heeft voor de zekerheid nog een zwtestje gedaan en ik ben echt echt echt echt zwanger hihi. Ik heb alleen een lichte blaasontsteking blijkbaar dus ik moet aankomende week heel veel drinken. En morgen even bloedproeven voor m'n schildklier(heb een te trage). Maar alles ziet er goed uit! Wat een opluchting....
Begrijp wel dat je jezelf wil beschermen, maar hoop houden is in dezen denk ik wel goed. Sterkte meid.
Net huisarts gebeld en ze denkt nog steeds dat ik zwanger ben. Moet even paaar dagen wachten en dan weer testen.... Zolang ik geen kramp heb is het goed.... en heb GEEN kramp Bloeding is ook weer gestopt.... Dus toch weer beetje hoop... Moest van de huisarts gewoon doen hoe ik doe als ik zwanger ben...
Ah, goed om te horen. Nu even je zorgen aan de kant en probeer een beetje te genieten en te ontspannen.. En herhaal tegen jezelf dat je GEEN KRAMP hebt Ik snap echt niks van al die onbekende emoties trouwens. Ik ben zo ontzettend bang dat het niet goed gaat lopen. Geen idee waarom. Gewoon angst.
Fijn om te horen FVDL! Rustig aan en idd wat Reb zegt probeer wat te ontspannen! @Reb, stom he, heb ik ook al die rare emoties, angsten, gedachten... Dat hadden ze er niet bij verteld tijdens de biologie les Het zal erbij horen vrees ik en de tijd zal het helen. Xx
Ik denk dat we dat allemaal wel hebben zolang we het nog niet gezien en gehoord hebben. Ik loop ook met een soort van zenuwen in m'n buik bij de krampjes die ik voel. Ik heb de VK gebeld en het hoort erbij.