Nee. De werkdag zit erop, nu nog ff koken, eten, douchen en dan aftellen tot 20:00uur. Pffffff.... Wat n lange dag! Aarggghhh... Maar t duurt nu niet lang meer. Als ik geweest ben kom ik t uiteraard nog ff vertellen!
Jaaaaa!!! Een mooi kloppend hartje! En al 9,8mm groot! 7 weken volgens de vk. Alles zag er heel goed uit! Jeeeeej! Ik ben zo blij! Ik moest helemaal huilen toen ik t hartje zag. Net bij onze ouders langs geweest om t goeie nieuws te vertellen. Nu zo lekker me bedje in. Wat zal ik lekker slapen vannacht! Met n glimlach op mn gezicht van oor tot oor!
Voor op de lijst: 12 nov 07:15 uur 2e (extra) echo 27 nov 18:15uur 3e (termijn) echo En hopelijk ga ik dus ons kleintje mooi zien groeien bij deze 2 echo's!
Oh cathrien wat een fijn nieuws!!! Ik snap helemaal dat je vanavond heerlijk zult slapen! Hoe reageerde jullie ouders? Wisten ze t trouwens al?
Hier sinds een paar dagen een drukke beeb in de buik. Net of ze heeft uitgevonden dat ze heel haar lijf kan gebruiken. Ik voel overal voeten, knieën, ellebogen etc.
Goed om te horen Catherien!!! Geniet er lekker van!!! @xxPinkxx...hier is de kleine ook mega druk in m'n buik!! Begon dit al zo'n 7 weken geleden te voelen maar het word nu wel steeds duidelijker!! Heerlijk gevoel vind ik het...
Onze ouders wisten al wel dat ik zwanger was. Maar we hadden ze niet verteld dat we evengoed al eerder n echo hadden kunnen inplannen. Dus iedereen was blij verrast toen we de foto's lieten zien. Vooral mn moeder. Die was zó verdrietig vorige keer toen t mis was gegaan, vond ze zo erg voor me. Dus was ze zo in de wolken dat t nu al zoveel groter dan de vorige keer was en t er dus echt goed uit ziet allemaal. Het is nog steeds erg pril natuurlijk, maar nu ik zo zag hoe groot t al was en hoe dat hartje zo goed en mooi klopte... ik weet zeker dat deze beeb lekker blijft zitten! Over 2 weekjes gaan we kijken hoe goed ie gegroeid is!
Komt vast goed meis! Meestal zegt je onderbuikgevoel genoeg al snap ik dat je na de vorige keer onzeker bent geworden. Vertrouwen hebben in je kleine kruimel, daar groeit ie goed van!!!
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje J 27-1 Pink - 38jr - 2e kindje (Buddy = Reb) J 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje (Buddy = Mtr1982) J 30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje (Buddy = Paula) J 30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje J 31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje (Buddy = Bbxx) J 01-2 Reb - 27jr - 1e kindje (Buddy = Pink) J 03-2 Paula1984 29jr 2e kindje (Buddy = Lappie) J 28-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje 18-6 Cathrien - 33jr - 1e kindje Afspraken, echo, nod etc. 23-10 - Reb - Pretecho 3D/4D 29-10 - Cathrien - 1e echo 30-10 - Mtr1982 - afsrpaak VK 31-10 - Lappie - Groei-echo gyn (extra) 02-11 - XxPinkxX - 3D pretecho 05-11 - XxPinkxX - Controle VK 05-11 - Lappie - Pretecho 06-11 - Sanne2011 - 20 weken echo 06-11 - Paula1984 - Controle VK 06-11 - Lappie - Controle VK 12-11 - Diaaan - Controle VK 12-11 - Cathrien - Extra echo 13-11 - Reb - Controle VK 27-11 - Cathrien - Termijnecho 02-12 - Reb - Controle VK J × 4 J × 3 J × 1 Vlindertjes Cathrien Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje! Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft!
@Cathrien Gefeliciteerd met de mooie echo!!! Heb je foto's Fijn om te lezen dat je zo optimistisch en blij bent. Geniet ervan! @Lappie Zo jij bent laat wakker! @Pink Whaha, gezellig toch al die activiteiten daarbinnen @Mtr Succes bij de VK vandaag!
Er is natuurlijk nog maar weinig te zien op de foto, maar ik wil vanavond wel ff mn foto showen hoor. Maar dan moet ik ff n pc hebben, via mobiel werkt niet. Dis die houden jullie nog te goed!
Zoals beloofd, toch nog even de foto showen voor ik m'n bedje in duik! Het was lastig om een echte goeie scherpe foto te maken van de echo foto. Maar je kan toch wel duidelijk ons frummeltje zien zitten. Is ons schatje niet mooi?
wieeeeee Cathrien wat ben ik blij voor je!!!! en wat een schattig frummeltje Nu lekker gaan genieten meis. Pink en Diaaaan , ook hier een erg drukke beeb. Hele dag actief en schopt en bokst alle kanten op Je ziet mijn buik ook echt alle kanten op bewegen. Ben zelf erg blij mee dat ik iedere dag zoveel bevestiging krijg dat het allemaal nog oké is daarbinnen! Dankjewel Pink voor je lieve woorden op m'n blogje Mtr, alles goed bij de VK? Lappie succes vandaag bij de groei echo! Specifieke reden voor de extra echo? Voor de lijst ik heb op 08-11 een extra groeiecho bij de gyn. Alle andere meiden alles goed? Hier gaat het op en af, nog 6 uur werken vanmiddag en dan lekker weekend. Alleen morgenmiddag nog even naar het ziekenhuis, maar verder geen plannen. Ik ga maar eens aan de kinderkamer kneuteren denk ik. Door alle hectiek heeft het allemaal een beetje stil gestaan, maar van plan om me nu weer lekker op de uk te focussen.