Ah fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat de kamer bijna klaar is Mtr! Leuk he, die moeheid, heel herkenbaar. Maar fijn dat je buiten je huip- en rugklachten je toch nog wel goed voelt. Hier inderdaad zwangerschapsdiabetes, medicatie en ik zal waarschijnlijk worden ingeleid. Maarja, we zien wel hoe het loopt. Nog een paar weken! Spannnnnnnnnnnnnnnnendddd
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje J 27-1 Pink - 38jr - 2e kindje (Buddy = Reb) J 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje (Buddy = Mtr1982) J 30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje (Buddy = Paula) J 30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje J 31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje (Buddy = Bbxx) J 01-2 Reb - 27jr - 1e kindje (Buddy = Pink) J 03-2 Paula1984 29jr 2e kindje (Buddy = Lappie) J 28-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje J 18-7 Cathrien - 33jr - 1e kindje Afspraken, echo, nod etc. 25-11 - Cathrien - Intake VK 26-11 - XxPinkxX - Controle VK 27-11 - Lappie - Controle VK 28-11 - Reb - Afspraak gynaecoloog 28-11 - 1612 - Controle VK 04-12 - Cathrien - Termijnecho + uitslag combinatietest 12-12 - XxPinkxX - Controle VK 12-12 - Reb - Intake kraamzorg 12-12 - Paula1984 - Controle VK J × 4 J ×4 J × 1 Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje! Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft!
Even snel dan, voordat ik met het eten koken ga beginnen.. Daar is ie dan hoor! De echo foto van gister ochtend! De 12 weken echo was helemaal goed en de combinatietest uitslag ook. Hij is nu 5,7cm groot en z'n hartje doet het goed. We konden al bijna alles zien; blaas, maag, hersenen, ruggengraat, beentjes, voetjes, armpjes, handjes en z'n hele gezichtje. Hij bewoog ook flink. Ongelooflijk om zoiets kleins, maar al zo compleet te zien hupsen in mijn buik. We zijn verliefd!! Is onze beeb niet prachtig? Links dus z'n beentje met voetje en richting z'n neusje gaat z'n handje.
O gatverdamme!!! Ik wil niet dat er geraden wordt!!! Want we willen het geslacht niet weten. Godver!! :x
Goedenavond dames .... Sorry ... laptop gecrashed, andere topics en niet bijgehouden ... 20 weken echo was goed! We krijgen nog een zoon en zijn superblij! Morgen alweer 24 weken zwanger, tijd gaat snel. Mag soms wel langzamer want laatste keer en geniet er volop van. Elke dag getrappel , wat een heerlijk gevoel blijft dat! Cathrien zwanger! Van harte!! Zwaai naarde rest .... Zit nu helaas 100 procent id ziektewet en werk enkel op at basis ivm mijn bekken. Zal mijn best doen zo nu en dan eens wat van me te laten horen
Ik heb er ook niet voor gestudeerd hoor! Het is geen wetenschap. Ik zou me niet zo druk maken als ik jou was.
Ben helemaal van de wap.... Lesje geleerd. Niet zomaar foto's posten zonder over na te denken wat men kan zeggen als reactie. En ik ga dus in elk geval geen foto's posten van latere echo's waarop het nog beter misschien te zien is. Zit gelijk zooo in dubio. Of ik nou moet vertellen tegen m'n vriend wat jullie 'geraden' hebben. Dan weet hij dat straks ook, terwijl ie het niet weten wil. Mijn hemel. Ben helemaal de weg kwijt. Wou dat ik het posten van de foto terug kon draaien.. Hoe verwijder ik een foto? Weet iemand dat? Want ik heb 'm ook in nog andere topics geplaatst. Voordat men daar dan reageert kan ik 'm verwijderen.
Ik adviseer je echt om niet zo te stressen. Iedereen zegt toch wel eens: ik denk dat je een .... krijgt?
Heb het gevonden. Thanks. Hier nogmaals de foto, maar dan afgeplakt. Stom van mezelf om t zo te plaatsen en t er niet even bij te zetten.
Wist echt niet dat je er zo van in de stress zou schieten hoor! Sorry dan daarvoor. Maar nogmaals, zou echt niet zoveel waarde hechten aan onze voorspelling hoor.
Nou daar ben ik het wel mee eens. Ga nu niet uit van een meisje.hoor, want de nub theorie is geen zekerheidje...
Maar sommige zijn heel goed in het 'raden' van de nub of hoe dat ook allemaal heet. Of adhv het voorhoofd.. of weet ik t wat allemaal. En ik vind t gewoon erg jammer dat mensen nu geraden hebben nav mijn foto waarop men kennelijk iets gezien heeft dat een meisje doet vermoeden.