Fijn dat het iig onder controle is, wel jammer dat je daardoor niet meer thuis mag bevallen. Hier gaat eigenlijk alles vlekkenloos. Mag echt niet klagen eigenlijk. Nee ik heb nog te weinig klaar vind ik... Ik zal vandaag moltons halen zodat ons matras iig beschermd is. ML is nog met het geboortebord bezig en dat duurt nog wel even voor het af is geloof ik. Verder moet ik mijn vluchttas spullen ook nog klaar zetten voor het geval dat... Pffff veeel te veeel. Ik zal dus nu maar eens wat gaan doen!
wauw 1612 de vluchttas! klinkt al dichtbij reb ja klopt. zie er ook erg naar uit hoor, zelfs naar de bevalling. maar ik ben me idd erg bewust van het feit dat dit de laatste zwangerschap is.
Hoi dames! Allemaal nog een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!! Hoe is het hier met iedereen? Heb een stukje terug gelezen maar niet alles... zag wel een mooi echofoto voorbij komen... Hier ondertussen een hoop gebeurd... verhuisd.. op mezelf met de kinderen..ziekenhuis opname... Maar gaat nu weer redelijk.. A.S maandag mag ik me om kwart voor 8 melden voor inleiding.. Vind het weer enorm spannend!
kyrah wat onwijs spannend! en alleen met de kinderen ... man weg? heftig zeg .... maandag al inleiden, heel veel succes! hoezo was je in het zh opgenomen?
Ja, rustig hier ja. Maar de meeste zullen wel druk aan t aftellen zijn.. Of druk met bevallen.. Ik ben druk met steeds hopen dat ik de beeb ga voelen, maar helaas nog niets.. duurt lang. Hoe is t met jou Sanne?
Heel rustig hier! Kyrah hopelijk ben je al bevallen! Cathrien wachten duurt lang, ik voelde het vanaf 18 weken.
komt vanzelf cathrien! hier bij zl met 17 a 18 weken gekriebel en bij deze babay al rond 11 weken bij zk ook placenta voor en nu niet hier bij de ha geweest voor paar keer druk op de borsg en pijn tussen de schouderbladen hartfilmpje gemaakt en morgen nogmaals op het zh en bloedprikken
Sterkte Sanne, hopelijk niks ernstigs.. Cathrien, ik voelde haar af en toe vanaf week 18. Nu voel ik haar nog altijd veel en daarover nooit zorgen gehad. 1612... Spannenddddd
Hee meiden lang geleden! Hoe is het met iedereen? Bijna iedereen aan het aftellen? Ikke wel. Ik ben het redelijk beu! Volgende week mag de vk me strippen en als dat niet werkt mogen ze me doorsturen om me in te leiden. Beeb zit volkomen klem in mijn buik ik heb veel last van maagzuur en slaap slecht. Straks heb ik geen energie meer voor de bevalling en dat kunnen we niet hebben. Verder alles zo goed als af en op orde dus laat maar komen zou ik zeggen!
hier alles goed nog niet aan het aftellen mag nog 10 weekjes en dat klinkt al wel heeeel dichtbij! vorige week zelf 2 ecgs gehad en bloedonderzoek alles was goed . op een kleine verhoogde waarde na. lijkt erop dat ik een ontsteking gehad heb bij mn borstbeen waardoor ik pijn en druk voelde maar die was alweer op zn retour gelukkig ook geen erge last meer gehad trouwens ook een extra echo gehad hierdoor bij de vk ze wilde me zien ivm het hele verhaal en ik zag sterretjes alles was goed de kleine man ligt niet meer in stuit en ze heeft een extra groei echo gemaakt 1440 gram was de kleine man en hij was 29+2 en ik was 29+0 dus keurig op schema nog dames bevallen? verhalen? fotos?
Hoi meiden, hier alles goed. Erg druk geweest met allerlei last minute regelwerk en nu genieten van de laatste dagen/weken. Inmiddels de 38 weken voorbij Goed nieuws. Ik hoef niet meer ingeleid te worden. Tenzij hij te laat is natuurlijk
1612 en Reb, fijn dat het goed gaat met jullie! Xxpink, Trek je het nog een beetje? Sanne, jeeh fijn dat jullie ventje het goed doet! Kyrah, hopelijk alles goed gegaan? Cathrien, voel je de beeb al?
hier krijg ik nesteldrang haha! ventje gaat snel naar zijn nieuwe kamer ... dan kan ik gaan wassen en de babykamer in orde maken alles blijft staan zoals het staat dus dat is handig op zolder al eea opgeruimd en binnenkort de box naar beneden wanneer hebben jullie deze neergezet? ook het geboorteplan geschreven en wijzigingingen voor het kaartje doorgegeven het schiet nu hard op!! gek idee hoor ... binnen 10 weken de baby in de armen te van hebben!
Pink hoe is het met jou? Al gestript enzo? Haha Sanne goed bezig! Bbxx wat super fijn dat je niet meer ingeleid hoeft te worden! Alles lichamelijk verder goed? Wij hebben nog geen box staan. Verder is alles wel klaar. Nog geen vluchttas, maar ik wil toch thuis bevallen dus dat voelt dubbel. Ik denk dat ik dat maar gewoon neer leg dat mocht het nodig zijn we het zo in een tas kunnen schuiven. Verder hier in huis wat aan het rommelen.