Hier alles af. Box staat, vluchttas, kleertjes gewassen, enveloppen liggen klaar. Ik ben er klaar voor! Gaat nu lichamelijk goed. Op de gebruikelijke kwalen bij de laatste loodjes na. Dus prima zo Ik hoop zelf dat hij volgend weekend komt. Nog een weekje rust is ook wel fijn. Aftellen! 1612 ik zou wel een klein tasje klaarzetten hoor. Want als je toch moet, dan heb je waarschijnlijk weinig tijd voor sprokkelen.
Ergens voel ik ook dat mijn oorspronkelijke uitgerekende datum dichterbij komt. Raar. Soms ook dan ineens wat emotioneel. Maar das oké vind ik zelf. Ik denk dat ik afgelopen woensdag de baby gevoeld heb. Een soort kriebelig gevoelletje van binnenuit. Heel maf gevoel. Maar sindsdien nix meer gevoeld helaas. Ik wacht t dus maar weer af. Maandag gelukkig eindelijk weer controle en dus hartje luisteren. Ik hoop zo dat alles goed is. Omdat ik de baby nog niet voel en mn buik qua groei n beetje stilstaat maak ik me dan toch weer zorgen. Maandag gelukkig weer t hartje horen, heerlijk! De week erop de 20weken echo. De baby zien! Jaaaaa! Kan niet wachten. Gister en vandaag een begin gemaakt met die toekomstige babykamer uitruimen. Kasten bijna leeg en 1 kast verplaatst. Nu de zolder aan t witten. Als dat klaar is kan t logeerbed daar ook heen verhuizen en kunnen we beginnen met de babykamer 'strippen'; inbouwkast eruit flexen, vloerbedekking eruit, behang eraf... En dan rustigaan weer netjes maken. De meubeltjes hebben we inmiddels gekocht. Zo leuk! Kan niet wachten tot t kamertje klaar is. Lijkt me zo mooi, en n heerlijk gevoel. Kan niet wachten! Maar eerst dus nog ff flink klussen. Hebben jullie trouwens met ongeveer 36 weken n liggingsecho gehad? Volgens mijn vk is die afgeschaft omdat de verzekeringen 'm niet meer vergoeden. Vind dat n beetje raar. Moet je er dan maar op vertrouwen dat ze t met voelen aan de buik ook net zo goed kunnen inschatten? Hoe is dat bij jullie gegaan?
Cathrien ik voelde mij net als jou erg onzeker toen ik de baby nog niet voelde. Tot 24 weken was er eigenlijk geen buik bij mij en als je het dan ook nog eens niet voelde was het zo ongeloofwaardig. Aan alles ging ik twijfelen. Ik voelde het dan al wel vanaf week 18, maar dan nog is het heel raar om te weten dat er een baby in je groeit... Je moet van het positieve uit gaan, meer kun je niet doen. En natuurlijk gaat het deze keer bij jou goed! Het is je gegund. Leuk dat je ook al bijna aan de babykamer begint! Bbxx fijn dat het nu lichamelijk goed gaat, toch een hele geruststelling denk ik. Echt aftellen nu.
Ja Cathrien dat heb ik ook .... Nog niet emo maar 27 januari zou ik uitgerekend zijn Toch een gek idee dat ik over 1.5 week uitgerekend zou zijn Hier gaat zl dit weekend naar zijn nieuwe kamer Heerlijk ... dan kan ik de babykamer leegruimen (naja kleding zl eruit) en babyspul kan erin Erg spannend voor een aantal van jullie! Naja eigenlijk het grootste deel ... Want jullie zijn bijna uitgerekend! Cathrien hoe was het bij de vk? Hier 30 januari een groei echo. Ze kijken dan ook hoe de baby ligt
Herkenbaar hoor Cathrien, als je nog niks voelt en er is zo weinig zichtbaar.. Ik maakte me ook constant zorgen. Maar nu is ze echt een klein terroristje, dus voel haar vaak. Ik heb een groei-echo gehad met 30, 34 en 36 weken trouwens. Geen liggingsecho, maar dat is dan natuurlijk ook niet nodig. Sowieso ligt deze mevrouw al sinds week 26 ofzo met d'r hoofd naar beneden, ergggg handig! Hier verder alles goed en echt de laatste dagen aan het aftellen
Moet inderdaad wel raar zijn voor jullie Cathrien en Sanne. Aan de andere kant jullie hebben vast veel lekkerder weer tijdens jullie verlof. Want wees eerlijk ..Dit is toch niks dat weer Heb geen specifieke ligging echo gehad. Wel groeiecho's. Daar zagen ze natuurlijk ook op hoe hij lag. Nu voel je zelf een ingedaald baby overigens ook heel goed hoor. Want het geeft veel druk beneden en steken en het voelt een beetje te vol tussen de benen Spannend hè de eerst propjes en bewegingen Cathrien. Maak je geen zorgen dat je nog geen duidelijke hebt gevoeld. Heel normaal! Weet je waar je placenta zit toevallig? Hier. Al een paar nachten vroeg wakker met een felle kramp. Ik denk dan iedere keer dat het begint. Maar het blijft bij die ene kramp. Vind het wel spannend hoor allemaal.
spannend bbxx! ik vind dit zachte weer juist wel lekker maar idd niet echt baby wandelweer .... of je moet leker in huis cocoonen maar t liefste had ik natuurlijk meteen een goede zw schap gehad hoewel we nu al dolblij zijn met deze baby ♡♡♡ hebben de hoogzwangeren nog buikfotos?? ben zooo benieuwd!
Hoi meiden erg lang niet geweest (sorry) Zo te lezen gaat het goed met jullie allemaal! Hier ook alles zn gangetje vanmiddag een tweede groeiecho ivm vermoeden flinke baby. Zal eens een leuke echofoto spammen van de vorige met 35 weken. Voor mn laatste buikfoto even in mn album kijken hihi Als we nog geen vriendjes zijn even een verzoekje want ze staan in een prive album.
Ik kreeg trouwens gewoon een liggingsecho met 36 weken. Mss scheeld het dat mn vk een eigen apparaat heeft en je niet ergens in hoeft te sturen?
Zeker leuke foto's Paula! Hihi is hij bellen aan het blazen Hoe slapen jullie trouwens? Ik voor geen meter meer. Begin nu erg uitgeput te raken merk ik. Iemand nog goede slaaptips? Ik heb al zo'n voedingskussen, maar op mn zij liggen is gewoon te pijnlijk. Ik slaap nu praktisch rechtop. Pfff
Hey bbxx Thx en weet je wat die bel is? De navelstreng met drie bloedvaten waar je recht inkijkt! Vind die foto zo gaaf! Slapen ja soms een nacht slecht meestal als mn oudste loopt te spoken dan kan ik daarna niet meer in slaap komen. Maar verder mag ik echt nie klagen hoor slaap voor 90% top! Tips ja ik kijk geen spannende enge tv voor het slapen gaan zoals csi bones e.d. Mss even een warme douche dat helpt ook voor sommige dames. Niet meer drinken na 8 uur of enkel een slokje scheeld opstaan in de nacht.
Wauw Paula gave fotos! Had ze al een voorbij zien komen in andere topics waar ik zo nu en dan meelees Jullie zijn echt bezig met de laatste lootjes! Ik vind het erg snel gaan nu ... bijna 31 weken! En het voelt alsof het bijna kan gebeuren terwijl ik nog wat langer wil genieten Maar ik mag gelukkig nog even hoop ik
Thx sanne! Ja jij schiet ook op je ben ook alweer voorbij de 30 weken wat vliegt de tijd he. Aan de ene kant ben ik blij dat het einde in zicht is maar aan de andere kant word er ook wat afgesloten want of een derde zal komen weten we nog niet. Hoe gaat het met jou kwaaltjes? Bbxx graag gedaan hoor!
Mooie foto's Paula! Bbxx met slaaptips kan ik je helaas niet helpen. Sanne het laatste stukje gaat ook snel. Idd geniet er nog van! Je kan nooit genoeg genieten.
Paula ja de 30 weken voorbij! Sinds de 20 weken gaat het supersnel! Soms ben ik "ineens" als een dag verder als ik dacht haha! En voor mn gevoel moeten we nog zoveel ... Ook al valt dat hard mee nu. Zl is over qua kamer maar slaapt nog in het lidikant. Gister was drama in nieuwe bed dus nu maar met beide bedden op 1 kamer. Hopelijk wil hij snel helemaal over dan kan ik het bedje kort gaan opmaken en omhoog zetten .. zo schattig! Ja idd hier ook laatste zw schap Voelt dubbel ... zo mooi om mee te maken Maar ook zo nieuwsgierig naar het kindje in mijn buik! Qua kwaaltjes valt het mee (denk ik haha) - licht slapen - veel dromen - vaak kleine beetjes plassen (maar wel nodig moeten) - bekkenpijn bij teveem inspanning - vergeetachtig tot irritatie van ml - bij niet op tijd eten kokhalzen Maar verder geniet ik van al het getrappel! Hoe anders dan bij zl waarbij ik de placenta voor had liggen Vlg wk donderdag de groei echo Ben benieuwd! En hopelijk blijft hij goed liggen Aan de bewegingen te voelen ligt hij nu goed Bbxx sorry geen tips! Hier juist in bed licht slapen, soms lang wakker voor ik un slaap val, veel dromen en steeds iets zuur wat omhoog komt ... Hmmmm al met al best wat kwaaltjes dus hihi