Haha vergeetachtig is irri! Hopelijk is je zoontje snel gewend en kun je het verder klaar maken! Ja het rommelt hier zo nu en dan aardig. Vanochtend nog, maar het zakte weer af. Echt irri, je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Van mij mag het wel komen. Vanavond iig weer controle bij de vk.
Spannend 1612! Heb je een voorgevoel wanneer hij/zij geboren gaat worden? Ik werd bij zl elke ochtend wakker met het idee weer een dag langer te moeten wachten. Had echt het gevoel dat hij snachts zou komen, naja dat het zou beginnen en dat klopte! Nu het idee dag zl zich rond de 38 weken aan gaat dienen. Bij 38+5 ofzo. Geen idee waarom maar het is een gevoel. Maar dat is gewoon al over 7.5 week :O :O
ooow zojuist via hema een heel schattig bed pakje gekocht. lichtblauw met sterretjes .... zo babyachtig en ook een overslagshirtje .... zo lief! bij zl hadden we juist meer stoere kleertjes zo niet praktisch soms! spijkerbroekjes en blousjes enzo ... best leuk maar achteraf zonde dat we hem niet zo baby hebben aangekleed vind ik stoer kan altijd nog! morgen even kijken bij h en m naar een pyjama setje met krokodillen en streepjes erop ook superleuk!!
Klinkt leuk Sanne! Ben ook benieuwd naar foto's! Ik heb echt geen idee wanneer het geboren word. Heb daar geen voorgevoel over eigenlijk.
en nog meer besteld haha bij h&m dit maal alles miet nog bezorgd worden hema kan ik morgen afhalen gok ik en h & m komt in 3 pakketten :O laatste pas eind februari naja is nog op tijd
En dan nog wat broekjes van de h en m Wij vinden alleen alles zo dun ... qua kleding Ook de baby pyjamas enzo ... Naja ... in her begin heb je er toch vaak een doek omheen en de kachel hoger staan Tip : veel hydrofielluiers want die kun je overal voor gebruiken En veel badstofdoeken. Euhm ... zal even een foto erbij zetten van wat ik bedoel
haha zl ligt op de bank tussen mijn benen met zijn hoofd op mijn buik en de baby schopt / draait steeds lamgs zijn hoofd ♡
Gisteren is onze kerngezonde dochter D.ena Isabella geboren! Het was een zware bevalling, maar ze is het allemaal waard. verliefd!
wauw Reb wat een prachtige dochter ♡♡♡ Van harte gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar nu eerst lekker bijkomen en genieten van jullie meisje
Wauw!! Gefeliciteerd!! Wat n plaaaatje! Ik zag dat er nog veel meer gepost is de laatste dagen. Ik zal straks ff lezen, nu eerst aan t werk. Geniet ervan Reb!!
Aan t bevallen, aftellen en kleertjes aan t kopen... Ik lijk nog in n hele andere fase te zitten. Ik ben me aan t focussen of ik de baby al voel en we zijn druk met verbouwen thuis. Verder nog steeds op zoek naar n jongensnaam.. daar komen we maar niet uit. De meisjesnaam hebben we al n tijdje. Op de lijst zag ik staan dat ik 18-7 ben uitgerekend, maar dat moet 18-6 zijn. Ik ben bijna op de helft! En voor op de lijst: 29 jan 20wk echo. Hopelijk ziet alles er dan goed en prachtig uit! Spannend! Succes en sterkte met de laatste loodjes en de bevalling die voor sommigen nu echt dichtbij is. Ben benieuwd naar nog meer mooie baby foto's!
Sanne leuke kleertjes heb je allemaal geshopt! Reb gefeliciteerd!! Mooi naam ook! Spannend Cathrien, bijna de 20 weken echo!
net nog wat geshopt bij next direct Onderstaande pakjes en nog een ander pakje boven de 20 euro gratis verzenden vanuit de uk
Spannend Cathrien! Ben blij voor je dat alles nu goed gaat! Laat je weten hoe de echo is geweest? Wil je weten wat het wordt?
Tuurlijk laat ik t nog even weten als de echo geweest is. Al zal het hier straks wel n heel stuk rustiger worden als iedereen aan t bevallen is. En nee, we willen niet weten wat t wordt. Dat blijft n verrassing tot t einde!
wat spannend cathrien! maar wel superleuk bij zk tijdens de bv altijd veel op mijn mob gezeten vooral snachts haha ... anders viel ik in slaap dus ik kom nog regelmatig neuzen hoor reb hoe is je eerste nacht gegaan?