de groei echo was perfect! ik was gister 31+6 en het was al 19 uur de baby werd gemeten met een gemiddelde van 32 weken en 1900 gram ongeveer precies goed allemaal en hij ligt nog steeds goed gelukkig!
Gisteren 1 februari ben ik na een stortbevalling in 4 uur tijd bevallen van een kerngezonde zoon Nu samen bijkomen.
wauw bbxx gefeliciteerd! en wat snel allemaal! ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal, het gewicht , de lengte en de naam. eerst even bijkomen, nogmaals van harte!
Gefeliciteerd! Ik ben ook benieuwd hoe ie heet en hoe t verder gegaan is. Maar nu eerst ff bijkomen en genieten. Enjoy!!
paula ik zag je buik in het buikentopic maar wauw .... wat een mooie grote buik heb jij! ♡♡♡
Hoi dames, Gefeliciteerd BBX, wat een snelheid, was vast heel heftig. Was het eigenlijk je eerste? Zelf ben ik hier ook een paar dagen met een goede reden niet geweest: 30 januari ben ik bevallen van ons meisje. Ook bij ons was het een weenstorm en megasnelle bevalling: 5 uur tijd. Voor een eerste best wel schrikken en ook heel heftig, maar ik begin het al te vergeten. Ze is het zo waard! Succes aan de andere dames die nog aan het wachten zijn, hopelijk kunnen jullie je hummeltje ook snel in je armen houden. Dat is echt zo ultiem en bijzonder. Xx
Gefeliciteerd!!! Leuk hoor! Geniet lekker! Bij mij begint het nu ook serieus te rommelen...vannacht wakker geworden van voorweeen....hopen dat ze een beetje doorzetten vandaag! Ik houd jullie op de hoogte!
Gefeliciteerd onceinawhile!! En spannend diaaan. Ben benieuwd! Voor mij n rare tijd nu.. over 2 dagen was ik eigenlijk uitgerekend. Het doet me toch echt wel wat. Het hangt in mn hoofd en t moet er toch vaak aan denken. Tja.....
Bbxx en onceinawhile gefeliciteerd!! Hier ook even afwezig geweest. Ook ik ben bevallen en wel op 31-1. Alles gaat goed.
Gefeliciteerd 1612!! Weet niet meer of je wist wat t zou worden, dus ben benieuwd of t n zoon of dochter is. Van harte! Geniet ervan!
Dankjewel! Het is een prachtig mooi meisje geworden. De naam zet ik niet op een openbaar forum. Het was een flinke klus, maar het was het helemaal waard!
Hier ook baby nieuws! Gisteren 8 februari zijn we de trotse ouders geworden van ons 2e mannetje. Na een mooie korte toch wel heftige bevalling is om 9.40 B.enjamin M.ees geboren! 3585 gr 52 cm het gaat heel goed met ons bv loopt goed en de luiers worden goed gevuld.hihi
Onceinawhile, 1612 en Paula van harte gefeliciteerd! Begrijpelijk hoor Cathrien! Is voor jou een dubbele tijd zo. Maar voor je het weet heb je straks ook jouw schatje in je armen! xxx
Hier ook even een berichtje... 6 februari is onze prachtige dochter geboren! Alles gaat verder goed...even wennen aan de gebroken nachten...maarja hoort er ook bij... De rest ook allemaal gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd Diaaan. Leuke naam hoor! Is inderdaad behoorlijk wennen die nachten. Maar het is het allemaal waard. Na een pittige kraamweek voel ik mezelf nu weer beetje opknappen. Ook erg fijn. Ons kereltje doet het super goed, helemaal in de wolken
Paula en Diaaan jullie ook van harte gefeliciteerd met de kleine! Geniet ervan! @hier: Sinds een week voel ik eindelijk écht de baby. Door de voorliggende placenta duurde dat wat langer. Maar nu eindelijk voel ik hem/haar. Heerlijk! Verder gaat het allemaal wel goed. Druk met de babykamer bezig, dus dat gaat ook allemaal lekker. Alles gaat dus prima. Hoe gaat het met jou Sanne? Jij begint al op te schieten nu toch? Gaat het goed?