Lijkt me dat ze daar wel rekening mee moeten kunnen houden hoor. Bij ons kun je ook in de avonduren ivm al die werkende as vaders en moeders. Dat is wel heel fijn!.
Bij ons mag je alleen in de avond voor controle. Niet voor intake en termijnecho omdat die afspraak langer duurd zit de avond gelijk vol voor anderen.
Ik begrijp precies wat je bedoelt! Mijn moeder blijkt achteraf gezien een narcist, zij is alleen belangrijk en verder niemand. Ben je het niet met haar eens dan heb je een probleem. Ook wil ze dat ik en me vriend uit elkaar gaan, omdat zij zich nu op de 2e plaats voelt staan. Daardoor heb ik nu al een jaar geen contact meer, wat overigens geen pretje is. Ze stalkt me thuis en op me werk, valt collega's lastig ( ik werk in een winkel), en vernielt spullen in onze tuin. Laatst heeft ze ons naambordje gejat, zo van de muur getrokken en ze schrijft op de ramen met labello. Een vader heb ik ook niet, maar gelukkig wel een stiefvader die al jaren geleden van mijn moeder gescheiden is. Makkelijk is het niet, zeker niet nu ik zwanger ben van mijn 1e. Maarja je kunt mensen niet veranderen, en ik zou m'n kind niet vertrouwen bij m'n eigen moeder. In dit geval zeg ik, kies voor jezelf, maar dat is niet de makkelijkste weg!
Dat is inderdaad wel een heel stukkie langer. Wij wisten na n paar maanden dat t écht goed zat en na 3 kwart jaar trok ie al bij me in. Vorig jaar dé test; 2 maanden op vakantie geweest samen. Heb 2 redelijk lange relaties gehad, maar weet nu pas wat échte verliefdheid en houden van is. Deze laat ik nóóit meer gaan! En over moeders: de relatie met mijn moeder is gelukkig erg goed. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat het de beste moeder is die ik ooit had kunnen wensen. Ik kan alles met r delen en ze staat altijd voor me klaar. Ik zie ook wel eens anders om me heen, dus ik weet dat ik dat moet koesteren. Met mijn vader heb ik trouwens net zo'n goede relatie. Ze zijn ook nog steeds samen, verliefd en gelukkig. Prachtig!
Meiden, ik ben niet van het nod topic, maar lijk me gezellig om hier mee te kletsen.. heb alle pagina's teruggelezen!!:-| Volgens eigen berekening ben ik 31jan of 1 febr uitgerekend. Ik heb een dochter van bijna 23 maanden. Tijdens haar zwangerschap heb ik ook hier geschreven, vond dat heel fijn. Met die meiden heb ik ondertussen op facebook een besloten groep dus ben al even weg van deze site. Nu toch maar opnieuw aangemeld en hoop met jullie te kunnen praten over de zwangerschap!
Super dat je de ware hebt gevonden Ik laat de mijne ook nooooooit meer gaan hihi Ook ik heb een fijne relatie met mijn moeder, dus mag me gelukkig prijzen samen met jou in tegenstlling tot sommige andere dames hier. Wel jammer als je zoiets bijzonders als zwanger zijn niet (goed) kunt delen met je moeder. Ik heb geen schoonmoeder meer dus ik realiseer me heel goed dat wat ik heb ook moet koesteren.
hoi dames, zou graagop de lijst willen, ben 34 jaar en dit word me 6de en miss 7de kindje, 14 juni echo
Ik had net gebeld, en een afspraak gemaakt voor de echo. Ze zei zelf dat het lastiger was wanneer ik de maandag van de intake een afspraak voor dezelfde week moest maken voor de echo. Dus beetje raar.. Maar wat maakt het uit. Heb een afspraak
Bevallingslijst 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e/7e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje 25-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 26-1 Pink - 38jr - 2e kindje 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Reb - 26jr - 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 29-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje 30-1 Nadia33 33jr 2e kindje 30-1 Ennairam 24jr 1e kindje 31-1 Kleineknuff - ??jr 2e kindje 02-2 Lappie - 37jr - 2e kindje 03-2 Cathrien - 33jr - 1e kindje 04-2 Paula1984 29jr 2e kindje Afspraken, echo, etc. 28-05 - Mtr1982 - Intake MvM 28-05 bbxx Vroege echo 04-06 - bbxx Vroege echo deel II 06-06 - XxPinkxX Echo 07-06 - Reb Afspraak MvM 09-06 - 1612 Intake VK 10-05 - Diaaan Intake VK 10-06 - Paula1984 Afspraak MvM 11-06 - Sabrina1986 Echo 12-06 bbxx Termijnecho VK 12-06 - Mtr1982 - Intake VK 12-06 - Sappie1986 Intake VK 14-06 - Kyrah12 - Echo 18-06 - 1612 - Echo 24-06 - Reb Intake VK (later die week echo) 25-06 - Cathrien Echo 27-06 - Reb - Echo 27-06 - Nadia33 Echo 28-06 - Mtr1982 - Echo 05-07 - Paula 1984 Intake + echo VK 05-07 - Ennairam Intake, echo 05-07 - Cathrien - Intake Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!
Oh om mijn spam even compleet te maken op dit tijdstip... Ik had vandaag weer een heus hoogtepunt.. Pizza's kopen bij de AH en er thuis achter komen dat ik ze bij de zelfscan heb laten liggen. Natuurlijk Oh en heb een nieuw record naar de wc gaan, oh my god!
lol, ik denk even helemaal niet aan de eerste echo maar stress m voor donderdag en vrijdag.... Donderdag gaan we de ouders en broers vertellen dat we zwanger zijn en vrijdag trouwen en de rest van de familie inlichten over de zwangerschap.... Stiknerveus
Je lijkt mij wel. Ik had boodschappen gehaald bij de AH. Vervolgens kom ik halverwege de rit naar m'n paardje er achter dat ik m'n telefoon niet had . Ik terug naar de AH, met ondertussen het zweet tussen m'n naat , nee mevrouw niks gevonden. Ik snel maar de kruidvat, stiekem een CB wekenindicator gekocht, nee mevrouw we hebben niks gevonden. Toen sloeg de paniek wel toe! Ik weer naar de AH en gebeld met m'n broer voor Zoek m'n iPhone. Bedacht ik me dat hij nog wel eens in het winkelmandje kon liggen. En ja hoor ! Bij m'n paard vervolgens een woordenwisseling gehad met de staleigenaar. Hadden ze m'n paard alleen op het land gelaten. Gelukkig was ze braaf. Meestal vinden ze het niet leuk alleen en zijn ze bang om alleen achter te blijven. Hoezo ik heb last van m'n hormonen! O ja en de test zag er zo uit