15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Das behoorlijk lang!! Maar heel mooi! ;)

2. bbxx

bbxx Niet meer actief

Lijkt me dat ze daar wel rekening mee moeten kunnen houden hoor. Bij ons kun je ook in de avonduren ivm al die werkende as vaders en moeders. Dat is wel heel fijn!.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Bij ons mag je alleen in de avond voor controle. Niet voor intake en termijnecho omdat die afspraak langer duurd zit de avond gelijk vol voor anderen.

4. Sappie1986

Sappie1986 Actief lid

13 okt 2012
    112
    0
    16
    Thuis
    Ik begrijp precies wat je bedoelt!
    Mijn moeder blijkt achteraf gezien een narcist, zij is alleen belangrijk en verder niemand. Ben je het niet met haar eens dan heb je een probleem. Ook wil ze dat ik en me vriend uit elkaar gaan, omdat zij zich nu op de 2e plaats voelt staan.
    Daardoor heb ik nu al een jaar geen contact meer, wat overigens geen pretje is. Ze stalkt me thuis en op me werk, valt collega's lastig ( ik werk in een winkel), en vernielt spullen in onze tuin. Laatst heeft ze ons naambordje gejat, zo van de muur getrokken en ze schrijft op de ramen met labello. Een vader heb ik ook niet, maar gelukkig wel een stiefvader die al jaren geleden van mijn moeder gescheiden is.

Makkelijk is het niet, zeker niet nu ik zwanger ben van mijn 1e. Maarja je kunt mensen niet veranderen, en ik zou m'n kind niet vertrouwen bij m'n eigen moeder.
    In dit geval zeg ik, kies voor jezelf, maar dat is niet de makkelijkste weg!

5. paula1984

mvm word 10 ipv 11 juni

6. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Dat is inderdaad wel een heel stukkie langer.
    Wij wisten na n paar maanden dat t écht goed zat en na 3 kwart jaar trok ie al bij me in. Vorig jaar dé test; 2 maanden op vakantie geweest samen. Heb 2 redelijk lange relaties gehad, maar weet nu pas wat échte verliefdheid en houden van is. Deze laat ik nóóit meer gaan! :D

En over moeders: de relatie met mijn moeder is gelukkig erg goed. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat het de beste moeder is die ik ooit had kunnen wensen. Ik kan alles met r delen en ze staat altijd voor me klaar. Ik zie ook wel eens anders om me heen, dus ik weet dat ik dat moet koesteren. Met mijn vader heb ik trouwens net zo'n goede relatie. Ze zijn ook nog steeds samen, verliefd en gelukkig. Prachtig!

7. kleineknuff

3 jun 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ben niet van het nod topic, maar lijk me gezellig om hier mee te kletsen.. heb alle pagina's teruggelezen!!:-|

Volgens eigen berekening ben ik 31jan of 1 febr uitgerekend.
    Ik heb een dochter van bijna 23 maanden. Tijdens haar zwangerschap heb ik ook hier geschreven, vond dat heel fijn. Met die meiden heb ik ondertussen op facebook een besloten groep dus ben al even weg van deze site.

Nu toch maar opnieuw aangemeld en hoop met jullie te kunnen praten over de zwangerschap!

8. paula1984

Er is ook een gewoon januari topic maar hoe meer zielen hoe meer vreugd
    In elk geval gefeliciteerd!

9. bbxx

bbxx Niet meer actief

Gezellig hoor meid!
    Pff alles teruggelezen, daar zul je wel even zoet mee zijn geweest :)

10. bbxx

bbxx Niet meer actief

Super dat je de ware hebt gevonden :D Ik laat de mijne ook nooooooit meer gaan :D hihi

Ook ik heb een fijne relatie met mijn moeder, dus mag me gelukkig prijzen samen met jou in tegenstlling tot sommige andere dames hier.
    Wel jammer als je zoiets bijzonders als zwanger zijn niet (goed) kunt delen met je moeder. Ik heb geen schoonmoeder meer dus ik realiseer me heel goed dat wat ik heb ook moet koesteren.

11. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

zou graagop de lijst willen, ben 34 jaar en dit word me 6de en miss 7de kindje, 14 juni echo

12. Reb

Reb Niet meer actief

Ik had net gebeld, en een afspraak gemaakt voor de echo.
    Ze zei zelf dat het lastiger was wanneer ik de maandag van de intake een afspraak voor dezelfde week moest maken voor de echo. Dus beetje raar.. Maar wat maakt het uit.
    Heb een afspraak :D

13. Reb

Reb Niet meer actief

Welkom!!! :D

14. Reb

Reb Niet meer actief

Bevallingslijst
    22-1 Kyrah12 - 34jr – 6e/7e kindje
    23-1 1612 - 28 jr – 1e kindje
    25-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje
    26-1 Pink - 38jr - 2e kindje
    26-1 Sassiekaa - 26jr – 1e kindje
    27-1 Sappie - 26jr – 1e kindje
    28-1 Reb - 26jr - 1e kindje
    28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje
    29-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje
    30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje
    30-1 Nadia33 – 33jr – 2e kindje
    30-1 Ennairam – 24jr – 1e kindje
    31-1 Kleineknuff - ??jr – 2e kindje
    02-2 Lappie - 37jr - 2e kindje
    03-2 Cathrien - 33jr - 1e kindje
    04-2 Paula1984 – 29jr – 2e kindje

Afspraken, echo, etc.
    28-05 - Mtr1982 - Intake MvM
    28-05 – bbxx – Vroege echo
    04-06 - bbxx – Vroege echo deel II
    06-06 - XxPinkxX – Echo
    07-06 - Reb – Afspraak MvM
    09-06 - 1612 – Intake VK
    10-05 - Diaaan – Intake VK
    10-06 - Paula1984 – Afspraak MvM
    11-06 - Sabrina1986 – Echo
    12-06 – bbxx – Termijnecho VK
    12-06 - Mtr1982 - Intake VK
    12-06 - Sappie1986 – Intake VK
    14-06 - Kyrah12 - Echo
    18-06 - 1612 - Echo
    24-06 - Reb – Intake VK (later die week echo)
    25-06 - Cathrien –Echo
    27-06 - Reb - Echo
    27-06 - Nadia33 – Echo
    28-06 - Mtr1982 - Echo
    05-07 - Paula 1984 – Intake + echo VK
    05-07 - Ennairam – Intake, echo
    05-07 - Cathrien - Intake

Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!

15. Reb

Reb Niet meer actief

Oh om mijn spam even compleet te maken op dit tijdstip...

Ik had vandaag weer een heus hoogtepunt..
    Pizza's kopen bij de AH en er thuis achter komen dat ik ze bij de zelfscan heb laten liggen. Natuurlijk ;)

Oh en heb een nieuw record naar de wc gaan, oh my god! :p

16. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    14-6 sassiekaa vroege pretecho
    17-6 sassiekaa intake vk

17. bbxx

bbxx Niet meer actief

:p haha Lol! Hier vraag ik me onderhand ook af of ik niet beter op de wc kan blijven zitten ;)

18. bbxx

bbxx Niet meer actief

Oh fijn! Iets om naar toe te leven :D

19. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    lol, ik denk even helemaal niet aan de eerste echo maar stress m voor donderdag en vrijdag.... Donderdag gaan we de ouders en broers vertellen dat we zwanger zijn en vrijdag trouwen en de rest van de familie inlichten over de zwangerschap.... Stiknerveus

20. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je lijkt mij wel. Ik had boodschappen gehaald bij de AH. Vervolgens kom ik halverwege de rit naar m'n paardje er achter dat ik m'n telefoon niet had :$. Ik terug naar de AH, met ondertussen het zweet tussen m'n naat :p, nee mevrouw niks gevonden. Ik snel maar de kruidvat, stiekem een CB wekenindicator gekocht, nee mevrouw we hebben niks gevonden.
    Toen sloeg de paniek wel toe!
    Ik weer naar de AH en gebeld met m'n broer voor Zoek m'n iPhone. Bedacht ik me dat hij nog wel eens in het winkelmandje kon liggen. En ja hoor :D!

Bij m'n paard vervolgens een woordenwisseling gehad met de staleigenaar. Hadden ze m'n paard alleen op het land gelaten. Gelukkig was ze braaf. Meestal vinden ze het niet leuk alleen en zijn ze bang om alleen achter te blijven.

Hoezo ik heb last van m'n hormonen!

O ja en de test zag er zo uit :D

Deel Deze Pagina