Ik herken je zorgen lieverd we zullen geduldig moeten afwachten ben ik bang. Ik hoop voor ons beiden snel duidelijkheid en dan een onbekommerde zwangerschap, overigens wens ik dat eigenlijk iedereen hier toe. En ga wat leuks doen dit weekend, even de gedachten verzetten!
Het wordt lekker gezellig hier. Ik ben helemaal in mn nopjes, na alle stress, nu geweldig oplopende test, whaaaaaaa Bij mijn mk werden de testen iedere dag steeds lichter, dus dit is voor mij fan-tas-tisch ! Hier staat de pic... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/65633-albums12801-picture78622.html Doet rondedansje
Het kan met de innesteling te maken hebben. Een vriendin van mij heeft gedurende de hele zwangerschap steeds wat bloed verloren en heeft een gezonde dochter. Het hoeft dus niks te betekenen. Als je het niet vertrouwd gewoon de VK bellen hoor! Zij zijn er immers meer mee bekend.
Ik kan de lijst helaas niet aanpassen op de ipad. Ik doe het dan na het weekend of iemand anders moet het ook willen doen.
Dank jullie wel dames!!!!!!!!! Iemand anders mag deze lijst aanpassen, ik doe nu nog even alleen die in het nod topic
Haha ja en je hebt druk met de roze lijst. Als niemand het erg vind, dan pas ik de lijst maandag aan. Zal wel even terugbladeren worden met al dat geklets
Familievdlaan wil met ons meekletsen. Denk dat we de topicnaam een beetje moeten veranderen, want de helft van ons nod topic is in februari uitgerekend denk ik..
CB-test Ik testte sowieso pas 3 dagen na nod positief, dus denk dat mijn lichaam traag HCG aanmaakt ofzo. Maar lekker ook positief!
Geen idee?! Kan diegene die het topic heeft geopend de titel aanpassen? XxPinkxX in dit geval. Anders moeten we het aan beheer vragen.
Noop de naam staat vast. Maar dat wil niet zeggen dat er niet meiden mee kunnen kletsen die later uitgeteld zijn. Dan passen we de naam wel aan als we bij de 5000 berichten zijn en een nieuw topic moeten openen .