Hallo dames, Zitten we hier allemaal met ons neus in de wc-pot ? Nee, even serieus wat is het hier stil. Gaat alles goed met jullie en de kwaaltjes?
Bevallingslijst 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e/7e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje 25-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 26-1 Pink - 38jr - 2e kindje 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Reb - 26jr - 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 29-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje 30-1 Nadia33 33jr 2e kindje 30-1 Ennairam 24jr 1e kindje 31-1 Kleineknuff - ??jr 2e kindje 02-2 Lappie - 37jr - 2e kindje 03-2 Cathrien - 33jr - 1e kindje 04-2 Paula1984 29jr 2e kindje Afspraken, echo, etc. 28-05 - Mtr1982 - Intake MvM 28-05 bbxx Vroege echo 04-06 - bbxx Vroege echo deel II 06-06 - XxPinkxX Echo 07-06 - Reb Afspraak MvM 09-06 - 1612 - Intake VK 10-06 - Diaan - Intake VK 10-06 - Paula 1984 - Afspraak MvM 11-06 - Sabrina1986 Echo 12-06 bbxx Termijnecho VK 12-06 - Mtr1982 - Intake VK 12-06 - Sappie1986 Intake VK 14-06 - Sassiekaa Vroege pretecho 14-06 - Kyrah12 Echo 17-06 - Sassiekaa Intake VK 18-06 - 1612 - Echo 24-06 - Reb Intake VK 25-06 - Cathrien Echo 26-06 - XxPinkxX - Termijnecho 27-06 - Reb - Echo 27-06 - Nadia33 Echo 28-06 - Mtr1982 - Echo 05-07 - Paula 1984 Intake + echo VK 05-07 - Ennairam Intake, echo 05-07 - Cathrien - Intake 11-07 - XxPinkxX - Afspraak Gyn Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!
Wanneer de lijst te lang wordt, ga ik wel wat data schrappen, bijv. als iedereen een eerste echo heeft gehad enz. Nu staat het wel leuk zo, en deze groep is niet heel groot @bbxx & @mtr @sappie Veel plezier vandaag met echo/intake. Maakt het toch al wat echter allemaal denk ik? Ik ben ook al dagen aan het aftellen! Ben benieuwd hoe het was.. En.. bbxx, misschien een foto?
@sabrina: hoe was de echo gister? @bbxx: heel veel succes vandaag! Ik hang gelukkig niet met me hoofd in de pot, maar misselijk ben ik wel. Nu niet alleen 's ochtends, maar ook na m'n lunch, als ik bezig ben met t avondeten en gisteravond toen ik in bed ging liggen werd ik ook strontmisselijk. Bah! Gelukkig moet ik niet overgeven, maar de hele dag door die misselijke vlagen zijn niet leuk. Verder kan ik moeilijk in slaap komen en word ik s nachts wakker als ik omdraai, van de zere borsten. Echt zó pijnlijk. Ze zijn zo groot, hard en doen gewoon zeer. Is mijn vriend helemaal blij met de grotere borsten, mag ie er niet aankomen.
Bbxx veel succes vandaag bij de echo! Sappie: jij ook veel plezier bij de VK. Reb: prima hoor! Gelukkig is de groep inderdaad niet zo groot. Dan is alles nog een beetje bij te houden, ook qua lezen. Cathrien: Hier zijn ze weer even gestopt met groeien. Begon me al aardig een melkkoe te voel met van die grote uiers
Dames veel plezier met echo en intake vandaag! Iemand nog wat gehoort van sabrina?? Misselijk geen last van gelukkig alleen duizelig als ik druk ben en veel buk. Fijne dag allemaal weer! Liefs paula
Ik merk ook dat ik meer last krijg van mijn borsten. Vannacht werd ik er ook wakker van. Ik moet 's nachts trouwens ook ineens naar de wc (nooit gehad), maar dan waag ik het niet om de flessen van moeders voor moeders open te doen. Ben bang dat ik door de geur meteen helemaal wakker/misselijk ben. @mtr Feli met je 7 weken, jeej @Paula nee, niks gehoord.. Ze zal vanzelf wel weer opduiken toch Pff, ben veel te moe om alleen al fysiek op mijn werk aanwezig te zijn..
Dank je wel! We gaan lekker zo . Hier ook vannacht er uit om te plassen en ook ik waag me dan niet aan de flessen van MvM . Ik moet overdag ook m'n adem inhouden bij het overgieten om niet te kokhalzen.
Jaja vandaag intake bij de vk. Ben wel een beetje gespannen, want ze vertelde me dat ik ook een echo zou krijgen. Maar met 7w2 kan dat toch alleen inwendig? En alleen wanneer het echt nodig is? Nou ja ik zie het wel, het is allemaal nieuw en helaas kan er niemand mee om me bij te staan. De kwalen zijn al aardig aan het opstapelen. Ben de hele dag misselijk, en moet iedere ochtend overgeven. Smiddags vaak nog eens op het werk, heel vervelend want niemand weet ervan. Mijn (.)(.) zijn echt gigantisch naar mijn idee, dat niemand nog iets door heeft vind ik wonderbaarlijk maar goed. Huilen, om alles. En enorme vreetbuien, ik eet zo'n beetje de hele dag. Ik werk trouwens 4 hele dagen.
Wees blij dat je een echo krijgt! Ik krijg die niet vandaag. En balen dat je alleen heen moet. Kon VL geen vrij krijgen?
Ja, dat heb ik dus ook! Ben moe, zó moe, voel me belabberd, misselijk en er komt niks uit me handen. Ben gewoon te moe om hier te zijn en dingen te doen. Zou t liefst in me bed liggen nu en een flink potje gaan janken. Ik heb zo'n huildrang! Getsie!
Hey Sappie en Mtr, heel veel succes vandaag en Sappie, wat fijn om ook echo te krijgen. Ben heel benieuwd en we willen wel mooie foto's zien Hier niks geen klachten, beetje gespannen borsten, maar mag geen naam hebben...en eerlijk gezegd maken al jullie klachten me nu wel onzeker.. Ik krijg pas vanavond super laat mn echo. Leek een goed plan zodat we geen vrij hoefden te nemen..maar achteraf had ik het nu toch liever overdag gehad... Ik zal me dus heel laat melden en denk dat er dan al dames onder de wol zijn gekropen. Zelden in m'n leven zo onzeker geweest... Balen, ik hoop op een mooie echo met een minibeebje. Maar moet positief blijven....en nog poging doen om wat zinnigs te doen op mn werk Even zin om heel hard te gillen hahaha wordt moe van mezelf hihihi
Haha, dat ken ik ook wel. Bij mij helpt het wel wat om een laat middagdutje te doen Dus ik lig soms wel te slapen als ik net uit me werk kom.