Nee, doe niet aan vaderdag. Gewoonweg omdat ik vind dat ik nog niet ver genoeg ben. Heb wel wat leuke dingen dingen bedacht voor wanneer ik verder ben in de zwangerschap.
Hi meiden, Als het mag zou ik me ook graag bij jullie willen voegen! Ben Lieke, 29 jaar en zwanger van mijn 2e kindje, uitgerekend op 21-01-2014. Zit nu op 8.4 en heb er al drie echo's op zitten, allemaal dik in orde! Heb niet alles terug gelezen..... Zat ook in het NOD topic, laatste was van 1-15 mei en toen positief getest op Moederdag, was een leuk cadeautje! Wij gaan hier voor Vaderdag niet heel veel bijzonders doen. Onze kleine had op de opvang mooi geknutseld voor papa, dat krijgt hij morgen en ontbijtje op bed. Verder zullen we die dag nog wel wat leuks gaan doen, maar zien we op dat moment wel.
Gezellig Lieke, welkom! Ik doe ook niet veel aan vaderdag, maar vind het wel leuk om ontbijtje te brengen morgen. Zo is het voor vl tenslotte ook wat bijzonders, hij voelt immers de dingetjes niet die ik voel en mag ook wel beetje 'papa' voelen toch. Maar ik begrijp je wel hoor Reb
Nou door omstandigheden bij de vk heb ik mijn echo die ik dinsdag zou hebben, gisteren al gehad. Er was een mooi vruchtje te zien met een mooi kloppend hartje! Ook precies op de termijn die ik zei. Verder heb ik helaas geen puf om jullie bij te houden. Ik hoop dat mijn energie snel weer terug komt.
Fijn 1612 altijd fijn om te horen dat de echo goed was. Stil hier dames! Das telkens in t weekend ofniet. Hier gezellige papadag gehad. Vanmiddag gaan zwemmen met mini. Was blij dat ik mijn tankini van de vorige keer nog had! Verder hier nog met vlagen misselijk en beroerd en moeeeee. Ik krijg t niet bij geslapen. Aftellen tot de vakantie. Nog 2 weken werken en dan 6 weken rust!!! Maar ik moet nog zoooooveel nakijken!!!
Whaha inderdaad, het is wel vaak rustig in het weekend! Ik heb in ieder geval een te druk weekend gehad, geprobeerd om wel wat uit te rusten. Maar is totaal mislukt. Volgend weekend ga ik in ieder geval echt helemaal niks doen. Pff. Ik ga vandaag de lijst weer even bijwerken, nu even geen tijd voor want over 5 minuten gaat de bel weer (en dan mag ik weer aan het werk). Totaal geen zin vandaag, voel me zo brak en zit ook ontzettend op te hikken tegen het warme weer (heb een huidziekte en mijn huid vindt zon niet fijn, zacht uitgedrukt). Verder heel erg aan het aftellen naar volgende week donderdag. De eerste echo. Daarna aftellen tot de vakantie
Hier ook een druk weekend gehad met 2 keer efteling haha. ja abonnement he.. Verder vind ik het wel fijn om dingen te doen zodat de tijd snel gaat tot de eerste echo ook volgende week donderdag! Kwaaltjes: Sinds een paar dagen doen mijn tepels pijn, nou ja pijn zeg maar erg gevoelig. En mijn buik wordt al wat dikker, dat vind ik fijn om te zien
Meiden hier ook weer eens een update 1612 wat fijn een mooi kloppend hartje! Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd! Reb meid bah dat je zo futloos bent en met zn huid zijn dit jouw dagen niet sucses bijna vakantie! ! En je echo! Pinkxx bijna vakantie oik voor jou kun je bijtanken en hopelijk je tankini nogvaak dragen en zwemmen met je mini . @hier nog steeds hondsmoe maar we hobbelen vrolijk verder hihi. Zaterdag mijn schoonvader verast met het nieuws! Zoals.sommige weten is mijn smoeder zijn vrouw dus 5mei onverwacht overleden dus wat goed nieuws was zeker welkom! We hadden onze zoon en shirt aan gedaan hoera ik word grote broer! Duurde minuut of 5 voor hij het zag hihi. Zegt ie heeft dit shirt een reden? Jaaaa zeiden we helemaal blij hij vind het super! Gisteren met vaderdag weer geweest zijn kinderen waren ook gekomen ( is ml zijn stiefvader vandaar) toen ook maar geljk het shirt aangedaan. Die zagen het echt niet haha dus svader zei ineens wat heeft hij een leuk shirt aan...... tegen zijn dochter toen las ze pas haha ook hun helemaal enthousiast! Mooie dag allemaal !!
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e/7e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje 25-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 26-1 Pink - 38jr - 2e kindje 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Reb - 26jr - 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 29-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje 30-1 Nadia33 33jr 2e kindje 30-1 Ennairam 24jr 1e kindje 31-1 Kleineknuff - ??jr 2e kindje 02-2 Lappie - 37jr - 2e kindje 03-2 Cathrien - 33jr - 1e kindje 04-2 Paula1984 29jr 2e kindje Afspraken, echo, etc. 28-05 - Mtr1982 - Intake MvM 28-05 bbxx Vroege echo 04-06 - bbxx Vroege echo deel II 06-06 - XxPinkxX Echo 07-06 - Reb Afspraak MvM 09-06 - 1612 - Intake VK 10-06 - Diaan - Intake VK 10-06 - Paula 1984 - Afspraak MvM 11-06 - Sabrina1986 Echo 12-06 - Bbxx - Termijnecho VK 12-06 - Mtr1982 Intake VK 12-06 - Sappie1986 - Intake VK 14-06 - Sassiekaa Vroege pretecho 14-06 - Kyrah12 Echo 17-06 - Sassiekaa Intake VK 18-06 - 1612 - Echo 24-06 - Reb Intake VK 25-06 - Cathrien Echo 26-06 - XxPinkxX - Termijnecho 26-06 - Sappie1986 - Extra Echo 27-06 - Reb - Echo 27-06 - Nadia33 Echo 28-06 - Mtr1982 - Echo 05-07 - Paula 1984 Intake + echo VK 05-07 - Ennairam Intake, echo 05-07 - Cathrien - Intake 11-07 - XxPinkxX - Afspraak Gyn 17-07 - Mtr1982 - 2e afsrpaak VK Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!
@1612: Fijn dat je echo goed was. Zal een geruststelling zijn. @paula1984: Mooi om te lezen hoe er bij svader op gereageerd werd. Sorry, verder niet veel terug gelezen. Ik ben met ML een weekendje weggeweest voor ons 1 jarig huwelijksjubileum . M'n maag kan niet zo veel hebben als anders. Af en toe een beetje dizzie en toeschieters in m'n (.)(.).
Herkenbaar jullie opmerkingen, hier ook steenkapot, vandaag gewoon eerder naar huis gegaan, super misselijk.. Voor het eerst...hopelijk voor het laatst ook Hier ook een buikje aan het vormen, is inderdaad fijn Nadia. Mtr ook gefeliciteerd! Ik ga nu knock out op de bank zzzzzz
Gefeliciteerd dames met de goede echo! Fijn te zien dat alles goed gaat! Hier gisteren helaas een negatieve test gehad. We gaan toch maar uit van NOD 22 juni, dus as zaterdag, maar ik verwacht er niet teveel van. Voel niks (klein beetje zeur gevoel in de liezen) maar uitgaande van de vmk 26 mei zou ik ook pas net 3 weken zwanger kunnen zijn. Maar denk van niet, hoop natuurlijk van wel