15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by XxPinkxX, May 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bbxx

bbxx Niet meer actief

Sanne we duimen!! Ik denk stiekem dat je tuurtest misschien een reactie op je ei is geweest. Het kan nog alle kanten op.

Heerlijk gedut vanmiddag en voel me weer wat beter :)

2. Reb

Reb Niet meer actief

Jeeeeeeeeeej jeeeeeeej 8 weken! :)

3. Reb

Reb Niet meer actief

Hoop doet leven, toch :) Sterkte! Duim voor je!

4. Reb

Reb Niet meer actief

Bevallingslijst

21-1 Lieke84 – 29jr – 2e kindje
    22-1 Kyrah12 - 34jr – 6e/7e kindje
    23-1 1612 - 28 jr – 1e kindje
    25-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje
    26-1 Pink - 38jr - 2e kindje
    26-1 Sassiekaa - 26jr – 1e kindje
    27-1 Sappie - 26jr – 1e kindje
    28-1 Reb - 26jr - 1e kindje
    28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje
    29-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje
    30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje
    30-1 Nadia33 – 33jr – 2e kindje
    30-1 Ennairam – 24jr – 1e kindje
    31-1 Kleineknuff - ??jr – 2e kindje
    02-2 Lappie - 37jr - 2e kindje
    03-2 Cathrien - 33jr - 1e kindje
    04-2 Paula1984 – 29jr – 2e kindje

Afspraken, echo, etc.
    28-05 - Mtr1982 - Intake MvM
    28-05 – bbxx – Vroege echo
    04-06 - bbxx – Vroege echo deel II
    06-06 - XxPinkxX – Echo
    07-06 - Reb – Afspraak MvM
    09-06 - 1612 - Intake VK
    10-06 - Diaan - Intake VK
    10-06 - Paula 1984 - Afspraak MvM
    11-06 - Sabrina1986 – Echo
    12-06 - Bbxx - Termijnecho VK
    12-06 - Mtr1982 Intake VK
    12-06 - Sappie1986 - Intake VK
    14-06 - Sassiekaa – Vroege pretecho
    14-06 - Kyrah12 – Echo
    17-06 - Sassiekaa – Intake VK

18-06 - 1612 - Echo
    24-06 - Reb – Intake VK
    25-06 - Cathrien –Echo
    26-06 - XxPinkxX - Termijnecho
    26-06 - Sappie1986 - Extra Echo
    27-06 - Reb - Echo
    27-06 - Nadia33 – Echo
    28-06 - Mtr1982 - Echo
    05-07 - Paula 1984 – Intake + echo VK
    05-07 - Ennairam – Intake, echo
    05-07 - Cathrien - Intake
    11-07 - XxPinkxX - Afspraak Gyn
    17-07 - Mtr1982 - 2e afsrpaak VK

Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Ik heb onze kruimel gisteren voor het eerst met de angelsound gehoord. Toch fijn om zelf wanneer ik wil naar het hartje te kunnen luisteren. ;)

6. bbxx

bbxx Niet meer actief

Angelsound, wat is dat?

Lijkt me inderdaad super!!

7. bbxx

bbxx Niet meer actief

:d:d:d:d

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0

Een soort dop-tone met een koptelefoon eraan. ;)

9. bbxx

bbxx Niet meer actief

Stoer! Hoeveel weken ben je nu dan? Kun je dat zo vroeg al horen? Leuk hoor!

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Ben nu ( volgens mijn berekening ) 8w2d.
    Bij mijn dochter hoorde ik haar met 8w6d maar dat was ook bij de eerste poging;). Ze zeggen dat je t pas moet proberen bij 12 weken. Maar ik ben eigenwijs. En ik raak ook niet in paniek als ik t hartje een keer niet kan vinden. Beeb is nu nog zo klein dat hij alle kanten op kan zwemmen. Maar leuk is t wel:)!

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    1612 vandaag je echo toch??? Hoe was het???

12. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    sanne hoop op goed nieuws het weekend spannend hoor het is je gugund!

heb vandaag echo nr 2 gehad was weer duidelijker te zien als de vorige keer het dooierzakje lag er prachtig naast en het hartje klopte nog steeds mijn 3e echo staat gepland op 9 juli mis eerder als ik de screening op downsyndroom wil doen maar wil het niet maar vriendlief wel dus even goed praten en dan alles op een rijtje zetten! wat zijn jullie plannen met de screening???

13. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Pink, dat is wel heel vroeg hoor het hartje horen met de doppler!. Heb een semi professionele doppler, ben slank en dit is mijn eerste kindje, maar nu met 9 weken hoor ik het hartje toch echt nog niet. Wel mijn eigen hart, hihi.

Maar leuk dat je het al hoort hoor! Vorige keer hoorde ik het voor het eerst met 9.3 weken, ook al erg vroeg.

14. Reb

Reb Niet meer actief

Ik heb me nog niet heel erg verdiept in die testen. Weet wel hoe het werkt enzo, maar ik kan gewoon geen keuze maken.
    Best lastig. Wat gaat de rest doen en wat zijn jullie argumenten? :)

15. Cathrien

Cathrien Bekend lid

May 20, 2013
    704
    0
    0
    Ik ben n paar dagen afwezig geweest omdat ik de laatste tijd erg moe ben. Op mijn werk (ik werk fulltime) heb ik met iemand van HR gesproken en ze hebben mij nu voor 5 uur per week 'ziek wegens zwangerschap' gemeld, zodat ik voorlopig iets eerder weg mag als t niet gaat. Ik ben gewoon helemaal op aan t eind vd dag, kapot, doodmoe! Val soms bijna in slaap achter m'n pc. Zit dan echt te vechten om m'n ogen open te houden. Zeker als ik 's ochtends dan zo misselijk ben geweest, met inmiddels ook overgeven soms. En af en toe moet ik dan zo doodmoe dus ook nog naar huis rijden. Onverantwoord soms! Tja... Ik ga er vanuit dat t over n paar weken over is. Maar op dit moment is t af en toe erg vervelend.
    Hopelijk gaan de 5 uurtjes me iets meer rust geven. Ik hoop alleen dat m'n collega's t niet echt in de gaten zullen hebben. :(
    Normaal gesproken slaap ik nu allaaaaang al, maar vandaag was m'n zusje jarig. Dus vandaar. Morgen zal ik t dus wel moeten bezuren.. maarja.

Nog 1 week en dan de echo. Eindelijk! We kunnen niet wachten! Zo spannend!
    Zo, en nu ga ik snel slapen... hoop ik.. t is hier n sauna op de slaapkamer; 28 graden! :$

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@combinatietest.
    Bij onze zoon niet gedaan en nuvweer niet.

Reden het is een kansberekening als de uitslag niet gunstig zou zijn moet je je wel bedenken laat ik vervolg onderzoek doen? En dat houd dan dus in vruchtwaterpunctie met als risico miskraam. Kleine kans maar hij is er wel. Nee dat risico weegt voor ons niet op.
    We zijn jong ik ben 28 en ml 25 hebbennheen familie geschiedenis met afwijkingen. Wel laten we de 20 weken echo uitvoeren als daar iets gezien zou worden nemen we dan en daar die horde.

@catrien erg he die vermoeidheid fijn dat je begrip krijgt op je werk
    Doe kalm aan als het goed is ga je je verder in de zwangerschap weer fitter voelen.

Lieve dames kalm aan vandaag met dit weer

17. bbxx

bbxx Niet meer actief

@Reb ik sluit me aan bij Paula, het is slechts een kansberekening en zegt eigenlijk niks. Voor zékerheid kun je evt wel een bloedonderzoel in België laten doen, nipt test, moet je wel zelf betalen, verzekering in NL dekt het niet. Het is wel risicoloos itt vruchtwaterpunctie.

Wij doen het niet, ervaring van de VK is dat het altijd veel onnodige stress geeft.

@cathrien balen meissie doe maar rustig aan! Wel fijn. .dat ze op je werk meedenken!

18. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

May 6, 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Wij laten wel de combinatietest doen. Het down syndroom is er in gradaties waarbij ook lichamelijke beperkingen aan de orde kunnen zijn. Wij zijn misschien egoïstisch, hoewel je ook naar de levensverwachting kijkt van je kind, en vinden het ook erg belangrijk om later nog een leven samen te hebben.

Het is een heel moeilijk iets en het is een keuze die ieder voor zich maakt.

Hier gelukkig weinig last van vermoeidheid. Hoewel ik wel merk met paardrijden dat m'n conditie achteruit gaat. Met deze warme dagen gewoon niet rijden, is voor m'n paard ook veel beter :D.

19. Reb

Reb Niet meer actief

Thanks iedereen voor al jullie inzichten. Vriendlief en ik hebben gisteren besloten om wel een combinatietest te doen.
    En sowieso is een extra echo wel fijn :)
    We weten wat we zouden doen in een wat als... scenario, dus we zijn er gelukkig snel uitgekomen samen.

20. Reb

Reb Niet meer actief

Succes in deze warmte trouwens. Op mijn werk is het bijna niet te doen, veeeeel te warm!!!
    Ohw en ik ben echt ook echt wel vaker misselijk nu, helaas. Maarja...

Vmbo-leerlingen zijn trouwens fantastisch, ze hebben al een paar keer gevraagd of ik zwanger was. Zo ook net weer, ik moest niezen en dat deed echt wel pijn aan m'n buik. Blijkbaar liet ik het merken, dus weer de vraag.... Maarja, kan me er nu makkelijk uitpraten :)

Share This Page