Sanne we duimen!! Ik denk stiekem dat je tuurtest misschien een reactie op je ei is geweest. Het kan nog alle kanten op. Heerlijk gedut vanmiddag en voel me weer wat beter
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e/7e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje 25-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 26-1 Pink - 38jr - 2e kindje 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Reb - 26jr - 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 29-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje 30-1 Nadia33 33jr 2e kindje 30-1 Ennairam 24jr 1e kindje 31-1 Kleineknuff - ??jr 2e kindje 02-2 Lappie - 37jr - 2e kindje 03-2 Cathrien - 33jr - 1e kindje 04-2 Paula1984 29jr 2e kindje Afspraken, echo, etc. 28-05 - Mtr1982 - Intake MvM 28-05 bbxx Vroege echo 04-06 - bbxx Vroege echo deel II 06-06 - XxPinkxX Echo 07-06 - Reb Afspraak MvM 09-06 - 1612 - Intake VK 10-06 - Diaan - Intake VK 10-06 - Paula 1984 - Afspraak MvM 11-06 - Sabrina1986 Echo 12-06 - Bbxx - Termijnecho VK 12-06 - Mtr1982 Intake VK 12-06 - Sappie1986 - Intake VK 14-06 - Sassiekaa Vroege pretecho 14-06 - Kyrah12 Echo 17-06 - Sassiekaa Intake VK 18-06 - 1612 - Echo 24-06 - Reb Intake VK 25-06 - Cathrien Echo 26-06 - XxPinkxX - Termijnecho 26-06 - Sappie1986 - Extra Echo 27-06 - Reb - Echo 27-06 - Nadia33 Echo 28-06 - Mtr1982 - Echo 05-07 - Paula 1984 Intake + echo VK 05-07 - Ennairam Intake, echo 05-07 - Cathrien - Intake 11-07 - XxPinkxX - Afspraak Gyn 17-07 - Mtr1982 - 2e afsrpaak VK Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!
Ik heb onze kruimel gisteren voor het eerst met de angelsound gehoord. Toch fijn om zelf wanneer ik wil naar het hartje te kunnen luisteren.
Ben nu ( volgens mijn berekening ) 8w2d. Bij mijn dochter hoorde ik haar met 8w6d maar dat was ook bij de eerste poging. Ze zeggen dat je t pas moet proberen bij 12 weken. Maar ik ben eigenwijs. En ik raak ook niet in paniek als ik t hartje een keer niet kan vinden. Beeb is nu nog zo klein dat hij alle kanten op kan zwemmen. Maar leuk is t wel!
sanne hoop op goed nieuws het weekend spannend hoor het is je gugund! heb vandaag echo nr 2 gehad was weer duidelijker te zien als de vorige keer het dooierzakje lag er prachtig naast en het hartje klopte nog steeds mijn 3e echo staat gepland op 9 juli mis eerder als ik de screening op downsyndroom wil doen maar wil het niet maar vriendlief wel dus even goed praten en dan alles op een rijtje zetten! wat zijn jullie plannen met de screening???
Pink, dat is wel heel vroeg hoor het hartje horen met de doppler!. Heb een semi professionele doppler, ben slank en dit is mijn eerste kindje, maar nu met 9 weken hoor ik het hartje toch echt nog niet. Wel mijn eigen hart, hihi. Maar leuk dat je het al hoort hoor! Vorige keer hoorde ik het voor het eerst met 9.3 weken, ook al erg vroeg.
Ik heb me nog niet heel erg verdiept in die testen. Weet wel hoe het werkt enzo, maar ik kan gewoon geen keuze maken. Best lastig. Wat gaat de rest doen en wat zijn jullie argumenten?
Ik ben n paar dagen afwezig geweest omdat ik de laatste tijd erg moe ben. Op mijn werk (ik werk fulltime) heb ik met iemand van HR gesproken en ze hebben mij nu voor 5 uur per week 'ziek wegens zwangerschap' gemeld, zodat ik voorlopig iets eerder weg mag als t niet gaat. Ik ben gewoon helemaal op aan t eind vd dag, kapot, doodmoe! Val soms bijna in slaap achter m'n pc. Zit dan echt te vechten om m'n ogen open te houden. Zeker als ik 's ochtends dan zo misselijk ben geweest, met inmiddels ook overgeven soms. En af en toe moet ik dan zo doodmoe dus ook nog naar huis rijden. Onverantwoord soms! Tja... Ik ga er vanuit dat t over n paar weken over is. Maar op dit moment is t af en toe erg vervelend. Hopelijk gaan de 5 uurtjes me iets meer rust geven. Ik hoop alleen dat m'n collega's t niet echt in de gaten zullen hebben. Normaal gesproken slaap ik nu allaaaaang al, maar vandaag was m'n zusje jarig. Dus vandaar. Morgen zal ik t dus wel moeten bezuren.. maarja. Nog 1 week en dan de echo. Eindelijk! We kunnen niet wachten! Zo spannend! Zo, en nu ga ik snel slapen... hoop ik.. t is hier n sauna op de slaapkamer; 28 graden!
@combinatietest. Bij onze zoon niet gedaan en nuvweer niet. Reden het is een kansberekening als de uitslag niet gunstig zou zijn moet je je wel bedenken laat ik vervolg onderzoek doen? En dat houd dan dus in vruchtwaterpunctie met als risico miskraam. Kleine kans maar hij is er wel. Nee dat risico weegt voor ons niet op. We zijn jong ik ben 28 en ml 25 hebbennheen familie geschiedenis met afwijkingen. Wel laten we de 20 weken echo uitvoeren als daar iets gezien zou worden nemen we dan en daar die horde. @catrien erg he die vermoeidheid fijn dat je begrip krijgt op je werk Doe kalm aan als het goed is ga je je verder in de zwangerschap weer fitter voelen. Lieve dames kalm aan vandaag met dit weer
@Reb ik sluit me aan bij Paula, het is slechts een kansberekening en zegt eigenlijk niks. Voor zékerheid kun je evt wel een bloedonderzoel in België laten doen, nipt test, moet je wel zelf betalen, verzekering in NL dekt het niet. Het is wel risicoloos itt vruchtwaterpunctie. Wij doen het niet, ervaring van de VK is dat het altijd veel onnodige stress geeft. @cathrien balen meissie doe maar rustig aan! Wel fijn. .dat ze op je werk meedenken!
Goedemorgen allemaal, Wij laten wel de combinatietest doen. Het down syndroom is er in gradaties waarbij ook lichamelijke beperkingen aan de orde kunnen zijn. Wij zijn misschien egoïstisch, hoewel je ook naar de levensverwachting kijkt van je kind, en vinden het ook erg belangrijk om later nog een leven samen te hebben. Het is een heel moeilijk iets en het is een keuze die ieder voor zich maakt. Hier gelukkig weinig last van vermoeidheid. Hoewel ik wel merk met paardrijden dat m'n conditie achteruit gaat. Met deze warme dagen gewoon niet rijden, is voor m'n paard ook veel beter .
Thanks iedereen voor al jullie inzichten. Vriendlief en ik hebben gisteren besloten om wel een combinatietest te doen. En sowieso is een extra echo wel fijn We weten wat we zouden doen in een wat als... scenario, dus we zijn er gelukkig snel uitgekomen samen.
Succes in deze warmte trouwens. Op mijn werk is het bijna niet te doen, veeeeel te warm!!! Ohw en ik ben echt ook echt wel vaker misselijk nu, helaas. Maarja... Vmbo-leerlingen zijn trouwens fantastisch, ze hebben al een paar keer gevraagd of ik zwanger was. Zo ook net weer, ik moest niezen en dat deed echt wel pijn aan m'n buik. Blijkbaar liet ik het merken, dus weer de vraag.... Maarja, kan me er nu makkelijk uitpraten