15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Het is al bijna zover! Have fun!!!!!

2. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Thanks! Ik zit echt te stuiteren door t huis van de zenuwen. Hahaha.. Ben echt de minuten aan t aftellen nu. :D

3. bbxx

bbxx Niet meer actief

:DWaaaaaaaaaa. Ik stuiter met je mee. Wat leuk al die echo's deze week :)

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

De blije doos van prenatal de felicitas van etos die van kruitvat en die van de babydump overal weer voor ingeschreven krijg later in de zwangerschap bon via de mail.om ze op te halen. Bij mijn zoon ook gedaan.

5. paula1984

Ooo sucses catrien ik moet nog 10! Dagen wachten duurt zooo lang

6. bbxx

bbxx Niet meer actief

Heerlijk die mannen :D die van mij is ook zo op dit moment :)
    Fijn dat je een goede intake hebt gehad. Op naar donderdag! Hoe laat ben je aan de beurt? Ik om 3u

7. bbxx

bbxx Niet meer actief

Bleh..niet leuk he. Maar wordt vast dubbel en dwars beloond!;)

8. paula1984

Ik hoop het doordat iedereen om me heen al echo heeft gehad soms al 2 word ik beetje onzeker. Zit het wel goed klopt het hartje wel.pff.soms word ik echt gek van mezelf.

9. Nadia33

Nadia33 Actief lid

15 apr 2013
    343
    278
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier ook donderdag de eerste echo! Ben om twee uur aan de beurt. Pff zenuwen gieren door mijn lijf.

10. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Nou, ik heb de echo gehad. Op zich was t goed; t hartje zagen we kloppen. Maar de embryo was nog ieniemienie klein, 4mm. Volgens haar ben ik nog maar 6-6,5 weken zwanger. Maar alles zag er prima uit.
    Oké, prima, ook goed.. dacht ik. Maar nu ik thuis ben, en ben gaan rekenen, wanneer geklust, wanneer eisprong (17 mei).... 6,5 weken kan dan niet. Tenzij ik n soort Maria ben. :(

Dus nu begin ik toch erg te twijfelen, of t allemaal wel goed is. Echt niet leuk.
    De volgende echo heb ik nu 9 juli. Dat zou dan dus de '8 weken'-echo moeten zijn.

Nog twee weken in onzekerheid. Bah! Kan wel janken.
    Ben blij met t kloppend hartje hoor! Was prachtig om te zien. Maar 6,5 weken..... dat kán gewoon niet.

Wat denken jullie?

11. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ach meissie, hartje klopt dat is super goed. De metingen zijn grofweg, ze kunnen zo vroeg nog geen zekere termijnen geven. Komt vast goed en als je je niet goed bij voelt,morgen even bellen of je niet eerder kunt.

Xxx knuf!

12. paula1984

He catrien wat onzeker zo. Gelukkig wel.een mooi kloppend hartje.
    Zoals bbxx zegt alles is nog zo mimi op dit termijn een millimeter nmeer of minder maakt al zoveel verschil.
    Komt vast helemaal goed meid!

13. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè, balen meid dat je er zo'n rot gevoel aan over hebt gehouden. Gelukkig heb je wel een kloppend hartje gezien en gehoord. In ieder geval een teken van leven.

Ik heb even voor je zitten rekenen maar als je inderdaad jouw eisprong op 17-5 hebt gehad, en we houden het gemiddelde aan van dag 14 van je cyclus als eisprong dag, dan zou theoretisch gezien 3-5 je 1e menstruatiedag zijn geweest. Als ik vanuit daar ga rekenen zit je vandaag op 7,5 weken. Met het feit dat ze het nog niet zo goed kunnen meten, denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken :).

14. diaaan

diaaan Actief lid

17 apr 2013
    140
    0
    0
    @Cathrien: Wat fijn dat je het hartje hebt gezien! Bij mij bleef ze ook maar telkens meten hoor...en toen zei ze we kijken over 3 weken nog even goed want ik kan het nu niet duidelijk zien...Ik zou je niet al te druk maken! ookal is dat makkelijk gezegd dan gedaan...Ik hoorde van m'n schoonzus dat bij haar elke echo er weer wat anders uitkwam...

15. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik sluit me ook bij mtr aan en daar komt nog bij dat de innesteling soms veel langer kan duren, dit kan soms ook een verschil van een week tot 1,5 week opleveren, dat je vruchtje kleiner is. Bij zo'n late innesteling zwerft het bevruchtte eitje wat langer in de bm. Hier is zelfs een medische term voor die ik niet meer wet helaas. Resultaat is dat je vruchtje later gaat groeien en dus wat kleiner is, terwijl je toch al langer zwanger bent. Je maakt lh aan vanaf de bevruchting. Ik hoop dat dit je gerust stelt!

Ik heb van een bevriende dokter weleens gehoord dat de kans op problemen na een kloppend hartje nog maar 3% is.. Dus dat is echt heel laag! Komt echt wel goed mop!

16. bbxx

bbxx Niet meer actief

Succes vandaag xxpinkxx en sappie!

17. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de bemoedigende en positieve woorden! Doet me wel goed.

Vanochtend nog ff gebeld met de vk. Ze kan er niet veel meer over zeggen. De 6-6,5 weken is gebaseerd op wat zij ziet bij de echo. En 8 weken ziet er echt heel anders uit. En ze kan niet zeggen dat t toch 8 weken is op basis van wat ik zeg. Het is inderdaad niet met elkaar te rijmen. Dus ja.. Moeilijk. Het kan best zo zijn dat ik over 2 weken toch al verder blijk te zijn. Maar dat is dus gewoon afwachten.
    Maar als ik me zwanger voel en n kloppend hartje heb gezien mag ik er vanuit gaan dat t goed is zei ze.
    En ik kan niet eerder dan over 2 weken pas weer n echo krijgen, omdat ze dan anders te weinig groei kunnen zien om de termijn beter vast te stellen. Dus ik moet echt nog 2 weken wachten.... :(

Ik hou me dus gewoon vast aan alle dingetjes die ik voel en aan t kloppend hartje. Ik vind 2 weken wachten alleen zó lang. Bah.

18. Sappie1986

Sappie1986 Actief lid

13 okt 2012
    112
    0
    16
    Thuis
    Hoi dames,
    Tijdje niks gehoord van mij, ben dan ook flink ziek geweest. Maar heb wel meegelezen hoor.
    Heb net de echo gehad, dit was niet goed zei de vk direct.
    Morgen moet ik naar het zh voor nog een echo.

Het vruchtje zit er wel en groeit ook gewoon, ook klopt er een hartje zei ze omdat ik erom vroeg want anders wist ik dat niet eens. Maar er zit iets in de vruchtzak wat veel groter is, als ze het meet dan zou dit qua grote 11 weken zijn. Er zit niks in en lijkt gevuld met vocht. Ze wist niet of dit wel samen kon met het vruchtje.
    Ben zo bang voor morgen!

19. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje meid! Niet de echo waar je op gehoopt had. Gelukkig kun je snel terecht in het ziekenhuis en hoef je niet heel lang in onzekerheid te zitten. Ik duim heel hard voor je dat het goed is!

Een digitale knuffel van hier.

20. bbxx

bbxx Niet meer actief

Jeetje Sappie, dat is even schrikken. Zei de vk ook wat dat ding zou kunnen zijn?
    Hoe laat ben je morgen in ziekenhuis? Ik duim heel hard voor je dat het allemaal onschuldig voor je beebje mag zijn. Wel fijn dat je beebje er gewoon zit met kloppend hartje en zo. Knuffels!

Deel Deze Pagina