Gefeliciteerd! Ik ga met Ml en vrienden vanavond naar de musical Sister Act. Ben benieuwd of ik mijn eigen act kan opvoeren tegenover mijn vriendin
Whahahaha, ja lachen is dat he. Tegen iedereen liegen en iedereen voor de gek houden Succes daarmee! Oh en have fun Zijn er overigens al misselijke mensen onder ons?
Was even verbaast, dat er 1-2 stond. Ik heb even gerekend en morgen zou er 2-3 weken staan (net een dag te vroeg gedaan, whahaha). Maar ik ben heel blij Herkenbaar zeker? Whaha
Reb super zo'n test! Ik heb ook nog zo'n cb liggen, maar wil graag 2-3 hebben. Zou ik die dan nu al kunnen doen?? Hier ook niet misselijk. Zere boobies beginnen iets te komen, maar alleen 's avonds. Ik had de VK gebeld en die zou mij terug bellen voor mijn gegevens en om een afspraak te maken, maar ze heeft niet terug gebeld.. Stom.
Bel anders maandag weer even Ik denk echt dat ik een dagje te vroeg was, dus als ik jou was zou ik een paar dagen wachten. Dan is de kans wat groter
Hoi Nou ik sluit me aan hier ik hoor ook bij die prachtige roze lijst! Wat een super maand helemaal leuk Kwaaltjes helemaal niets echt eigenlijk hopen dat dat zo blijft. Liefs paula
Hier ook even een schrik gehad door lichtrose bloed/afscheiding. Ik had nl ook nog voor nod getest. Heb het maar twee dagen gehad en heel minimaal,meestal als ik iets intensiefs had gedaan. Is een innestelingsbloeding geweest. @1612, ik zie aan je banner dat je 5 weken bent dus al je een clearblue zou doen staat er bij jou 3+ Ik heb de cb digital gisteren gebruikt en gaf 2-3 aan
He meiden ik kom me hier ook aanmelden... familievdlaan 28 jaar zwanger 2e kindje, uitgerekend op 2 februari 2014....
Hihi ja gevonden nog wel vol ongeloof hoor, morgen weer testje doen hopelijk wat donkerder dan vandaag hihi
Hoi hoi, avondje uit eten geweest @Reb nu dus flink misselijk, terwijl ik niet veel bijzonders gegeten heb. Hoop dat het bij deze x blijft.
Mooie test Bbxx. Welkom familievdlaan. De musical was gisteren erg leuk! Het was wel laat geworden en kon m'n mond niet houden tegen m'n vriendin :-D. Ik ga volgende week een weekend met haar weg, dus had ik het toch moet vertellen waarom ik het niet op een zuipen kan zetten . Hier vanochtend ook m'n laatste test gedaan. Loopt mooi op.