Goedemorgen allemaal, Dames die vandaag een echo hebben: heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie mooie foto's. Eindelijk mag ik morgen zelf om 7.30 . Lekker vroeg dus. Bbxx en nadia, hoe laat moeten jullie? Reb, succes met wachten . O ja, gisteren kwam m'n vriendinnetje en haar vriend onverwachts op visite. Ze is ook zwanger , 5 weken.
Ik ben om 14:30 aan de beurt en daarna heb ik een weekje vakantie Jullie horen nog van mij vanmiddag! Iemand iets van pink gehoord? ze is al een dag of 8 niet meer 'geweest'. Ik hoop dat alles goed is met haar!
Voor de gene die vandaag "eindelijk" voor de echo mogen...heel veel plezier!! Ben benieuwd naar de foto's!! Nog even een afspraak voor de lijst: 15-06-2013 de 2e echo!!
Nee niets vqn pink gehoort hopelijk is alles goed met haar. Ben ook benieuwd naar alle mooie echo's! Ik moet nog 8 dagen wachten ben echt aan het aftellen!
Pfff niet leuk he Reb dat wachten.. Hoop echt dat alles oke is, anders echt k-vakantie... Ik ga er maar van uit dat bij geen pijn en geen bloed is gewoon alles goed.
Whaha, vooral dat bloed dan. Ik heb behoorlijk wat pijn en volgens de VK lijkt het toch op een gezonde zwangerschap. Ben overigens wel blij dat de bandenpijn wat aan het afnemen is Komt goed mop!!!!!!
Trouwens, hebben jullie meer last van een hongergevoel? Voorheen kon ik rustig een dag beginnen om kwart over zes en pas om 11 uur wat eten. Nu eet ik smorgens vroeg, tussendoor een banaan en nu heb ik zo'n honger. Geen brood bij me en de kantine is dichtttttt... Nog een uurtje werken en dan stop ik straks onderweg naar huis wel bij de pomp.... Dus mijn honger is een beetje een afleiding voor het wachten nu, haha
Ik heb ook zooooo'n honger de hele dag door!!! Ik ontbijt al meer...heb al meer brood meegenomen naar m'n werk...probeer zo gezond mogelijk te "snoepen" haha...En als ik m'n avondeten op heb dan kan ik een uur later wel weer eten! Echt erg hahaha
Herkenbaar! Ik kan de hele dag door eten! En ik eet ook veel meer dan anders. Ik eet me laveloos aan fruit en heb ook vaker zin in junkfood..maar dan pak ik toch maar snel een kiwi ik sloeg vroeger ontbijt en lunch vaak over, nu ontbijt ik wel en eet ik voor het middaguur ook al diverse tussendoortjes