Fijn Pink Mochten jullie mij nu straks kwijt zijn, ik ga even een weekje de.zon opzoeken Ik weet niet of ik internet heb, dus misschien tot over een week! X
Goed om weer wat van je te horen pink! En veel plezier op vakantie bbxx. @hier: ziekig en beroerd wakker geworden. Huilerig, slapjes, moe, rommelende buik, hoofdpijn en gewoon niet lekker. Ik ga dus n lekker rustig weekendje houden. Ik sla t verjaardagsfeest van n vriendin dus ook maar over vanavond. Hoef ik ook geen excuus te verzinnen waarom ik niet drink.
@Pink Alles goed verder?? @Cathrien Beterschap!!! Doe inderdaad maar rustig aan en laat lekker voor je zorgen
Bbxx fijne vakantie! Hier alles prima. Echo goed. 1 dag teruggezet op mijn eigen telling maar dat kan wel kloppen met een eisprong die 's avonds is geweest. Verder de laatste dingen op t werk afgerond en verhuisd. Dus ik had t ontzettend druk en was dan ook bek af. Vroeg naar bed gegaan en weinig tijd om hier te reageren. Misselijkheid wordt iets minder maar steekt nog regelmatig de kop op helaas. Nu vakantie dus hopelijk wat meer tijd om te reageren.
Fieuw! Pink, een hele gerustelling dat je er weer bent . Ik ben vandaag zoooo moe! Ik moet zeggen dat ik nog steeds onzeker blijf. Ik hoor af en toe van die enge verhalen over miskramen en hoop dan zo dat het goed blijft gaan.
Die onzekerheid voel ik ook, heel erg zelfs. Bij mijn eerste echo zeiden ze dat ik nog maar 6-6,5wk was en dat zou meer moeten zijn naar mijn idee. Daarnaast heb ik sinds donderdag licht bloedverlies (bruin) en zaterdagavond laat had ik ineens een stuk meer bloedverlies (rood). Heb meteen t noodnr gebeld en werd enigszins gerustgesteld. Maar ook zondag had ik weer wat bloedverlies. Gelukkig n stuk minder en weer bruin. Maar vanochtend toch de vk gebeld en zij stelde ook voor om n extra echo te doen om te checken of alles goed is. Die heb ik nu woensdagmiddag, om 14:30uur. Dat worden dus nog 2 lange dagen. Daarnaast ben ik langs n therapeut geweest omdat ik de laatste dagen pijn in me onderrug heb. Blijkt dat m'n bekken scheef staat en er n blokkade in me onderrug zit. Ik heb dus n paar behandelingen nodig om alles weer recht te krijgen. Ook dat nog... Ik hoop niet dat dat ook last kan voor de kleine. Bij de vk maar even goed navragen. Als klap op de vuurpijl heb ik vd spanning en stress n mega eczeem uitbraak op m'n handen gekregen. Zeer veel jeuk, pijn en t ziet er niet uit! Ik voel me dus echt n beetje zielig en belabberd en onzeker. Bah!!
Hè bah Cathrien. Hopelijk is alles goed woensdag en ben je wat meer gerustgesteld. Dikke knuffel van hier
@Cathrien Jeetje dat is wel schikken!! en vervelend dat je er meer lichamelijke klachten hebt :s...sterkte!!...en nu maar hopen dat de dagen een beetje snel voorbij gaan en het snel woensdag is!
Nou vanmorgen bloed laten prikken...nu maar afwachten of ik gezond ben ...en gelijk bloed laten afnemen voor de combinatietest...dus heel erg hopen dat ons kindje helemaal gezond is natuurlijk...ookal is het maar een kansberekening...hoop ik dat er goede uitslagen uitkomen! Nog 2 weken geduld... De moeheid begint bij mij trouwens al wel wat af te nemen gelukkig! M'n buik begint wel steeds zichtbaarder te worden ...Ik las al dat dat je darmen zijn die zo gaan opzetten en ruimte maken...maar toch...het is wel bijzonder om te zien hoe je buik andere vormen aanneemt! Verder is het stilletjes hier! Ik moest vaak wel even wat teruglezen...
Ja, hopelijk is alles goed! Duurt de uitslag echt 2 weken?? Das lang zeg. Lijkt mij wel leuk als ik zou beginnen te zien dat ik n buikje kreeg. Dan heb je eindelijk tenminste écht t idee dat er iemand groeit in je buik. Iets tastbaars. Als mijn echo morgen goed is, hoop ik dat ze ook de termijn bijstellen. Want vorige keer hadden ze t gewoon echt fout.. dat kan niet anders. Ik denk dat ik morgen 8w4d ben. Maar ik ben sowieso blij als we weer een mooi kloppend hartje zien, ook als ze weer zeggen dat t nog maar 7 weken is. Ik ben toch wel erg gespannen. Hoop echt zoooo erg dat t allemaal goed zit. Na vandaag nog 1 dagje wachten. De afspraak is trouwens naar 16:15 verzet. Dan valt t op me werk minder op. Inderdaad stil hier. Hoe gaat t met iedereen?
Oh spannend joh morgen!! Ik vind het ook zo bijzonder dat er gewoon een mensje in m'n buik groeit! Ik snap wel dat je gespannen bent ja...pfff en ja proberen er niet meebezig te zijn dat kan gewoon echt niet! haha Ik duim voor je!!
Hoi meiden even klein berichtje uit zonnig pajotteland, heb een heel krakkemikkige verbinding dus hou het heel kort. Hier ook al een buikje verder alles goed, wel beetje wennen vakantie zonder lekker wijntje, maar weet waar ik het voor doe Alle meiden met afspraken en echo's heel veel succes. @cathrien nog even volhouden, ik duim hier gewoon fijn voor je door hoor! Groetjes ik ga nog even van plons xx
Veel succes vandaag cathrien! Nog een paar uurtjes geduld. En we gaan er vanuit dat je straks een prachtig beebje ziet! Bbxx geniet van je vakantie! (ook zonder wijntje) Rebje hoe is t met je? Diaan jij hebt t al achter de rug dat bloedprikken ik moet nog. We gaan positief resultaat! Voor op lijst (sorry zonder kleurtje) 19 juli echo(combinatie test). Hier een paar dagen veel buikpijn gehad ook onder in mijn rug. Toch maar even op blaasontsteking laten controleren ook al is het nu wat minder. Vandaag verjaardag Vl en zul je net zien dat onze dochter ziek is.
Succes Catrien vandaag. Duim voor goed nieuws. Hier heb ik 23 juli de combinatietest. Moet je nou ervoor of erna bloedprikken. Heb nl niks gekregen van het lab. Verder is het hier rustig. Onzekerheid weer aan het toenemen nu de klachten sinds een paar dagen minder zijn. Pff nog even weer tot de volgende echo.
@Nadia33: Ik heb bij mijn eerste echo een formulier meegekregen om bloed te laten prikken voor de combinatietest. Volgens mij was het goed als je rond de 10 a 11 weken bloed laat prikken want dan zitten er bepaalde stoffen in je bloed die ze moeten meten ofzo...Als je verder nog geen formulieren hebt gekregen zou ik even bellen met de vk en als je bijvoorbeeld volgende week je bloed laat prikken dan hebben ze de uitslag in ieder geval de 23e ook binnen...
Dank je wel allemaal. Ik ben gewoon klam, zweterig en bijna koortsig van de spanning. Bah. Echt niet leuk. De dag duurt zoooo lang. En ik heb ook al 2 nachten slecht geslapen. Hopelijk ga ik vanavond heerlijk slapen met t beeld van de gegroeide beeb en t kloppend hartje op m'n netvlies! Nu nog n paar uur doorzetten...... pfffffffff...