Sucses vandaag catriennik zal voor je duimen dat je een goede echo hebt van een goed gegroeid beebje!
Cathrien, veel succes vandaag. Ik duim ook voor een mooie echo! Ik word echt knetter van dat geboer! Hebben jullie dat ook? Zijn jullie al veel aangekomen? Ik heb er hier 1 kilo bij sinds CD1.
Nee geen last van geboer...eigenlijk verder nergens last van gelukkig! Hier is er ook al 1 kilootje aangekomen...dat gaat volgens mij in het begin nog niet zo snel...
Gewicht doet hier zo raar. Eerste 2, 5 erbij sinds de positieve test 6 weken terug. Nu afgelopen maandag weer 3,5 eraf vandaag weer 2 erbij raar lijf. Ga beetje minder wegen denk haha. Ach bij mijn zoon zaten er op dit termijn al 6 bij. Ik doe stinkend mijn best om niet teveel te snoepen en snacken.
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e/7e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje 25-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 27-1 Pink - 38jr - 2e kindje 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 29-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje 30-1 Nadia33 33jr 2e kindje 30-1 Ennairam 24jr 1e kindje 31-1 Kleineknuff - ??jr 2e kindje 01-2 Reb - 26jr - 1e kindje 02-2 Lappie - 37jr - 2e kindje 03-2 Cathrien - 33jr - 1e kindje 04-2 Paula1984 29jr 2e kindje Afspraken, echo, etc. 17-06 - Sassiekaa Intake VK 24-06 - Reb Intake VK 24-06 - Diaaan - Echo 25-06 - Cathrien Echo 26-06 - XxPinkxX - Termijnecho 26-06 - Sappie1986 - Extra Echo 27-06 - Reb - Echo 27-06 - Nadia33 Echo 27-06 - Bbxx - Echo + VK 28-06 - Mtr1982 - Echo 05-07 - Paula 1984 Intake + echo VK 05-07 - Ennairam Intake, echo 05-07 - Cathrien - Intake 09-07 - Cathrien - Echo (bij 8 weken) 11-07 - XxPinkxX - Afspraak Gyn 11-07 - Bbxx - Echo + VK 12-07 - Mtr1982 - termijnecho 15-07 - Diaaan - 2e echo + combinatietest 17-07 - Mtr1982 - 2e afspraak VK 20-07 - Mtr1982 - Combinatietest 29-07 - Reb - 2e afspraak VK 30-07 - Reb - Combinatietest Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!
Ooooooooh, ik ben een paar dagen van de wereld geweest. Misselijk, duizelig, geen eetlust en bladiebla. Ook niet naar mijn werk geweest, maar wil morgen graag weer gaan werken. Leerlingen een fijne vakantie wensen en afscheid nemen. Volgende week is dan mijn laatste (lesvrije) week voor de vakantie. Voel me in ieder geval wel beter, maar als morgen blijkt dat ik het niet ga redden, ga ik gewoon weer naar huis. Lichaam heeft nu even voorrang. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik heb hier al wekennnnn niets achtergelaten - ik word ook niet gemist Geen felicitatie met m'n trouwdag, geen wederzijdse interesse... Een mooi moment voor mij om te stoppen met dit forum. Ik wens allen een hele fijn zwangerschap en een mooie geboorte van zoon/dochter toe!
Lieve allemaal, Helaas. Geen goed nieuws. Het hartje klopte niet meer. Het was ook maar 1mm gegroeid in de afgelopen 8 dagen. Erg erg erg verdrietig. We zijn er echt kapot van! Ze denkt omdat ik dus nog steeds af en toe bloedverlies heb dat m'n lichaam 't al aan t afstoten is. Dus gaan we de komende dagen afwachten of t inderdaad vanzelf los komt. Het is niet anders. Heel heel heeeeel erg, maar kennelijk was er toch iets niet in orde met de kleine. Hopelijk gaat t volgende keer wel goed. Ik zal af en toe nog wel komen buurten hier. Kijken hoe t met jullie gaat. Maar ik denk dat ik t forum na vandaag toch eventjes wat meer los ga laten.
Oh wat erg voor jullie zeg! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...heel veel sterkte in iedergeval!
Met 68 berichtjes heb je ook niet echt veel.interesse getoond in je medemens he. De groeten, je tekst komt nogal verwijtend over
Ahh neeeeee! Wat verdrietig! Wat een teleurstelling voor jullie zeg. Zo oneerlijk! Heeeel veel sterkte en ik snap dat je nu even afstand neemt. Ik hoop dat jullie dit verlies een plaatsje kunnen geven en snel zwanger zijn van een plakbeeb. Fijn als je nog komt vertellen hoe t met je gaat over een tijdje. Dikke knuf!
Oh Cathrien, lieverd heel veel sterkte. verwerk dit goed. Het is niet niks. Hopelijk laat het snel los en heb je er geen gevolg aan. Weet hoe je voelt. Neem je tijd. x
@ennairam: Het was nooit mijn bedoeling en ik denk ook niet van de anderen om niet op je berichten te antwoorden of te feliciteren. Denk dat het ook lag aan de feit en zoals je zelf al aangeeft, je de laatste tijd niet op het forum aanwezig was. Verder heeft het ook met de spanningen te maken voor de 1e echo's e.d. Nogmaals excuses van mij. Het is allemaal niet bewust geweest. Verder wens ik je veel succes met het verder verloop van je zwangerschap. Het ga je goed!
Lieve lieve Cathrien, zit echt met een brok in de keel je verhaal te lezen. Wat ontzettend verdrietig is dit voor jullie! Ik leef met jullie mee, heel veel sterkte! Je bent hier altijd welkom, ook om af te reageren. Maar als je afstand neemt is daarvoor alle begrip. Hele dikke knuffel!
Lieve Cathrien, Heel veel sterkte met het verlies van jullie kleintje. Zoals je als zegt, het is waarschijnlijk niet goed genoeg geweest. Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen raken en dat het gaat zoals het moet. Hou ons een beetje op de hoogte hoe het met je gaat! Dikke knuffel voor jullie!
Sorry, ik ben het met Reb eens. Het is nogal verwijtend wat je hier neer zet. We posten zelf hoe het met ons gaat en aangezien jij blijkbaar ook weinig interesse in ons toont, kan je dat terug verwachten. Iedereen doet hier zijn eigen verhaal, dus als je een keer wat kwijt had gewild, had je dat gerust kunnen doen en had iedereen daar ook vast op gereageerd. Ik wens jou ook een fijne zwangerschap met een mooie zoon of dochter.