15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Hallo fvdl! Gefeliciteerd!
    Nadia, ok dan zal ik die maandag gaan doen. :)
    MTR haha logisch dat je het niet voor je kunt houden. Mooie oplopende testen zijn dat.

Nou iedereen een fijn weekend.

2. Sappie1986

Sappie1986 Actief lid

13 okt 2012
    112
    0
    16
    Thuis
    Ik meld me hier ook aan:
    Sappie 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend op 27-01-2014.

Heb overigens dezelfde kwalen, slapen is een drama en ben daardoor echt gebroken. Hoop dat het snel over gaat.
    Weet iemand trouwens wanneer het normaal is om te vertellen dat je zwanger bent aan familie, vrienden ed? Mijn vriend zegt, ja pas met 20 weken ofzo, maar dan heb je toch al een flinke buik?

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Gefeliciteerd allemaal!!

Mooie testen.

Famvdl hoe was je test vanmorgen?

Reb nog roze verlies gehad? Ik had 3/4 dagen bruinverlies met 2 a 3 x heeel iets roze erdoor. Ik denk idd vd innesteling. Balen van de 1-2 , ga je nog een nieuwe doen?

Vertellen, hier gaan we het morgen vertellen :D Ben dan 4 weken en 6 dagen zwanger. Vorige keer met 5+1 verteld.

Sappie ik vind 20 weken wel heel erg laat. Doe het wanneer het voor jullie goed voelt. Hier hebben we zoiets van : het voelt goed en mocht het misgaan heb je ook steun nodig.

Op het werk ga ik het 20 juni vertellen. Dan hebben we de pretecho gehad met 7+1 en als het goed is een kloppend hartje gezien. Ik heb nu al last van mijn bekken (vorige zw schap ook) dus het is handig als collegas er vanaf weten. Teamleidster vertel ik het iets eerder, hoewel ik haar al geappt heb haar te willen spreken en ik vermoed dat er al wel een lampje is gaan branden ;)

Hier supervroeg wakker elke dag. Tussen 4 en 5 gemiddeld. Vanmorgen nog weer even in slaap gevallen, dit lukt niet altijd helaas. En heb kaakjes naast mijn bed staan voor als ik wakker wordt. Soms moet ik namelijk wel kokhalzen als ik een te lege maag heb.

Sterk reukvermogen valt nog mee, had ik bij zl erg last van. Zeker borsten ook nog niet echt. Wel een darmenbuikje aan het einde van de dag, haha!

Hebben jullie al ergens last van? Nog meer die het gaan vertellen binnenkort?

4. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Welkom Sappie. Gefeliciteerd. Met 20 weken vertellen is wel erg laat. Wij doen aan onze ouders na de 1e echo (8 weken) en aan de "iedereen" bij 12 weken.

Sanne2011 wat leuk wij gaan het morgen ook aan mijn ouders vertellen. ML zijn ouders moeten nog even wachten. Die gaan we het vertellen als we de 1e echo hebben gehad. Hoe ga je het vertellen?

Ik heb een mandje gekocht met daarin jip &janneke champagne, gestampte muisjes en een foto van ml en mij met een toepasselijk tekst erop. Onderin het mandje ligt dan nog een ingepakt rompertje.

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    1612 wat leuk!! Ook spannend dus, haha! Ik heb er nu al de kriebels van! Bij zl hebben we het met Kerst verteld. We hadden een rol beschuit een slabber omgedaan. En dan een pak roze en blauwe muisjes eraan vastgeplakt. Dit hadden we ingepakt. Was superleuk!

Nu doen we zoonlief een shirt aan met aan de voorkant : "Pssssst " en aan de achterkant "ik word grote broer"

We gaan bij schoonouders een hark lenen, haha, mooi excuus. We hebben ze vorige week nog gezien (verjaardag) dus weer op de koffie zou vreemd zijn. En bij mijn ouders gaan we op verlate verjaardagsvisite dus ze hebben niks door :D

Ben zooo benieuwd haha! En dan dinsdag aan beste vriendin vertellen, donderdag andere vriendin en vrijdag 2 vrienden. Ander stel wat verder weg woont bel ik op en de rest van de vriendengroep geven we misschien snel een bbq voor. Collegas dan dus 20 juni tijdens een vergadering, ben benieuwd, hebben al 1 zwangere namelijk, maar goed daar heb ik dus geen rekening mee gehouden natuurlijk!

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    #86 Sanne2011, 25 mei 2013
    Laatst bewerkt: 25 mei 2013
    Op het werk is na de 1ste (pret)echo. Dat is al over 2,5 week :D Heb er zin in!

7. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Nog niet kunnen testen haha. Was om half 4 klaar en klaar wakker, geen oog dicht gedaan maar moest zo nodig naar de wc dat het dus geen zin had, wil het nu ff testen met ochtendurine... Dus morgenochtend maar even doen....

Dus sanne ik hier ook heel vroeg wakker en gewoon niet meer in slaap komen zowat..... Zo vervelend...

Nog steeds stijve onderrug en gevoelige liezen.... Naarnaast nu ook blauwe ader op beide (.)(.).... Mn vriend zegt dat boven mn schaambot dat het daar bol staat (sorry voor details) hij zo van dat heb je normaal nooit wel toen je zwanger was van Elize....

Reukvermogen lijkt iets versterkt te zijn. Vanochtend poepluier van mn dochter ging ik zowat van over me nek, dat heb ik normaal nooit!!

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Klinkt goed die kwaaltjes ;) Maar wel irritant haha! Wanneer en hoe wil jij het gaan vertellen Famvdl??

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Het lijkt wel of ik steeds stijve tepels heb :s Herkenbaar bij iemand? Normaal geen last van volgens mij ;)

10. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Het is zeker irritant, zeker het niet kunnen slapen :x terwijl ik wel heel moe ben....

Gisteren wel al voorzichtig aan de ouders verteld, me moeder had het van de week al aan me gevraagd of ik zwanger was. Wel gezegd dat het nog heel pril is... Als het goed is moet ik vandaag ongi worden maar niks te bekennen en te voelen....

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Als het goed is blijft je ongi uit ;) Spannend hoor! Wij gaan straks naar de action, toch maar 1 of 2 pakjes testen meenemen.

Verwacht de Cb uit Engeland vandaag of begin vlg week. Had een foutmelding en heb gebeld en krijg een nieuwe thuisgestuurd. Na "niet zwanger" wil ik zo graag "zwanger 2-3" of 3+ zien te staan.

Ben nu 4+5 wanneer zou hij 3+ aangeven??

12. bbxx

bbxx Niet meer actief

Mijn ouders heb ik het direct verteld, vond dat de vorige keer ook heel fijn dat ik bij mn moeder terecht kon toen het fout ging. En nu is het toch geen geheim meer dat we voor kindje bezig zijn, dus weer meteen verteld.

Goede vrienden vertellen we het volgend weekend en de rest na goede termijnecho.

Hier amper kwaaltjes, klachtjes.

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Hier ook amper kwaaltjes aleen wat hoofdpijn maar dat is te verwaarlozen.
    Bij mijn zoon ook zo nergens last van. Pas na de 14e week toen kreeg ik flinke bi.

14. Reb

Reb Niet meer actief

Alleen gisterenmiddag een klein beetje roze verlies. Sindsdien nergens last van. Ik wil wel een nieuwe CB test doen, ik denk volgende week..
    Veel plezier met vertellen morgen!!

15. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Spannend he om het te vertellen.... Ging gisteren ook met knikkende knieen naar de ouders hahaha...

Hier op de kwalen die ik had na nog helemaal niks dus het begint steeds meer door te dringen hahaha.....

16. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Leukkkkkkkk ik doe ook mee! Ik ben de 30ste januari uitgerekend! 1e kindje en als ik beval ben ik 25!

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier even heel onzeker :(

Waren bij de Action dus ik kon de verleiding niet weerstaan om 4 testen mee te nemen (2 pakjes). Getest en maar een heeeel licht tuurstreepje... Had ik dus vorige week zaterdag ook op NOD.

Ook heeeeel iets roze verlies. Echt super weinig, maar het maakt me wel onzeker :( En dan die stomme ***test erbij maakt het alleen maar erger :(

2 x in 1x zwanger is ook te mooi om waar te zijn, maar hoop zo dat hij/zij blijft plakken!!

Heb meteen bij de Kruidvat 2 voor 5 euro testen gehaald en een cb digital met indicator. Om 19 uur wil ik de kv test doen en morgenvroeg de digitale. We gaan het morgen vertellen.

Ben morgen 4+6 welke indicatie zou ik moeten zien? Ik hoop zwanger 2-3, maar vorige week zondag testte ik nog "niet zwanger" :(

Wie kan mij opbeuren??

18. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    He meis,

roze verlies kan gewoon gebeuren hoor....

Die stomme testen ook altijd he.... Ik word er ook onzeker van hoor...

De kleine wil je gewoon even laten schrikken van hallo mama hier ben ik hoor.....

Laat je weten als je straks getest heb??

En volgens mij is de hcg niet elke keer gelijk of heb ik dat mis????

19. bbxx

bbxx Niet meer actief

Niet meteen teveel zorgen meis, ik heb een soort test ziekte deze week en gisteren ook tussendoor een actiontestje gehad, was ook super licht, maar gewoon een slecht plasje. Alle latere testen waren gewoon knallers.

Ik denk dat de cb nog 1-2 aangeeft.

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee volgens mij schommeld het in het begin behoorlijk.
    Zo teste ik gistermiddag veel duidelijker dan vanmorgen.
    Morgen sla ik over maandag weer.
    Fijne avond iedereen.

Liefs paula

Deel Deze Pagina