15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Net 1,5 uur mijn plas opgehouden en een superlichte streep op de kv test... duurde bij de andere kv testen ook even voor hij duidelijk was. Soms na uren ineens een stuk donkerder door opdrogen.

Hoop zo dat alles goed zit :(

2. bbxx

bbxx Niet meer actief

Je HCG schommelt sowieso. En misschien toch ook minder geconcentreert plasje.
    Morgen weer testen, komt vast goed! xxx

3. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Sanne o dat was ook een leuk idee, met het rol beschuit. Zo'n shirtje is ook altijd leuk. Jij hebt dus al een afspraak voor je 1e echo? Leuk!
    Je HCG kan idd schommelen, dus ik zou gewoon morgenochtend testen. Het zit vast allemaal goed!

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik test never nooit niet meer met de Action testen (althans laat me er niet meer onzeker door maken).

Hier de Action test van vanmiddag:

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    En hierbij mijn Kruidvat test, 1,5 uur plas opgehouden dus idd niet geconcentreerd en Kruidvat loopt laat op vind ik, wordt met het uur donkerder zeg maar. Test is 1 uur en 15 minuten geleden gedaan en foto is net genomen:

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Gelukkig wel duidelijk positief. Ben enigszins opgelucht. Morgenvroeg de cb met indicator doen en hoop echt ZWANGER te zien staan. Liefst met 2-3 erachter, maar aangezien ik vorige week zondag nog "niet zwanger" testte, ben ik er bang voor....

7. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Die van kv is duidelijk hoor meis, nu gewoon eigenlijk niet meer testen haha... Je bent gewoon harstikke zwanger hoor :)

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ja , had gewoon zo graag oplopende testen gezien, en maakte mezelf gek door die goedkope ***testen te kopen. Morgenvroeg nog een cb digital, hij ligt al klaar in een plastic bekertje in de badkamer.... ben zooo benieuwd wat er komt te staan morgenvroeg! Als die positief is gaan we het vertellen.

Maar ow wat heb ik me even verdrietig gevoeld net :( Had ook minimaal roze verlies, maar schrok toch wel eventjes.

Gek genoeg heb ik in mijn hoofd bij zoonlief veel eerder kwalen te hebben. Maar ik heb 2 weken buikgriep gehad toen dacht ik waardoor ik me totaal niet goed voelde. En erna ging het over in misselijkheid ;)

Nu:
    - kokhalzen bij te weinig eten
    - hele dag honger (handig als je net een dieet gedaan hebt zonder koolhydraten :()
    - gevoelige tepels (eindelijk hihi!)
    - darmenbuikje ah einde van de dag

9. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ja een zwangere vrouw kan van alles in het hoofd halen zeker in begin. Ik wel hoor haha. Ik checkte dus bij Elize constant me slip, merk nu ook al dat ik weer die neiging ga krijgen hahaha... Nog steeds niks te bekennen by the way ;)...

Ga gewoon lekker van genieten meis!!!!

10. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    #110 ennairam, 25 mei 2013
    Laatst bewerkt: 25 mei 2013
    Ik heb gek genoeg eigenlijk nog helemaal geen symptomen.... Alleen m'n darmen zijn wat van slag, maar dat heb ik wel vaker. Vind het een beetje gek dat ik niets voel. Hoe zit dat met jullie? Ik voel me totaal niet anders, niet zwanger. Is dat een goed iets of niet?
    Het enige wat anders voelt zijn m'n borsten: ZWAAR!

Ik doe morgenochtend gewoon nog een test, ook al was deze uberpositief... Ik heb er toch nog veel te veel liggen haha

11. Reb

Reb Niet meer actief

@Sanne2011 Knuffel! Hopelijk zijn je zorgen snel weg.
    @ennairam Whaha, wees blij, haha. Ik heb best wel last van bandenpijn, beetje jammerlijk. Maar vooruit, ik klaag niet, geniet vooral :)

Ohw, heb me vandaag aangemeld bij moeders voor moeders! En ook zojuist een afspraak gemaakt. Misschien wat vroeg, maar ik wil zoiets belangrijks niet vergeten.

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier ook gedaan! Ze komt maandag om 13.30 langs :)

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ennairam, wow wat een knaltest heb jij zeg! Zijn dat extra gevoelige testen? Ze zouden overal gevoelige testen moeten verkopen eigenlijk...

14. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ik had met Elize ook meegedaan aan moeders voor moeders en dat ga ik dit keer ook wel weer doen..... Vind het zo belangrijk dat ik mee kan helpen bij vrouwen waarbij het niet lukt....

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier wel eerder gestopt bij zl omdat ik op een gegeven moment beroerd werd van mijn eigen urine lucht. Maar ik heb het flink wat weken gedaan en daar waren ze erg blij mee. Nu dus weer en ik probeer het vol te maken en zo niet dan zien we dat dan wel weer.

16. bbxx

bbxx Niet meer actief

Lieve Sanne,

Om je gerust te stellen deze foto. De bovenste actiontest was gistere, had de hele dag slechte lichtgekleurde plasjes, test is amper positief, terwijl ze de dagen ervoor veel duidelijker waren,

De andere testen zijn van vandaag met goed geel geconcentreerde urine.
    De actiontest is veel duidelijker en de onderste twee kv en cb zijn gewoon knal.

Geen zorgen dus. Ga op standje relaxed mop ;)
    Komt goed! Xx

Bijgevoegde bestanden:

17. Reb

Reb Niet meer actief

Goed om te horen!! :)

Had mezelf overigens voorgenomen om niks te gaan kopen tot over een paar weken. Maar is mislukt, maarja.
    Op de een of andere manier is het ook een stuk meer echt met een rompertje van maat 50 in huis.

18. Reb

Reb Niet meer actief

Lief van je bbxx :)
    Heb hetzelfde wel een beetje hoor, mijn testen knallen ook nog niet echt. Maar ik overtuig mezelf er maar van dat het later wel komt.

19. Reb

Reb Niet meer actief

Mijn vriend vandaag....
    'Maar over ongeveer 15 weken kunnen we weten of het een jongen of een meisje is'.
    Ik was al bang voor dat moment. Nu moeten we serieus een compromis gaan sluiten. Ik wil het namelijk absoluut niet weten en hij wil het wel weten..
    Een leuke uitdaging :)

20. bbxx

bbxx Niet meer actief

Haha ben heus geen haar beter, had dat zelf de afgelopen dagen ook. Gelukkig had ik eindelijk vandaag de testen vast die ik wilde. Ben nu ook gerustgesteld. Moeten elkaar een beetje helpen toch, die eerste weken zijn gewoon super spannend. Xx

Deel Deze Pagina