Ik was zo goed als symptoomloos deze keer en alles loopt volgens plan, dus niet te snel piekeren en iedere zwangerschap is anders trouwens. Komt vast goed, de kans op een gezonde zwangerschap is vele malen groter ! Leuk dat je het al aan familie en vrienden verteld hebt Ik was ook vroeg met vertellen, gaf mij een veilig gevoel na de mk. Tijd om te gaan genieten Sanne!
Dank je bbxx! Het voelt nu ook gewoon goed en anders dan bij de vmk. Gek he .... Nu zaterdag een 2-3 test en ik ben helemaal gelukkig ! 7 Augustus de echo ... dat is over 2 weken en 2 dagen
Hoi allemaal, Vandaag de combinatietst gehad en het zag er goed uit. Nekplooi van1,2mm dus super, nu even het bloedonderzoek afwachten. Alles zag er mooi uit voor de rest, ze liet alles zien, hersenhelften, kaakjes, beentjes, armpjes, ruggegraat. Echt mooi om te zien. Verder is ook het termijn vastgelegd en ben nu 13 weken, dus twee dagen vooruit gezet. En heleaal blij en denk dat ik nu echt ga en kan genieten!
@Sanne: wat n mooie oplopende tests ja! Super! Ik vind t bijzonder dat je zegt dat t nu beter voelt dan vorige keer. Ik hoop dat ik dat binnenkort ook zo mag ervaren. Ik kan me juist meer voorstellen dat ik de eerste 8 weken super gespannen zou zijn en de echo's niet zou kunnen afwachten voor bevestiging. Ben jij er verder niet gespannen over? Maak je je niet druk, geen zorgen? Ik heb gisteravond inderdaad ook ovutests besteld. Ik vind t ook wel zonde om misschien n extra vruchtbare tijd voorbij te laten gaan. Al zeggen sommigen dat t onzin is. Dat je na een mk niet extra vruchtbaar bent. Maar of t waar is of niet, proberen kan altijd. Ik neem de proef op de som! Wat zou t mooi zijn als t snel weer lukt. Mijn vriend kan ook niet wachten. We willen zo graag weer dat moment van n kloppend hartje terug. En als t snel raak is, dan zitten jij en ik niet heeeel ver van elkaar vandaan Sanne. Zou leuk zijn. Dan zijn wij de 2 nakomertjes van dit topic.
Cathrien wat goed dat je je weer aangemeld hebt! Bij mij had ik met 4+5 al roestbruin bloed en met 4+6 kwam de vmk goed op gang en wist ik zeker dat het misse boel was. Vandaag 4+5 en toen ik op nod heeeel iets roze en bruinverleis had kneep ik hem wel even. Gelukkig was het snel weer weg. Maar ik was er wel rustiger onder bij zl had ik het ook namelijk en bij de vmk had ik veel meer bruin en toch wel buikpijn gehad. Nu wel een zeurderig gevoel maar dat is goed. En s avonds een opgezette buik. Het voelt goed en we hebben het idd al aan velen verteld. Donderdag komt mvm wn na mijn vlg digitale test (2-3 of 3+) ga ik me alvast aanmelden voor alle zw schapsdozen etc. 7 augustus al de eerste echo dat is morgen over 2 weken Gek he dat het goed kan voelen. Ik geloof er graag in dat het nu wel goed zal gaanm Toch maken mij de mindere kwaaltjes soms wel onzeker. Maak ik wel genoeg hcg aan etc ... Probeer er toch op te vertrouwen dat het goed zit en elke zw schap anders is. Ik ben wel erg moe, heb soms geen trek in bepaalde dingen, ben soms licht in mijn hoofd en moet soms kokhalzen. Vergelijken moet ik eigenlijk niet doen .... Hier nog een bestabdje net mijn testen Ik ben zo blij! Bij de vmk namelijk op 4+6 zelfs geen digitale positieve test en nu al op nod met 4.0 weken! !!
Hoi meiden, We hebben vanmiddag een intake gesprek gehad in het AMC. We hebben een zeer uitgebreide echo gehad en gelukkig was daarop alles goed. De echo gaf geen afwijkende beelden bij het kindje wat met Down te maken kan hebben. Mijn bloedwaardes daarentegen geef wel het beeld van Down aan. We hebben toch besloten om de vlokkentest te laten doen, zodat we straks met 100% zekerheid verder de zwangerschap in kunnen gaan. Ik moet zeggen dat ik het echt dood eng vind, maar de kans dat het mis gaat is 0,5%. Anders gezien, de kans dat het goed gaat is 99,5%. Ik ga er vanuit dat ik bij het laatste mag horen. Het duurt vervolgens een week voor de uitslag. Een voordeel is wel dat we nog eerder weten wat het wordt.
Goh mrt. Dat is niet niks! Maar nog een weekje en dan kun je hopelijk weer gaan genieten. Het moet toch wat zeggen dat de nekplooi zo klein was. Testen ze alleen op down of ook op tr 13 en 18? Wij gaan gewoon met zn alle duimen dat jullie kindje gezond is en tot de uitslag gaan we daar gewoon vanuit. Veel sterkte deze week meissie en je hart hier komen luchten. Wij slepen je wel door deze week heen! En 0,5 is wel heeeeeeeel weinig!
mrt Ik duim met je mee! Pffff wat een onzekerheid zeg! en laten er is van die 99.5 procent uitgaan. Jullie kindje is gezond!
Ik duim ook mee mtr! Komt vast en zeker helemaal goed. Sterkte met wachten. Ik weet hoe vervelend t is om lang in onzekerheid te zitten. Bah.
Zo heb weer even een paar pagina's teruggelezen... Wat een berichten zeg...heftig allemaal!! Leef met jullie allemaal mee hoor!!! @hier...alles gaat lekker z'n gangetje, niks bijzonders eigenlijks. Ben sinds gister overgestapt naar de positiebroeken ...had al een hele stapel kleding klaarliggen van m'n schoonzusje...Nou wat een verademing zeg! Geen knoop meer die in de weg zit...en geen knellende broeken haha
Hoi meiden, Ik denk dat ik deze topic ga verlaten. Ik merk voor mij gevoel dat er weinig wordt gereageerd op mijn berichten. Het is verschrikkelijk om een miskraam mee te maken, hiermee spreek ik ook uit eigen ervaring. Hierdoor ook helaas weinig respons op mijn onzekerheid gekregen en ook op de goede echo's. Het zou ook fijn geweest zijn als er ook aandacht daarvoor was geweest. Niets ten nadele van Catrien, Sanne. en mtr. Maar ik vind het jammer ondanks dat ik vaak reageer. Het ga jullie goed. Mtr, ik hoop dat als je besluit de vlokkentest te gaan doen, je goed nieuws krijgt! Sanne, heel veel succes verder en probeer te genieten, het gaat supersnel. Catrien, hopelijk gauw weer zwanger, ik duim voor je. X iedereen
Even kort: @Diaaan Lekker he, die positiekleding @mtr Veel sterkte met de vlokkentest! Wanneer heb je die? Of heb ik daar overheen gelezen. @Nadia Een fijne zwangerschap toegewenst, jammer dat je weggaat. Heb juist het gevoel dat je er soms dagen niet bent en vraag me dan af waar je bent. Maar waar jij je goed bij voelt X @Sanne mooie testen!! @hier Ten huwelijk gevraagd
1,2,3 dagen niet aanwezig zijn wil toch ook niet zeggen dat als je een bericht plaatst daar dan niet oprecht op gereageerd wordt? Ik geloof niet dat er een minimaal verplichte aanwezigheid wordt geeist. Tenmimste dat dacht ik niet. Het is goed zo Reb, ik neem het niet persoonlijk op. Ondanks dat ik vanaf het begin erbij ben geweest. Toch fijn dat je je in ieder geval hebt afgevraagd waar ik was, jammer dat je het niet destijds hebt uitgesproken. X
Is er ook niet, en daarom ook niet uitgesproken. Andere dames zijn er ook wel vaker niet. Maar oke, nogmaals het beste.
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje 27-1 Pink - 38jr - 2e kindje 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje 30-1 Nadia33 33jr 2e kindje 30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje 30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje 01-2 Reb - 26jr - 1e kindje 04-2 Paula1984 29jr 2e kindje 27-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje Afspraken, echo, etc. 15-07 - Diaaan - 2e echo + combinatietest 17-07 - Mtr1982 - 2e afspraak VK 17-07 - 1612 - 2e afsrpaak VK 18-07 - Lappie - vijfde echo en intake VK 19-07 - XxPinkxX - Combinatietest 20-07 - Mtr1982 - Combinatietest 23-07 - Nadia33 - Combinatietest 26-07 - paula1984 - Termijnecho 29-07 - Reb - 2e afspraak VK 29-07 - Diaaan - 2e afspraak VK 30-07 - Reb - Combinatietest 31-07 - Lappie - VK + 7e echo 05-08 - Bbxx - Echo 05-08 - 1612 - 3e afspraak VK 07-08 - Sanne2011 - 1e echo 16-08 - Mtr1982 - 3e afspraak VK 20-08 - Lappie - Vruchtwaterpunctie Vlindertjes Cathrien Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje! Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft!
Spannnd mtr hopelijk zijn alle uitslagen primaen kun je genieten straks! Reb bevalt de vakantie? Sanne fijn meid de die bevestiging gaat helemaal goed komen! Catrien hopelijk kun je snel verder het klinkt of jullie er helemaal klaar voor zijn sucses! Hopelijk niemand vergeten? ? Xxx