15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Gefeliciteerd Reb! Super leuk!
    En wanneer zal de grote dag zijn? Heb je al een datum, of nog niet?

2. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @Nadia: Jammer dat je hier weg gaat. Ik heb niet bewust wel/niet gereageerd. Ik lees soms niet alles en kan dan ook soms (belangrijke) dingen gemist hebben. Sorry als ik je niet de respons heb gegeven die je graag had willen vinden hier.
    Ik wens je in elk geval erg veel plezier, succes, gezondheid en sterkte en alles wat je nog meer wenst tijdens je zwangerschap! Geniet ervan.

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Reb gefeliciteerd! Gaaf joh! En hoe heeft hij je gevraagd?
    Heb je al een datum? (voor of na je bevalling?)
    Okkie is toch ook die octopus uit de snorkels? Of roep ik nou iets uit een andere generatie?;)

Mrt hoe is het nu met je? Weet je al wanneer je de vlokkentest krijgt (of heb ik daar overheen gelezen?)

Nadia jammer dat je weggaat. Net als cathrien hen ik je niet bewust overgeslagen. Ik kom hier ook geregeld dagen niet en als ik DSM teruglees reageer ik vaak alleen op dat wat me het meeste bijblijft. (Misschien ook niet goed) sorry! Het ga je goed!

Sanne mooie testjes hoor!

Cathrien ik hoop zo dat het weer snel raak
    Is bij jullie! Ik zou er in jou geval ook meteen weer voor gaan denk ik.

En de rest ben ik natuurlijk nu weer even vergeten.... Ik gooi het op zwangerschapsdementie goed?;)

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Pinkxxx ja idd okkie is van de snorkels o o worden we oud haha

5. bbxx

bbxx Niet meer actief

Hoi nadia, heel jammer dat je weg wilt gaan, ik denk dat het niet bewust gebeurt dat je soms minder reacties komen op je berichtjes. Ik krijg ook lang niet altijd reacties op alles. Ik denk dat o.a. het warme weer laatste weken, vakanties en ook de diverse nare gebeurtenissen bij sommige meiden de aandacht soms een beetje hebben verlegd. Een kort berichtje wordt snel overeen gelezen.
    Toch heb ik volgens mij altijd wel op je berichtjes gereageerd trouwens, maar dat ter zake. Voor wat betreft je berichtje van gisteren, hier had ik natuurlijk ook nog op willen reageren, want het is natuurlijk fantastisch zo'n positieve meting! Heel fijn voor je, hopelijk alle andere uitslagen ook goed!!

Even in het algemeen voor iedereen, wel jammer om niet je verwachtingen naar elkaar uit te kunnen spreken, pas als je al besloten hebt om te vertrekken. Als we eerder wat eerlijker zijn naar elkaar, kunnen we ook reageren, dan wel rekening houden met elkaar.

@Nadia nogmaals, heel jammer, mocht je toch nog willen blijven, dan vind ik, en ik denk ook namens de anderen te mogen spreken, dat nog steeds hardstikke gezellig. Maar uiteraard aan jou de keus, mocht je vertrekken, dan heel veel succes met je zwangerschap en wens ik je het aller beste!!! XXXX

@Reb whhaaaaaa wat tof :) Ga je trouwen met okkie in je buikje? Of na de bevalling ergens?? In ieder geval heel erg gefeliciteerd :)

6. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Het was vandaag een hoop geregel omdat we toch besloten hebben om de vlokkentest niet te doen. Omdat we gisteren zo'n goede echo hadden met een nekplooi van 1,1, hebben we besloten voor de bloedtest te gaan. Ik zou het mezelf niet vergeven als het kindje alsnog gezond blijkt en dat het door de vlokkentest, hoewel het een kleine kans is, het toch mis gaat.

Na heel wat lezen en bellen zijn we in het OLVG Amsterdam terecht gekomen. Zij voeren deze test ook uit :D en we hoeven er niet voor naar Belgie. Het wordt alleen niet vergoed. Ik kan daar maandag mijn bloed laten prikken en vrijdag hebben we een voorlichting over de NIPT-test.
    Dit stelt mij in ieder geval heel erg gerust.

7. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Cathrien: spannend hoor! Je kan ook gaan temperaturen. Kun je meteen zien hoe je cyclus ongeveer loopt.

@Reb: Gefeliciteerd! Heb je bericht over het hoofd gezien maar begrijp uit de reacties van de andere meiden dat je gaat trouwen :D!

@Lappie: spannend hoor! Ik hoop dat de vlokkentest een goede uitslag geeft.

@Nadia: jammer meid. Ik ben nog wel benieuwd wat er bij jou uit de combinatietest is gekomen, want je nekplooi ziet er wel heel mooi uit.

@ alle andere meiden: hopelijk komen jullie ook goed door deze warme dagen en gaat het goed met jullie.

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Dank je, alleen wij doen vruchtwaterpunctie. ;)

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Lijkt me een verstandige beslissing!! Heel veel succes vrijdag en maandag!
    Ik vind het risico van de vwp ook best spannend.

10. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

@Mtr1982, ik las je bericht over de uitslag van de combinatietest en dacht zelf ook gelijk aan de NIPT test. Dus wat goed dat je dat laat doen! Kans op miskraam met vlokkentest zou mij wel tegenstaan en NIPT is zonder risico. Sterkte meid!

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Mrt mag ik vragen wat het hier in nl. kost die bloedtest?

12. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Ik vind het risico gewoon te groot en als we het hier niet in het OLVG hadden kunnen laten doen waren we alsnog naar Belgie gegaan.

13. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tuurlijk mag dat. Het is in het OLVG € 690,- voor eigen rekening. Een enkele zorgverzekering betaald het wel maar die van mij helaas niet. Het is dus ongeveer hetzelfde als in Antwerpen en iets duurder dan Brussel.

14. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Ik kan mee heel goed voorstellen dat je het spannend vind. kunnen ze het bij jou ook niet uitsluiten middels een bloedtest?

15. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames!

Hoe gaat het met iedereen??? heb niet alles terug gelezen hoor wwant dan zit ik hier vanavond nog hihi

Sanne gefeliciteerd!!!

Laatste tijd erg druk gehad.. 5 kinderen geeft wl wat werk hihi... ook allemaal ziek geweest bah bah

Maar goeed ben weer terug van weg geweest hihi

16. diaaan

diaaan Actief lid

17 apr 2013
    140
    0
    0
    Gefeliciteerd Reb!! Leuk nieuws :)

Jammer Nadia...Ik ben zelf niet zo heel actief dus ik reageer vaak maar een beetje in het algemeen

En lappie en mtr1982...Succes met de testen!! Duim voor jullie

Ik zal ongetwijfeld iemand vergeten...ik gooi het ook maar op de zwangerschap ;) sorry!!

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet kan, maar ik zal morgen toch even bellen voor de zekerheid. Dan weet ik het maar zeker.

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Kyrah welkom terug. Ik kan me voorstellen dat je niet altijd tijd hebt om hier te komen kletsen met 5 kids. Ik vind het af en toe al lastig met 1 :).

Lappie ik ben benieuwd of jij die bloedtest ook zou kunnen doen. Als het mogelijk is, zou je het dan overwegen?

Bbxx ik ben het volledig met je eens dat we gewoon eerlijk naar elkaar moeten kunnen zijn en uit moeten kunnen spreken wat ons dwars zit. Op schrift komen vaak dingen ook anders over en dan kun je ook beter vragen hoe het bedoelt wordt dan ervan uit gaan dan je weet hoe ze het bedoelen.

Diaaan, heerlijk e positiekleding. Ik loop er al een paar weken mee. Kreeg mijn broeken echt niet meer dicht!

Paula hoe is het met jou?

Ik ga een poging wagen onze echo te posten. Maar ik ben niet zo'n wizz met pc's dus ik weet niet of het gaat lukken.
    Noop ik krijg het niet voor elkaar. De afmetingen moet ik zelf aanpassen en ik weet natuurlijk niet hoe ik dat moet doen:(.

19. Nadia33

Nadia33 Actief lid

15 apr 2013
    343
    278
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Bedankt dames voor jullie reacties. Misschien waren mijn verwachtingen voor deze topic anders en hoopte ik in deze topic wel een soort klic te vinden en die is er voor mij toch niet. Ik wens iedereen een voorspoedige gezonde zwangerschap toe. Reb gefeliciteerd met de aanzoek, Mtr, ik zou ook voor de nipt test gaan, mocht mijn combinatietest niet goed zijn dan doe ik deze test ook, de rest mocht ik iets belangrijks vergeten zijn dan mijn excuses :) .

Deze foto wil ik jullie niet onthouden. Xxx

Bijgevoegde bestanden:

20. Reb

Reb Niet meer actief

Bedankt allemaal!!! :)

Hij heeft me gevraagd bij Omaha beach, lang verhaal. Maar ik ben historicus en hij vindt dat zijn aanzoek een historisch moment is, haha! Als alles geregeld kan worden trouwen we 8 okt as., dan is ook ons jubileum! :)

@Pink Haha, ook mijn generatie. Maar de naam Okkie omdat mijn vriend vroeger zo werd genoemd. Toen ik net zwanger was, noemde hij de kleine meteen Okkie. Kan me wel wat herinneren uit de snorkels ja.

@Nadia
    Zag aan de lijst dat je combitest was geweest, hopelijk een goede uitslag. Mij is het vanwege mn vakantie sowieso ontschoten. Mooie echo trouwens.

@Mtr
    Wow, dat is vrij prijzig. Maar begrijp wel dat jullie dat liever doen. Wel stom dat het niet wordt vergoed.

@Pink nog een keer
    Waar blijft je echo foto nou ;)

@Kyrah
    Lijkt me indd heel erg druk. Alles goed met jouw zwangerschap?

@Lappie
    Ik heb jouw verhaal niet helemaal mee gekregen en internet is momenteel te krakkemikkig om terug te zoeken.

xxxxx

Deel Deze Pagina