15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bbxx

bbxx Niet meer actief

Hihi pink, succes ;) ben wel heel benieuwd naar de echo!

Wat een mooie echo nadia! Heel veel succes en liefs voor de toekomst verder!

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    :( digibeet. Moet de foto verkleinen en heb geen idee hoe.

3. diaaan

diaaan Actief lid

17 apr 2013
    140
    0
    0
    Jeeeej 13 weken vandaag!! :D:D

4. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @pink: heb je geen simpel tekenprogramma op de pc? Paint staat volgens mij bijna wel op alle pc's. Ouderwets programmaatje, maar plaatjes verkleinen lukt er prima mee. Hoop dat t je lukt. ;)

5. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het is veel geld maar m'n kindje is me meer waard. Het wordt hier in NL nog niet vergoed omdat het eigenlijk nog niet mag worden uitgevoerd. Het was toevallig van de week op het nieuws. De overheid moet goedkeuring geven voor deze test en dat loopt natuurlijk niet zo'n vaart, de NL-se overheid kennende.

6. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Pink: ben nu toch wel benieuwd naar je foto ;).

Hieronder nog even onze echo tijdens het onderzoek in het AMC. Voor de NUB-kenners, zien jullie wat het wordt?

7. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Wauw wat n mooie beeb mtr! Super foto!
    Ik wil ooooook!

@hier: vanochtend weer n positieve zwangerschapstest.
    Een ovulatietest doen heeft nu zeker geen zin? Die geeft door het hcg in me lijf gewoon positief aan denk ik..? Of reageert die alleen op lh?
    Kan ik überhaupt een eisprong krijgen als ik nog positief zwanger test?
    Een hoop vragen, maar voel me n beetje onzeker over dit alles. :(

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik zal het straks eens proberen Cathrien volgens mij hebben we er wel paint opzitten.
    Volgens mij wordt je eisprong tegengehouden door het hcg hormoon dus ovu testen heeft nog geen zin denk ik. Ik zou over 3 dagen weer een zwtest doen om te kijken of de streep minder wordt.

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Mrt wat zeggen de kenners? Ik ben helaas geen nub expert!

10. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eentje heeft gereageerd en denkt een meisje. Dat denk ik zelf ook te zien.

@Cathrien: Dank je wel. Ik kan je helaas niks vertellen over ovu-testen. Hoe stom het ook klinkt, ik hoop dat je snel een negatieve zwangerschapstest hebt en dat je eisprong snel komt.

11. diaaan

diaaan Actief lid

17 apr 2013
    140
    0
    0
    mooie echo mtr1982!!

Is dat je voorgevoel een meisje? Ik heb ook zo het gevoel dat het een meisje is...wel appart! is dat nu dan al te zien voor experts?

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Heey allemaal

Zo weer even bijgelezen ondanks de warmte veel geschreven hihi

Pink lief dat je het vraagt gaat hier goed voel me helemaal niet zwanger buiten dat mijn buikje leuk groeit hihi.

Mooie echo's voorbij zien komen mooi het worden nu echte kindjes om te zien

Reb romantische man leuk hier ook zn mooi aanzoek gehad inmiddels al weer 3 jaar geleden geniet van al het moois!

Vandaag nog testen of echo's? Iig succes dan dames

Morgen mag ik ook weer spieken naar de klein heb er zin in. Gelijk om 8.30 aan de beurt voor de hitte

13. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Diaaan: Nee m'n voorgevoel zegt vanaf het begin een jongen, maar ik denk dat de NUB een meisje aangeeft :). Je kunt kijken in NUB topic onder Onzerzoeken/Echo's.

@Paula: Spannend weer echo :)!

14. paula1984

@ voorgevoel als ik mijn zwangerschap vergelijk is hij tot nu toe vrijwel gelijk als met mijn zoon.
    Alhoewelnik me nu bedenk dat mijn huid wel onzuiverheden heeft gekregen en mijn haar enorm vet is.
    Bij zl juist supergave huid en dik prachtig haar. Toch zegt mijn voorgevoel meestal nogmaals een zoontje♥

15. paula1984

Ja mtr maar voelt zo goed ben nog steeds niet zenuwachtig

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    mtr ik denk een meisje te zien op de nub :)

paula leuk morgen even spieken! is dat dan ook de termijnbepaling?

huer mvm gehad vanmiddag. een lichte maar duidelijke streep te zien! had hele lichte urine. waarschijnlijk teveel gedronken slimme ik! naja ... ze heeft nog een test gegeven om morgenvroeg of rond de 6 weken te doen.

voorgevoel : hier al een jongen en ik denk dat er weer een jongen bij gaat komen. bij de vmk had ik echt het idee dat het een meid zou zijn en stiekem lijkt me dat superleuk om een jongen en een meisje te hebben maar gezondheid is natuurlijk het belangrijkste

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    hier is de test

en s avonds (en as we speak) een mega opgeblazen buik .... veel licht erin ook ...

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    euhm lucht bedoel ik natuurlijk ;)

19. bbxx

bbxx Niet meer actief

Even snel en sla de helft over hoor...sorry :S

Cathrien, ik meen ook dat je eisprong pas op gang komt nadat de hcg uit je lijf is, dus zou daar even op wachten. Bel anders even dokter of gyn voor uitsluitsel/duidelijkheid? Balen dat wachten meid. XX

Sanne: Jippie nu je MVM doet is het misschien wat 'echter' voor je? en die knaltest.. ik heb nooit een mega knaller gehad eigenlijk. Maar wel wat donkerder dan deze, met heel geconcetreerde urine. Ik testte trouwens s avonds beter dan 'sochtend. gek he..

Helaas Mtr, snap die nu nub helemaal niet..of beter gezegd.. ik zie het gewoon niet.. Ik heb zelf het voorgevoel van een meisje.. weet niet waarom .. duurt nog mega lang voor we dat zeker weten .. maar kan niet wachten!!!! :)

Vandaag voor het eerst positiebroek aan. zit wel lekker, maar voel het stiekje boven mn buik wel de hele dag.. hoort dat?

Nou mazzel weer dames!

20. paula1984

Hey sanne ja 2e termijn bepaling met 9+3 ook al een keer gemeten en toen kwam ze ook op precies die zw duur uit.
    Mvm is vroeg geweest bij je hier wilde ze niet eerder dan 6 weken komen vanwege de ongevoeligheid van de test ik zou hem ff bewaren en over een weekje doen dan krijg je vast een knaller!

Bbxx even wennen denk ik en als je buik groeit voel je dat minder hoor.

Deel Deze Pagina