Volgens de echoscopist een laag risico; alsof ik 15 jaar ben en zwanger. Heel goed nieuws dus Kans op het downsyndroom is 1:8748 Hieronder de echofoto, voor de nubkenners, enig idee? Gooi de echofoto ook even in het nubtopic
Hoi dames, wat een goed nieuws en mooie kiekjes komen er toch weer voorbij. Ik lees wel, maar even minder actief hoor. Hier super druk met mn werk en klussen en ruimen thuis. Dus even wat weinig reacties van mijn kant, maar ik ben er wel bij hoor xx
Gefeliciteerd! En wat een mooie echo. Ik kan er alleen geen NUB uithalen. Misschien zien ze in het NUB-topic wel iets.
Thanks ladies! In het nub topic zeggen ze alleen een jongen. En eerlijk gezegd dacht ik dat tijdens de echo zelf ook te zien. Even afwachten. Over 3 weken de geslachtsbepaling. Maar die houden we wel voor ons
Sorry! Heb jullie even verwaarloosd,... slecht hoor, meld ik me weer bij jullie en dan 'vergeet' ik letterlijk mee te lezen, schaam schaam!! Ben morgen 6 weken en volgende week woensdag hebben we onze eerste echo Het voelt goed dit keer en we hopen dan ook een mooi kloppend hartje te zien. Wie van jullie heeft er nog meer met 6+6 een echo gehad? Wat zag je en heb je er een foto van? Reb van harte met de echo! Jij kunt dus meedoen aan 16th and pregnant Vanmorgen bij de Apenheul geweest, erg leuk! Zl ligt nu te slapen, hij was doodop en heeft de hele terugreis ook geslapen. Hier al wel kwaaltjes, denk dat ze bij zl later op gang kwamen: - vroeg wakker - vaker plasse - brandend gevoel in de keel na eten - vaak grote boodschap - heeeel erg vergeetachtig!! (ben letterlijk een zeef!) - humeurig tegen ml om niks - zere liezen - beurs schaambot zo af en toe Kortom, de hormonen doen hun werk! Ik weet niet of ik het al gezegd had maar mijn testjes liepen mooi op!! Met 3+5 eerste posi test Met 3+6 2x kv posi test Met 4+0 cb digital met zwanger 1-2 Met 5+2 cb digital met zwanger 3+ En tussendoor nog 2 cb plus testen gedaan maar wanneer weet ik niet meer haha en nog een mvm test. Ik ben blij!
Spannend Reb, Ik denk ook een jongen als ik de nub goed zie. 'Hier ook rond de 16 weken geslachtsbepaling. Nog maar 10 weekjes geduld haha,... pff...
Ja die warmte daar zie ik wel tegenop, dan is het weer niet te harden bij ons op kantoor. Maar mogen niet klagen, hebben we een keer een fraaie zomer Wat hebben jullie vroeg een geslachtsbepaling! Ik pas bij 20 weken en wil het zoooooo graag weten... Ga je het hier wel vertellen of hou je het liever voor ons ook een verrassing? Als wij het weten, mag de hele wereld het weten. Kan m'n mond toch niet houden
bbxx wauw dank je! echt al een heel mensje!!! kan me bij zl herinneren dat ik met 9 weken een garnaaltje zag en met 12 weken pas een heel mensje. mooi hoor! klopte het hartje toen al?
zie net je reactie in het andere topic wauw een kloppend hartje met 6+4 .... hoop het zo! voelt het voor jou ook anders als bij de vmk?
Ja bij mn vmk had ik al slecht voorgevoel, was tweede keer wel erg onzeker, ook door veel te vroege echo's, want heb er voor deze ook twee gehad waar geen fluit op te zien was. Maar voelde bij deze zwangerschap wel goed aan. Had niet gevoel dat het mis zou gaan
Ik weet niet waar je ongeveer woont, maar bij heel veel echobureaus kan je inderdaad een pretecho doen vanaf 16 weken, vandaar. Ik woon zelf niet in Zoetermeer (gelukkig ), maar wij gaan wel naar Babyview voor de pretecho! We gaan het helemaal niemand vertellen. Het compromis dat we hebben gesloten (omdat ik het eigenlijk niet wil weten). Ik ben wel goed in geheimen bewaren, dus moet goed komen Je mag van mij best klagen hoor, ik heb sowieso een hekel aan de zon haha. Werkse!!!
@Sanne Sorry geen ervaring met een echo in week 6 Heb zelf een echo gehad met 8 weken +5 & gisteren dan 13+3. Heel fijn dat je testjes mooi oplopen, is gelukkig ook de bedoeling, haha. Geniet er lekker van he!! Ik denk trouwens ook een jongen te zien op mijn echofoto, ben benieuwd! Trouwens ik heb mijn 20 weken echo bij 21 weken, ik loop zo elke keer mooi achter Trouwens nr. 2 ik wil niet zeuren ofzo, maar ik ben die irritante moeders voor moeders flessen echt helemaal zat. Ik ben al zo R$#$%#$%#$% misselijk......
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje 27-1 Pink - 38jr - 2e kindje 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje 30-1 Nadia33 33jr 2e kindje 30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje 30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje 01-2 Reb - 26jr - 1e kindje 03-2 Paula1984 29jr 2e kindje 27-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje Afspraken, echo, etc. 15-07 - Diaaan - 2e echo + combinatietest 17-07 - Mtr1982 - 2e afspraak VK 17-07 - 1612 - 2e afsrpaak VK 18-07 - Lappie - vijfde echo en intake VK 19-07 - XxPinkxX - Combinatietest 20-07 - Mtr1982 - Combinatietest 23-07 - Nadia33 - Combinatietest 26-07 - paula1984 - Termijnecho 29-07 - Reb - 2e afspraak VK 29-07 - Diaaan - 2e afspraak VK 30-07 - Reb - Combinatietest 31-07 - Lappie - VK + 7e echo 05-08 - Bbxx - Echo 05-08 - 1612 - 3e afspraak VK 07-08 - Sanne2011 - 1e echo 07-08 XxPinkxX Afspraak gyn 16-08 - Mtr1982 - 3e afspraak VK 20-08 - Lappie - Vruchtwaterpunctie 20-08 - Paula1984 - afspraak VK 21-08 - Reb - Pretecho + geslachtsbepaling 26-08 - Reb - 3e afspraak VK 12-09 Paula1984 20 weken echo 21-09 - Reb - 20 weken echo Vlindertjes Cathrien Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje! Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft!
Sanne, in mijn album zie je een echo van 6,3 en daarna bijna van elke week. Fijn dat het goed voelt deze keer.