Reb hier kun je misschien iets moois vinden om aan te treken op de grote dag!! Maternity Clothes & Maternity Evening Wear by Tiffany Rose
Heey meiden rustig hier hoor! Bbxx was het nog wat voor je van die echo in Rotterdam? Ze vroegen of ik nog meer kon hihi dus 7 nov en 26 nov weer beide een uurtje spieken! Jeej ml heeft weer werk eindelijk! !
Hey paula, Ja leek me wel wat, dus heb begin vd middag direct een mail gestuurd met als onderwerp 'echo'en dat ik graag wilde mee doen, maar heb nog geen reactie ontvangen?
Ik heb vrijdagochtend gestuurt en kreeg gisterochtend antwoord. Ondertussen al een paar mails op en neer je krijgt vast ook snel antwoord. Ik had ook als onderwerp echo neergezet.
Heb geen geduld tot m'n 20 weken echo, dus nog een pret 2D met geslachtsbepaling gepland in week 18 Dus voor de lijst 28 augustus pretecho 2D, geslachtsbepaling 12 september 20 weken echo. 3D en 4D kan pas vanaf 24 weken zeiden ze? Oh Paula, dat is best vlot. Ik wacht het rustig af Zou wel lachen zijn als ik op dezelfde dag kan komen
hallo dames... ooow wat erg .... ik verwaarloos jullie! maar niet met opzet. vergeet echt alles momenteel maar ga nu deze pagina weer open laten staan op mijn mobiel. soms crashte de browser en dan ben ik het weer kwijt .... en de laptop is ook nog ateeds stuk hoe gaat het met iedereen? ik zag btw snel een echo van pink voorbij komen! van harte! hier vanmiddag om 14 uur de eerste echo. het voelt goed, ben erg benieuwd! ben ook op en top zwanger .... ben echt een zeef, kokhals een paar keer per dag en vanmorgen heb ik gal gespuugd. Hele dag heb ik honger maar heb niet overal zin in ...
Bbxx je heb het niet gemist hoor! Had het hier niet verteld op het forum hoor. Ja bbxx zou leuk zijn je krijgt vandaag vast een reactie! Sanne wat spannend ik ben benieuwd naar je echo. Wat fijn dat het zo goed voelt voor je!
Paula dank je! ja het voelt gewoon goed, gek he. Had ik bij zl ook maar bij de vmk een stuk minder .... Gek hoe je dat onbewust toch aan kan voelen. En jij alweer 14 weken wauw! Gaat snel!
Succes Sanne met je echo vandaag, spannend! Hoe laat heb je de afspr.? Pink, grr, vervelend is dat altijd... Gyn's lopen altijd uit.. laat je even weten hoe het ging?
Oh Mtr, misschien wist je dit al, maar wij hebben recht op een ZEZ uitkering van het UWV als zelfstandigen, alle beetjes helpen niet waar in deze economische tijden. Ga jij jezelf vervangen in het bedrijf of blijf je toch tijdens je verlof actief aan de zijlijn? Of kan je man alles voor je overnemen? In ieder geval hier de link: http://www.uwv.nl/Werkgevers/mijn_werknemer_krijgt_een_kind/zwanger_zelfstandig/verlof_en_zez-uitkering.aspx
@Sanne, heel veel succes voor straks. Hopelijk zie je net zo'n mooi knipperlichtje als dat wij allemaal hebben gezien. @Pink, ben je ondertussen al geholpen bij de Gyn? @Bbxx, ik heb een arbeidsongeschiktheids verzekering, die ook uitkeert bij Zwangerschap. Ik run het bedrijf met mijn vader en broer en zal tijdens mijn verlof ook wel aan de zijlijn staan. Er is niemand die mijn werkzaamheden kan overnemen. @Hier: ik voel dat ik het steeds spannender vind de uitslag van de bloedtest. Ik heb zelfs al naar het tijdverschil gekeken tussen hier en de plaats waar het bloed getest wordt. Zo weet ik vanaf welke tijd ik een e-mail kan verwachten. Het is 9 uur tijdsverschil .
spannend mtr! wanneer verwacht je de uitslag? ik hoop ook op een mooi knipperlichtje! begin nu toch wel zenuwachtig te worden hihi!
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje 27-1 Pink - 38jr - 2e kindje 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje 30-1 Nadia33 33jr 2e kindje 30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje 30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje 01-2 Reb - 26jr - 1e kindje 03-2 Paula1984 29jr 2e kindje 27-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje Afspraken, echo, nod etc. 29-07 - Reb - 2e afspraak VK 29-07 - Diaaan - 2e afspraak VK 30-07 - Reb - Combinatietest 31-07 - Lappie - VK + 7e echo 05-08 - Bbxx - VK 05-08 - 1612 - 3e afspraak VK 07-08 - Sanne2011 - 1e echo 07-08 XxPinkxX Afspraak gyn 15-08 - Lappie - pretecho + geslachtbepaling 16-08 - Mtr1982 - 3e afspraak VK 16-08 - Mtr1982 - Pretecho 20-08 - Lappie - Vruchtwaterpunctie 20-08 - Paula1984 - afspraak VK 21-08 - Reb - Pretecho + geslachtsbepaling 26-08 - Reb - 3e afspraak VK 28-08 - Bbxx - Pretecho 02-09 - Cathrien - NOD! 06-09 - Mtr1982 - 20 weken echo 12-09 Paula1984 20 weken echo 12-09 - Bbxx - 20 weken echo 16-09 - Lappie - 20 weken echo 21-09 - Reb - 20 weken echo Vlindertjes Cathrien Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje! Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft!
Ik hoop binnen nu en een week toch wel de uitslag te hebben. Ze geven een wachtperiode aan van 2 à 3 weken. Ik zit nu bijna op 1,5 week.
Voor de lijst: 15-08: pretecho en geslachtsbepaling 16-09: 20 weken echo Hier verder alles goed. Moet wel steeds vaker denken aan de naderende vruchtwaterpunctie. Vind het erg spannend. En vooral het feit dat ik de laatste uitslag krijg als ik bijna 21 weken zwanger ben! Zal echt blij zijn als alles achter de rug is en goed is uiteraard. Ik heb trouwens de babykamer en de kinderwagen al besteld. (bij teleurstellende zwangerschap zo weer afbesteld). Ben er erg blij mee!
@Lappie dat lijkt me inderdaad erg spannend, maar komt vast wel goed. Leuk dat je al een kinderkamer e.d. hebt gekocht, wij hebben eerst genoeg andere klussen in en rondom het huis af te ronden, dus hoop daar over een week of 6 werk van te kunnen gaan maken @Mtr, ja dan ben je er natuurlijk ook, hoewel die zez geloof ik daar wel los van staat, dacht ik.. weet ik veel, moet het zelf allemaal nog lezen hahaha, dus weet nog niet of het op mijn situatie ook van toepassing is.. Hier hetzelfde laken een pak, ik ben min of meer onvervangbaar (voor zover zoiets natuurlijk écht bestaat), maar zal dus tijdens mijn verlof ook nog steeds paar uur per week de bloedspoed zaken blijven afwikkelen. Het is niet anders, het geeft me wel het gevoel niet echt van mijn vrije tijd en rust te kunnen nemen, maar ja .. dan had ik maar in loondienst moeten gaan.... eigen schuld. Spannend dat wachten op de uitslag, wat zegt je gevoel? @Sanne nog een kwartiertje !!!! Ik duim voor een pracht-echo!!