15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Haha erg he. Wij twijfelen ook van wel/niet. Bij mijn eerste zwangerschap was echt op de dag van de 20 weken echo (we zaten zelfs al in de auto richting zh) dat we besloten om het wel te doen...

Ik denk dat ik het dit keer ook niet kan volhouden tot ik beval... Ben gewoon té nieuwsgierig....

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dames

Ik zit ergens mee en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Nu ik zwanger ben van de 2e komt natuurlijk het vertelmoment eraan.
    Het is nu zo dat mijn zus nu een dik jaar bezig is voor hun 1e.
    Verder nog niet bij artsen geweest en zijn nog redelijk optimistisch.
    Toch zie ik er wel een beetje tegenop vind het sneu voor hun en hoop natuurlijk vurig dat ze nu snel zwanger mag raken.
    Heeft iemand tips wil ze niet kwetsen maar kan moeilijk wachten tot ze het gaan zien...
    Alvast bedankt

Liefs paula

3. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Ik heb testen gekocht via Ovulatietesten en zwangerschapstesten 123zwangerschapstest

Zijn heel goedkoop maar blijkbaar werken ze wel :p En omdat ik zo'n startpakket heb zit ik nu met nog zo'n 20 ovutesten en 5 zwtesten, dus morgenochtend doe ik gewoon weer een zwtest... Gewoon omdat het kan.

Spannend, hubby is over een half uurtje thuis........ Dan kan ik het hem eindelijk vertellen!

4. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Ik heb al trouwens al een halve babyinboedel in huis. Ik kocht de afgelopen tijd gewoon steeds iets, ook via marktplaats. De kleine dingen zoals flesjes en rompertjes etc. Zelfs al een babybadje :p Hoef nu alleen nog maar kleertjes te kopen en alle grote dingen zoals meubels en een wagen.

Crazy bitch :p whahahaha

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Haha ja dat is een goeie.
    Bij mijn zoon wisten we het dit kindje willen we niet weten en ons laten verrassen bij de geboorte.
    Ondanks dat we rete nieuwsgierig zijn aangelegd :D
    MvM ook al aangemeld hoop volgende week gebeld te worden.

6. bbxx

bbxx Niet meer actief

Hey Sanne, de cb digi nog gedaan? Hoe gaat t nu met je?

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik neem afscheid van jullie...

Roestbruin bloedverlies gisterenavond en vannacht wat overging in helde bloed. Cb digital gedaan en weer "niet zwanger". Dit had echt gemoeten volgens de vk.

Helaas heb ik dus een miskraam. Ik ben er erg verdrietig onder (wat is er verkeerd gegaan??) en neem even afstand.

8. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ach lieverd, wat jammer. Heel veel sterkte! Ik weet hoe je je nu voelt.
    Hele dikke knuffel!!! Xx

9. Nadia33

Nadia33 Actief lid

15 apr 2013
    343
    278
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh lieverd, het was je zo gegund. Sterkte lief.

10. Reb

Reb Niet meer actief

Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar het lijkt me gewoon heel leuk dat het een verassing is.
    Heb oplossingen bedacht :)
    - Of we weten het geslacht en we gaan niemand iets vertellen!
    - Of we weten het geslacht en we vertellen het iedereen. Alleen de volgende keer willen we het niet weten.
    - Of we weten het niet.

Whahahaha, anders weet ik het ook niet meer :)
    Mijn lief heeft nog 16 weken de tijd om hierover na te denken :D

11. Reb

Reb Niet meer actief

Heel veel sterkte!!!!!!! En een dikke knuffel!!!!!!!!!

12. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Sanne, heel veel sterkte, het was je echt gegund.... Ik wens je in de toekomst veel succes maar voor nu vooral: sterkte.....

13. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Hoe ik er nu over denk, is dat ik het zelf wil weten maar het verder niet vertel. Maar misschien dat ik er over 16 weken wel anders over denk :p

14. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Heeft iedereen het al verteld aan familie etc? Of houden jullie het nog even stil? Hubby was heel erg blij toen ik hem gisteravond verraste met DE test.

Wij hebben besloten het nog even voor ons te houden; over 1,5 week gaan we trouwen en we willen het die dag bekend maken bij de gasten (zijn alleen familie en goede vrienden). Onze ouders en broers vertellen we het de avond van te voren dmv van een pakje blauwe en roze muisjes.

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Hè wat jammer! Ik snap dat je even afstand neemt. Doe t rustig aan en ik hoop dat jij snel een mooie digitale test in je handen hebt en zwanger bent van een plakbeeb! Sterkte!

16. Reb

Reb Niet meer actief

Oh, dat is een leuk idee!!!
    Trouwdag komt al lekker in de buurt, leuk!

Wij hebben het alleen mijn schoonfamilie verteld, de rest komt later. Heb er wel heel veel moeite mee. Maar mijn moeder kan niks voor zich houden, en daardoor kunnen we het de rest ook niet vertellen.

17. Reb

Reb Niet meer actief

Oh, ik ben in lijstjes-modus, dus ik ga even deze lijst bijwerken!

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hier willen we het wel weten. Bij onze dochter wisten we t ook. Wel zo makkelijk met kleertjes kopen, inrichten en de naam. En natuurlijk de voorpret! Ik moet toch weten of ik die 10 dozen kleding op zolder nog een keertje kan gebruiken of dat ik een nieuwe garderobe aan moet schaffen?:)

De eerste keer heb ik mijn ouders een boek gegeven. Met 'oma vertel eens' en ' opa lees eens voor'.
    En ML heb ik het boek van Kluun gegeven ' Hrlp ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'.
    Deze keer hebben we onze dochter een romper aangedaan met Big Sis. Het kwartje viel niet meteen maar toen t viel kwamen de tranen.
    Bij de andere hebben we aan onze dochter gevraagd wat ze wordt. En dan zegt ze 'grote zus!'.
    En deze keer heb ik dl een kaart aan ML laten geven met de tekst; papa geef me nog een kusje want over 8 mnd moet ik je delen met een broertje of een zusje.

Zo goeie morgen! Hoe is t met iedereen?

Ik ga morgen toch nog even kv testen halen. Ik wil een knalstreep zien!

19. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Lijkt me ook lastig Reb je wil t je moeder natuurlijk heel graag vertellen!
    Kom maar op met je lijstje!!

20. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Ik vind het ook lastig om het nog met niemand te kunnen delen, maar daarom ben ik zo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj met jullie dames hihi.

Deel Deze Pagina