15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Duim duim sanne dat alles goed is!

2. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend meid! Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt en ik hoop zeker voor jullie dat het goed zit met de kleine. Maar het is wel erg lang wachten tot je het laatste resultaat binnen krijgt.
    Ik kon je datums nog tussenvoegen.

3. bbxx

bbxx Niet meer actief

En Sanne hoe ging het?

4. paula1984

He hopelijk is alles goed sanne

5. Reb

Reb Niet meer actief

6. Reb

Reb Niet meer actief

Hallo iedereen!

Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Ik heb wel teruggelezen, maar niet overal de energie voor om op te reageren.

Sanne, hoe was je echo?

Gisteren bij de huisarts geweest, en ik zit officieel in de ziektewet. Nog steeds erg duizelig, misselijk en last van mijn reuma (plaatselijk bij borstkas, wat weer gevolgen heeft voor de ademhaling). Best vervelend allemaal, vooral omdat ik zoveel wil, maar al moet zitten om een wasje op te vouwen. De dokter heeft me dan ook afgeraden om na de vakantie weer aan het werk te gaan. Ik vind het moeilijk om eraan toe te geven, maar ik stap de komende weken even uit het dagelijkse leven. Het is even niet anders.

Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed :) XX

7. bbxx

bbxx Niet meer actief

Wat balen voor je Reb! Sterkte in ieder geval.
    Is er iets aan te doen om de klachten te verminderen of werkt enkel rust?

Xx

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hallo! Hier een uitwendige echo en 6+4 en een prachtig
    knipperend hartje!!!

Dat betekend dat ik dus nog eerder
    positief getest heb!

Met 3+4 kruidvat test
    Met 3+5 cb digital 1-2
    Met 3+6 hcg 65
    Met 5+0 cb digital 3+

Wauw .... echt snel!!

9. Reb

Reb Niet meer actief

@Sanne
    Wow, dat is inderdaad best vroeg. Fijn dat het hartje knipperde. Geniet ervan!

@Bbxx
    Thanks for asking! Ik moet vanavond volgende week naar de fysio en plak er gelijk maar zwangerschapsfysio aan vast :) Kan geen kwaad denk ik zo :)
    Verder ook rust houden en opletten, niet teveel staan en huishoudelijke klusjes proberen te beperken..

10. bbxx

bbxx Niet meer actief

Jeeeeeee! Fijn Sanne!
    Uitwendig? Goh ik had die eerste inwendig.

11. bbxx

bbxx Niet meer actief

@Reb Jeetje dat klinkt als behelpen..hoop dat je baat hebt bij de fysio !!
    Tja en dus verplicht relaxed op de bank met tablet of laptop jurken uitzoeken ;)

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ja uitwendig eerst geprobeerd. Ging prima!

13. paula1984

Sanne super!! Gefeliciteerd!
    Reb meid vervelend ik weet precies hoe je je voelt ik viel met mijn zoon ook zo snel uit.
    Sucses hopelijk doet de rust je goed knuff

14. paula1984

Bbxx nog mail gehad?

15. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @Sanne: super blij voor je dat alles goed was en je het hartje gezien hebt!! Stiekem ook n beetje jaloers... ;)

@Reb: sterkte! Rustigaan doen maar.

@hier: Vannacht erg slecht geslapen. Heb sinds mijn ongesteldheid erg veel buikpijn. Krampen en steken, en ik heb ook het gevoel dat ik doodbloed.. zo erg ongesteld ben ik. :$
    Volgens de dokter kan dat de 1e keer na de curettage. Ik hoop echt héél erg dat dit eenmalig is. Uiteraard hoop ik dat t sowieso maar bij alleen deze ene keer blijft, omdat ik hopelijk over n paar weken weer positief test!!
    Nu ik weer in n nod topic mee lees/klets merk ik dat t nu al weer begint te kriebelen! :D

Maar eerst deze ongi maar even overleven..... :(

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    reb wat heftig he als het wordt besloten voor je. Weet je werkgever er al van? Hopelijk heeft het je wat rust. Kun je een beetje je rust pakken? Hopelijk heb je snel minder last en dan ook niet meteen weer vol aan de bak gaan he? ! ;)

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Cathrien knuffel! Wat vervelend dat je zoveel bloed. hopelijk wordt alles nu mooi opgeschoont zodat er komende ronde en nou kindje zich kan innestelen.

Ik snap dat je jaloers bent. Het voelt ook nog zo onwerkelijk allemaal! Ben superblij maar soms moet ik echt even nadenken van Hey ... ik ben zwanger, eb nu : ik heb en echo gehad en alles is goed! de vk vroeg of dit mijn derde zwangerschap is een ja ... dat is zo. Wel een heel gek idee dat ik anders nu al ruim 12 weken zwanger zou zijn geweest. ... ik duim voor je!

18. bbxx

bbxx Niet meer actief

@Cathrien wat naar voor je! Toen ik nog niet zwanger was had ik vanwege endometriose ook bizarre pijnlijke menstruaties, met feminax icm paracetamol kwam ik deze door. Misschien helpt feminax jou nu ook wel? En een goed warme kruik of douche is ook een wondermiddel, helaas wel heel tijdelijk. Maar idd wat Sanne zegt hierna ben je mooi schoon en klaar voor nieuwe beebje.

Ik ben na mijn mk tijdens mijn menstruatie tarwekiemolie van dr van der hoog gaan slikken. Dit helpt voor gezond baarmoederslijmvlies. Ik ben er absoluut van overtuigd dat het heeft geholpen bij een tweede en gezonde zwangerschap. Misschien heb je er iets aan?

Sterkte meis, deze dagen. Hopelijk inderdaad voorlopig je laatste nod ;)
    X

19. bbxx

bbxx Niet meer actief

Nog geen mail Paula, maar het is ook nog schoolvakantie dus misschien nog 'tropenrooster' daar ;)

20. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Dank je Sanne.
    Ik heb er een goed gevoel over. Ik wil natuurlijk niet teleurgesteld worden als t niet snel lukt, maar zelf denk ik dat t wel weer snel raak is. Mijn moeder was beide zwangerschappen bij de 1e keer proberen zwanger en bij mijn zus was t ook bij beide zwangerschappen in één keer raak. En bij was t de eerste keer ook meteen raak alleen liep t helaas mis. Maar denk dus wel dat ik goed vruchtbaar ben.
    Tja, afwachten maar....

Deel Deze Pagina