15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    En dank je bbxx.
    Je tikte gelijk als ik. :p

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Cathrien ik duim dat het weer snel raak mag zijn!!

Goh meiden ik ben net een zeef, en ik typ ook hele rare woorden. Dus ik houd het kort en jullie houden mijn lange reactie tegoed!
    Ik had vandaag een andere gyn omdat de mijne op vakantie was. Ik had verwacht dat ze alleen zou controleren en het hartje zou luisteren maar ze zetten ook het echo apparaat even aan, jeuh!! Er was meteen een heel beweeglijk beebje te zien dat vrolijk zwaaide. Het leukste was dat ik het ook aan de binnenkant voelde! Vanaf afgelopen maandag voel ik beebinbuik zo af en toe. Weer een heerlijk gevoel!

Nou maar snel naar bed. De afgelopen 2 dagen een zieke dochter gehad en dus weinig en zeer onrustig geslapen.

Knuf voor iedereen! (en speciaal voor Reb, rustig aan meisje denk aan je lijf!)

3. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sanne: gefeliciteerd met een mooi knipperlichtje ;)!

@Reb: Balen meid. Luister maar goed naar je lichaam en de dokter. Hopelijk ben je dan snel weer op de been.

@Pink: Fijn dat je de kleine weer even hebt mogen zien en dat alles goed was. Ik ben zo benieuwd wanneer ik de kleine ga voelen. Slaap maar lekker bij. Hopelijk knapt je dochter snel weer op.

@Cathrien: Laat het nu maar goed doorbloeden, hopelijk is het dan voor deze ronde goed schoon en ben je snel weer zwanger.

4. bbxx

bbxx Niet meer actief

@pink wat fijn dat je hebt mogen spieken! Heerlijk! Rust nog maar lekker, volgens mij begint jouw werkweek weer volgende week? Of niet?

@1612 alles goed meid? Hoe ging je afspr. Bij de vk?

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Sanne gefeliciteerd met je knipperlichtje!! :)

Wie van jullie heeft een Angelsound?? Ik twijfel zo of ik er een wil aanschaffen.

6. bbxx

bbxx Niet meer actief

Pink heeft hier geloof ik goede ervaringen mee. Ik heb er helaas geen!
    Lijkt me wel heel leuk! Ik heb heb ook eens ergens gelezen dat je vanaf week 17 het hartje kunt horen met een stethoscoop.

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Yep ik heb een angelsound. Super fijn vind ik het! Maar ik kon bij beide zwschappen het hartje al heel vroeg horen. (8w4d en 8w1d) ik vind het luisteren naar het hartje bij de Gyn ook nooit zo spannend omdat ik dat zelf iedere dag kan luisteren thuis. Je moet wel opletten dat je niet in de stress raakt als je het hartje een keertje niet vindt. Want dat kan ook. Maar mijn ervaring is dat zodra je je beeb voelt je de angelsound in de kast laat liggen omdat je die bevestiging niet meer nodig hebt.
    Nu vind mijn dochter het nog heel leuk om naar het hartje te luisteren.

Vanavond hebben we een geslachtsbepalingsecho!!! Dan weten we welk geslacht er in mijn buik rondzwemt! Ben zoooo benieuwd of mijn gevoel klopt!!! Eigenlijk ga ik er gewoon vanuit!

Sanne gefeliciteerd met je knipperlichtje!

Bbxx mijn werkweek begint helaas morgen al:(. Maar mijn dochter gaf mij vandaag een cadeautje op mijn allerlaatste vakantiedag! Ze liet me uitslapen en werd zelfs pas om kwart voor 10 wakker! Terwijl ze normaalgesproken tussen 7 en half 8 wakker is. Dus ik bofte vandaag

Mrt gelukkig is ze weer beter! .

Voor het lijstje: 20 wk echo 5 sept en afspraak Gyn 5 okt.

8. bbxx

bbxx Niet meer actief

Oh wat spannend :D ik moet nog 3 weken geduld opbrengen, ze zaten in de avonduren helemaal vol en het is misschien wel aardig dat vl er ook bij kan zijn ;) Wat dacht je ook alweer? Een jongetje, meen ik me vaag te herinneren...

Heerlijk uit kunnen slapen, wat fijn, wel balen dat je morgen weer aan de slag moet, maar voor je het weet herfstvakantie en daarna in no-time zwangerschapsverlof ;)

Laat je het vanavond nog even weten? of wil je het voor je houden?

@Mtr/Reb en uiteraard de andere dames, misschien wel leuk om van degene bij wie het geslacht bekend is, om die dames ook dat kleurtje te geven in de lijst? Wat vinden jullie?

9. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @pink: je houdt ons wel in spanning. Het wordt me nu toch te laat. Dus ik lees morgen wel of het n jongen of meisje wordt. :)
    Of ga je het ons niet vertellen? Dat kan natuurlijk ook nog.
    Weltrusten.

10. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Pink: Spannend. We zijn erg benieuwd wat het is geworden ;). Fijn dat je dochter weer beter is.

@Bbxx: Leuk idee. In een ander forum doen ze het met gekleurde hartjes. Misschien kunnen we ook zoiets verzinnen.

11. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ook heel leuk!! Weet jij hoe je zo'n hartje krijgt?

12. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bevallingslijst
    21-1 Lieke84 – 29jr – 2e kindje
    22-1 Kyrah12 - 34jr – 6e kindje
    23-1 1612 - 28 jr – 1e kindje
    27-1 Pink - 38jr - 2e kindje
    26-1 Sassiekaa - 26jr – 1e kindje
    27-1 Sappie - 26jr – 1e kindje
    28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje
    30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje
    30-1 Nadia33 – 33jr – 2e kindje
    30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje
    30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje
    31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje
    01-2 Reb - 26jr - 1e kindje
    03-2 Paula1984 – 29jr – 2e kindje
    27-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje

Afspraken, echo, nod etc.
    31-07 - Lappie - VK + 7e echo
    05-08 - Bbxx - VK
    05-08 - 1612 - 3e afspraak VK
    07-08 - Sanne2011 - 1e echo
    07-08 - XxPinkxX - Afspraak Gyn
    15-08 - Lappie - pretecho + geslachtbepaling
    16-08 - Mtr1982 - 3e afspraak VK
    16-08 - Mtr1982 - Pretecho
    20-08 - Lappie - Vruchtwaterpunctie
    20-08 - Paula1984 - afspraak VK
    21-08 - Reb - Pretecho + geslachtsbepaling
    26-08 - Reb - 3e afspraak VK
    28-08 - Bbxx - Pretecho
    02-09 - Cathrien - NOD!
    05-09 - XxPinkxX - 20 weken echo
    06-09 - Mtr1982 - 20 weken echo
    12-09 – Paula1984 – 20 weken echo
    12-09 - Bbxx - 20 weken echo
    16-09 - Lappie - 20 weken echo
    21-09 - Reb - 20 weken echo
    05-10 - XxPinkxX - Afsrpaak Gyn

J × 0
    J × 0
    J × 0

Vlindertjes :(
    Cathrien

Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!
    Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft! :)

13. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er smilies van gemaakt :)

14. bbxx

bbxx Niet meer actief

:D:D

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Sorry meiden voor mijn late bericht! Vandaag de hele dag gewerkt en gisteren eigenlijk te beduusd om te reageren. Volgens de echoscopiste krijgen we weer een dochter!!! Helemaal gaaf natuurlijk. Maar het gaat zo tegen mijn gevoel in dat ik het nog niet helemaal geloof. Ik houd dus nog een slag om de arm tot de 20w echo. Zo vreemd dat mijn gevoel me zo gefopt heeft.
    Ik vind twee meiden wel erg leuk. Al had ik een knul ook leuk gevonden. Nu komen de 15 dozen kleding van mijn dochter gelukkig nog een keer van pas!

16. bbxx

bbxx Niet meer actief

Hey pink, wat leuk! Mijn vriend zegt altijd dat gezinnen met alleen meiden altijd gezellige gezinnen zijn ;)

Wel grappig dat je zo een sterk gevoel had voor een zoontje, dus nog even spannend tot de 20w echo dus? Hoe stellig was de echoscopiste?

Was de echo verder leuk/mooi?

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Leuk pink maar snap dat je nog een slag om de arm houdt.

Bbxx nog mail gehad?

18. Reb

Reb Niet meer actief

Oeh, was het al zo goed te zien dan..
    Inderdaad, je was er zo van overtuigd dat het een jongen zou zijn...

19. Reb

Reb Niet meer actief

Leuk!!! :D

20. Reb

Reb Niet meer actief

OOOOOOOOOOOOOOOOH, ik heb een trouwjurk gekocht!!!! Wahoei!!!

Ik heb zo'n zin in 8 oktober :) Trouwen met de liefde van mijn leven en het mooiste wat mij ooit is overkomen (echt overkomen).

Deel Deze Pagina