15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

En het volgende spambericht....

Hoe gaat het bij jullie met de huilbuien? OMG, ik moet soms zo snel huilen, niet normaal hoor... Als ik denk aan huilen moet ik bijna alweer huilen....

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Super reb! Het grote aftellen is begonnen ben benieuwd hoor waar je voor gekozen heb.

3. bbxx

bbxx Niet meer actief

Leuk dat je bent geslaagd voor je jurk Reb! Heerlijk, geniet van alle voorpret :)
    Hier (nog) geen huileritus.

@ paula wel mail gehad met verkeerde datum, stond dinsdag, maar die datum valt op donderdag. Mail terug gestuurd met vragen over data afgelopen woensdagochtend en niks meer gehad..

4. bbxx

bbxx Niet meer actief

Zojuist kinderkamer uitgekozen en besteld :) :) :)

5. paula1984

Haha Reb ja herkenbaar gisteren met een filmpje op u tube helemaal huilen.
    Ml vind dat echt hilarisch als ik die buien heb en dat is het ook wel achtraf het slaat nergens op.

Bbxx komt vast wel mail terug nog er is in elk geval contact he

6. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @Reb: ben super benieuwd naar je jurk! Heb je geen foto? Of moet t nog n geheim blijven hoe ie eruit zien?

7. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Reb 8 oktober al! Dat schiet op! Super dat je een trouwjurk hebt gekocht, 1 met buik dus?
    MTR hoe is het met jou? Kun je je gedachten nog een beetje verzetten of ben je er constant mee bezig?
    Bbxx lief dat je het vraagt, hier is alles goed. :) Wat leuk dat jullie een kinderkamer hebben besteld.
    Cathrien fijn dat je weer ongi bent, dan kun je nu echt weer opnieuw beginnen.
    Sanne gefeliciteerd!!! Super meid!
    Pink nah apart dat je gevoel je zo gefopt heeeft. Ik heb ook echt het gevoel dat ik een knul krijg, maar misschien lijkt mij dat ook wel gewoon super leuk.

Hier alles dus goed. Dit weekend laatste springwedstrijd gehad, dus nu alleen nog dressuren.

Hebben jullie dat trouwens ook? Ik begin nu echt te groeien qua buik en ik vind het helemaal niet leuk.... Ml zegt dat dat juist mooi is, want het hoort zo. Maar ik wil niet dik worden. Stom eigenlijk.
    O en iedereen die je voor het eerst ziet sinds het bekend is kijkt direct naar mijn buik of er iets te zien is. Irri....

Verder lees ik constant wel bij, maar reageer te weinig.

8. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Paula: Leuk een meisje! Een vriendin van mij was er ook heilig van overtuigd dat ze een meisje zou krijgen, bij de geboorte van haar zoon was ze dan ook stom verbaasd.

@Reb: Leuk leuk leuk! Ben benieuwd wat het is geworden ;). Hier gelukkig niet zo emo.

@1612: Fijn dat alles goed en ook dat gestopt bent met springen. Ik rij nu 2 weken niet meer maar mis het zo! En dan te bedenken dat ik nog zeker een half jaar moeten wachten voordat ik er weer op kan.

@Bbxx: leuk dat jullie al een kamertje hebben! Heb je een foto?

@Hier: Yeeeaaahhhh! Alles is goed met de kleine MEID :D! We zijn zo blij en opgelucht. We kunnen nu eindelijk gaan genieten.

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    mtr jaaaah gefeliciteerd! ! Gelukkig zeg wat en opluchting!

Paula en meid wat leuk!

1612 hier nu al een beste darmen buik Hi Hi. En nee ik heb er geen moeite mee. alleen lastig verbergen op het werk Hi Hi

reb bijna trouwen! Leuk! Heb je een foto vd jurk?

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    bbxx leuk kinderkamer uitzoeken! welke heb je besteld? hier moeten we op zoek naar een peuter kamer. nog meer die dit doen? een andere kast en een eenpersoonsbed willen we aanschaffen. commode hopelijk over 7 mnd niet meer nodig.

cathrien hoe gaat het? wanneer is je nod?

hier op en top zwanger. smorgens al kokhalzen op een lege maag of bij het zien of ruiken van warm eten .... opgezette buik s avonds en erg humeurig tegen ml. die moet het echt ontzien momenteel.

.

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    mtr het wordt dus een meid? wat leuk! 1 pendel die klopte dus? ;) van wie als ik vragen mag :D

hier 6 of 7 pendels voor juli en het klopte! gek he maar wel leuk!

12. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @Sanne: Mijn nod is 2 september.

Inmiddels is mijn ongesteldheid wel zo goed als voorbij. Was erg heftig de eerste 4 dagen, daarna gelukkig ineens bijna over. Ik ga vanaf dinsdag of woensdag met ovutests beginnen om m'n ei op te sporen. Vorige maand is me dat niet gelukt, dus ik begin nu op tijd. En dan t deze maand flink gezellig maken met vl en dan hopelijk n positieve test eind deze maand of begin volgende maand. Een mei-baby lijkt me erg mooi!
    We hopen zo erg dat t weer snel raak is. Al vind ik t idee van opnieuw zwanger zijn ook best eng. Bang dat ik erg onzeker zal zijn en bang zal zijn dat t misschien weer mis gaat. De volgende moet gewoon blijven plakken. Dat moet gewoon.

13. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
  14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
  15. bbxx

bbxx Niet meer actief

Fijn dat je het bijna achter de rug hebt. Hopelijk spot je nu je eisprong snel. Gaat vast goedkomen als jullie weer zwanger worden. De kansen op een gezonde zwangerschap liggen veel hoger dan andersom, al begrijp ik je onzekerheid hier over heel goed hoor. Xx

16. bbxx

bbxx Niet meer actief

Haha wat grappig, dezelfde maar dan in het wit :) van al die honderden kamers, hoe groot is die kans :)

Ook mooi trouwens! Wij vonden het van alle kamers vooral een hele praktische met de kastindelingen en op de commode hebben we een vergroter verticaal genomen, leek ons logischer met verschonen, dus kleine dan .met beentjes naar jou toe.

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik heb niet de bladvergroter erbij. Zelf vind ik het niet handig de beentjes naar mij toe.
    Ook hebben wij een klein kamertje (1.80m x 3.00m met schuin dak) en dan hebben deze meubels zo'n mooi formaat.

18. paula1984

Meiden wat een mooie kamers leuk hoor!

19. bbxx

bbxx Niet meer actief

Wij hebben ook een kleine kamer, dus dat past inderdaad beter dit :)

Deel Deze Pagina