15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Lijkt me inderdaad moeilijk, maar zelfs al g je nergens vanuit, dan ka d teleurstelling nog steeds erg groot zijn. Ik zou voor veilig gaan, maar ik was ook niet zwanger bij poging 1.
    Dus ik kan ook niks adviseren, denk dat positiviteit altijd goed is.
    Veel plezier met klussen!!!

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Helemaal nergens op gebaseerd eigenlijk. Bij onze zoon had ik ook al het gevoel dat het een jongen was. Grappig hihi.

3. Reb

Reb Niet meer actief

Ik vind dat zoiets raars eigenlijk. Ik dacht constant een meisje, na de laatste echo een jongen vanwege nub. Maar dat is ook geen zekerheid.

Denk dat ik een afscheurkalende ga maken naar aankomende woensdag, haha. Ik ben niet zo snel zenuwwachtig, maar oh wat is dit een van de spannendste dingen die ik ooit heb meegemaakt.

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    En weet je wat nou zo grappig is? Beide jongens hadden volgens de Chinese kalender een meisje moeten zijn hihi.

5. Reb

Reb Niet meer actief

Haha, dan zal ik niet zeggen wat de Chinese kalender bij mij zegt

6. bbxx

bbxx Niet meer actief

Wat grappig. Mijn voorgevoel zegt een meisje. Ik ben benieuwd of het klopt. Mooie echo trouwens!

7. bbxx

bbxx Niet meer actief

Lieve Cathrien, ik denk dat jezelf stiekem eigenlijk niet echt kunt beschermen voor evt. teleurstellingen. Positief zijn is beter. Waarom een hele maand jezelf temperen, geniet van een goed gevoel als dat er is! Ik had in ieder geval na mijn mk ( en is natuurlijk niet te vergelijken met jouw pech) een heel sterk gevoel dat het ging lukken die ronde. Alsof er een knop om was in mijn lijf, zo voelde het. Ik denk dat deze positiviteit ook vast heeft meegeholpen. Probeer te genieten van elkaar, ik hoop dat je snel een knalovutest krijgt! X

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nieuws!!!!
    Lees hier als je wil mijn verhaal.

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Cathrien probeer prositief te blijven. volg je gevoel. als het goed voelt dan is dat alleen maar fijn en mocht het niet zo zijn deze ronde kun je daar dan nog vedrietig genoeg over zijn tzt. zo stond ik er ook in en mijn gevoel klopte idd dat het weer snel raak zou zijn!! ik duim voor je!

lappie gefeliciteerd een jongen wat leuk! ik ga je nieuws even lezen :)

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    wat fijn Lappie!! ben blij voor jullie!

11. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lappie: Gefeliciteerd met een jongen! En wat fijn dat jullie besloten hebben om geen punctie te doen. Ik kan mee heel goed voorstellen dat je er tegenop zat.

@Cathrien: Probeer lekker van elkaar te genieten en dan komt die ovu test vanzelf wel. Regelmatig klussen dan zit je altijd goed ;).

@Reb: Wat een schattig pakje!

@Hier: Vanochten de kleine meid weer gezien. Helemaal blij na alle spanningen van de afgelopen weken. Het was op de echo ook goed te zien dat het een meisje is :D. En ze heeft hele lange benen. Haar voetjes waren gewoon al 2cm :$.

12. Reb

Reb Niet meer actief

Wauw, inderdaad grote voeten voor zo'n kleine ukkepuk haha! Fijn dat je lekker naar je meisje hebt kunnen koekeloeren. Heb je nog fotootjes?

Hoe voel je je verder?

13. Reb

Reb Niet meer actief

Net even in de stad geweest en deze hele leuke badcape gekocht bij de C&A. Vond hem zo schattig. Even een broodje gegeten met mijn zus, haar man en hun oudste zoon van 8 jaar. Gezellig de lego winkel in geweest (oh wat was ik blij dat daar een krukje stond). En tot slot boodschappen gedaan.

Ik ben ook nog trots op mezelf, want de overburen hebben besloten om de voortuin opnieuw te laten bestraten en daar hebben ze heel leuk een bedrijf voor ingehuurd. Moeten zij weten hoor, maar die vent heeft dus zijn bus + aanhager bij mij voor de deur gezet (zeer rustig straatje verder), betekent dat iedereen moet omrijden naar de parkeerplaats. Natuurlijk ook geen probleem, maar ik wil zo min mogelijk sjouwen, dus zet netjes mijn auto achter zijn busje. Gaat hij bijdehand lopen doen, dat ik lui ben en hij zijn bus echt niet ging verzetten en bladiebladiebladie. Nou ik ben best een impulsieve tante ;) en heb mijn mondje ook best wel bij me ;). & ik heb hem aangekeken en hem vriendelijk verzocht of hij zich gewoon even met zijn eigen zaken wilde bemoeien.

Zo, dat was tot nu toe mijn meest productieve dag deze week, pff ;)

14. Reb

Reb Niet meer actief

Bevallingslijst
    21-1 Lieke84 – 29jr – 2e kindje
    22-1 Kyrah12 - 34jr – 6e kindje
    23-1 1612 - 28 jr – 1e kindje
    27-1 Pink - 38jr - 2e kindje (Buddy = Reb) J
    26-1 Sassiekaa - 26jr – 1e kindje
    27-1 Sappie - 26jr – 1e kindje
    28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje
    30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje (Buddy = Mtr1982)
    30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje (Buddy = Paula) J
    30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje
    31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje (Buddy = Bbxx) J

01-2 Reb - 26jr - 1e kindje (Buddy = Pink) J
    03-2 Paula1984 – 29jr – 2e kindje (Buddy = Lappie) J

29-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje

Afspraken, echo, nod etc.
    05-08 - Bbxx - VK
    05-08 - 1612 - 3e afspraak VK
    07-08 - Sanne2011 - 1e echo
    07-08 - XxPinkxX - Afspraak Gyn
    15-08 - Lappie - pretecho + geslachtbepaling
    16-08 - Mtr1982 - 3e afspraak VK
    16-08 - Mtr1982 - Pretecho
    20-08 - Paula1984 - afspraak VK
    21-08 - Reb - Pretecho + geslachtsbepaling
    26-08 - Reb - 3e afspraak VK
    28-08 - Bbxx - Pretecho
    29-08 - Sanne2011 - 2e echo
    02-09 - Cathrien - NOD!
    02-09 - 1612 - 3e afsrpaak VK
    05-09 - XxPinkxX - 20 weken echo
    06-09 - Mtr1982 - 20 weken echo
    09-09 - 1612 - 20 weken echo
    12-09 – Paula1984 – 20 weken echo
    12-09 - Bbxx - 20 weken echo
    16-09 - Lappie - 20 weken echo
    21-09 - Reb - 20 weken echo
    05-10 - XxPinkxX - Afsrpaak Gyn

J × 2
    J × 1
    J × 2

Vlindertjes :(
    Cathrien

Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!
    Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft! :)

15. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @Lappie: prachtige beslissing. Ben super blij voor jullie. Dat jullie samen maar mogen genieten van de zoon die jullie krijgen!

@ mtr: klinkt goed! Ben benieuwd of je nog foto's hebt om te showen.

@hier: had vandaag rond 12uur n goeie ovutest; even donker als de controle streep! :$
    Dat had ik niet nu al verwacht eigenlijk. Das wel heel snel ineens n knaller. Zo meteen ga ik t nog maar es doen. Ik had namelijk wel tot half10 uitgeslapen, dus misschien was t toch nog n beetje 'ochtendurine' en das niet goed natuurlijk. Dus zo weer ff n testje doen.
    Maar wat was t uitslapen lekkerrrrrr!! Normaal gaat de wekker om 6:15 zie je.... dit was écht lekker! :D

16. bbxx

bbxx Niet meer actief

Wow Mtr, wat fijn en inderdaad flinke klompies zeg! :)

Super leuke cape Reb, toevallig ook bij CA geweest, maar deze niet gezien helaas. Goed dat je die jojo even de wacht hebt aangezegt..lomp kunnen mensen zijn zeg!

Wauw Cathrien, dat is snel, had ik ook niet zien aankomen. Maar wel een onwijs goed teken dat je cyclus dus wel goed op gang is. Veel plezier deze dagen ;););)

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mtr fijn zeg nog een mooie foto voor ons? En idd leeft op grote voet in je buik zal.vast ook mooie schopjes kunnen maken.

Catrien veel plezier de komende dagen!

18. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ben een avondje alleen thuis en realiseer me ineens....vanaf volgend jaar ben ik waarschijnlijk nooit meer een avond alleen (komende 15 jr of zo) Wat een raar idee.

nog even van genieten ;) al ben ik nu al niet écht alleen ;)

19. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Aaa lieve gedachte en ook waar. Ook nu ben je niet meer alleen mooi he

20. bbxx

bbxx Niet meer actief

Hihi precies! Mooi idee wel :)

Deel Deze Pagina