Hey paula, fijn dat de controle helemaal goed was Reb, heel veel plezier!!!! spannend!!! Ik ben ook echt aan het aftellen, kan niet wachten tot ik over 7 dagen eindelijk mag zien en horen of we een zoontje of een dochtertje krijgen.
Hier dacht ik alleen hartje te gaan luisteren met de doppler, maar ik kreeg lekker een vrij uitgebreide echo!! Alles zag er top uit!!
Dat is nog eens leuk Lappie! Reb heel veel plezier vandaag. Hier ook al aan het aftellen. Nog 2,5 week en dan 20 weken echo.
Reb veel plezier! Lappie das nog eens boffen zeg! Hier ook nog 2 weken aftellen tot de 20w echo. Heb er nu al zin in!
Ik ben aan t aftellen tot vanmiddag; controle in het zh. Hopelijk is alles goed en is mijn lichaam weer klaar voor n nieuwe zwangerschap. Ik wel in elk geval!! Echt ff n raar gevoel vandaag. Lees ik jullie leuke berichten allemaal, zit ik nog met de nasleep vd curettage. Het had zo anders kunnen zijn..... gatver.
Ja Cathrien, dat is ook zo oneerlijk.. Heel veel succes zometeen in het zhuis. Hoop dat het allemaal keurig is. X
Cathrien, ik heb zelf een ma en vmk gehad. Ik schreef mee met de bevallingslijst van juni 2013. Na mijn mk ben ik daar ook weggegaan omdat die meiden allemaal over leuke dingen gaan kletsen waar ik niet meer over mee kon praten. Ik vond dit echt té moeilijk gewoon. Ik ben gewoon weer een nod-topic gaan opzoeken en op het miskramengedeelte heb ik ook aansluiting gevonden bij een groepje waar ik nog steeds in mee schrijf. Op deze manier schrijf je met mensen die in 'hetzelfde schuitje' zitten als jij. Ik vind het al erg knap dat jij het kan opbrengen om hier te blijven schrijven, ik kon het dus echt niet. Het trok mij alleen maar verder mijn verdriet in. Des te blijer ben ik nu dat ik kan blijven meeschrijven nu met een nieuwe bevallingslijst en dat het deze keer goed gaat. Ik wens jou het allerbeste en je moet zelf maar goed nadenken of je hier echt wil blijven schrijven. Ik vraag me alleen af of het goed voor je is. Je blijft op deze manier zo hangen in 'wat had kunnen zijn'. En echt, ik weet er alles van! Liefs Lappie
Ja, ik begrijp wel wat je zegt. En ik zit ook in n miskraam steungroep-topic hoor waar ik gelukkig wat meer met lotgenoten kan babbelen en ervaringen kan delen. Das ook zeker erg fijn. Daarnaast zit ik ook weer mee te kletsen op n nod-topic. Maar ergens vind ik t ook gewoon wel leuk hier; klein groepje, leuke en aardige meiden allemaal.. Tja... Misschien wordt dat in de loop der tijd wel minder hoor. Ik ben hier ook meer n lezer dan schrijver geworden. Maar vind t naast dat t soms moeilijk is, ook wel leuk om te zien hoe t met jullie gaat, en met de buikjes, kinderwagens en babykamers. Ondertussen ben ik inmiddels bij de gyn geweest. Hij vond alles héél goed klinken. Netjes n menstruatie binnen 4 weken, die heftiger was en dus volgens hem is dat juist goed. Daarnaast heeft ie n inwendige echo gedaan en dat zag er allemaal heel goed uit zei ie. Hij kon zien dat t eitje óf net gesprongen was óf heel binnenkort gaat springen. Dus, zo zei ie "ik zou zeker nog even doorgaan met vrijen de komende dagen". Hahaha.. Dus mogen jullie raden wat ik vanavond ga doen! Maar ben echt blij dat alles goed is. Hoofdstuk kan afgesloten worden. Op naar n nieuw wondertje.
Lief dat je dat zo zegt over dit clubje Wat ontzettend fijn nieuws!! Fijn dat je het nu achter je mag laten en weer vooruit kunt kijken, ik zeg: veel plezier samen tussen de lakens. XXX
Even een ego bericht, straks even bijlezen. Heb een echo gehad van ongeveer anderhalfuur, want okkie hield de benen bij elkaar. Uiteindelijk toch gezien en het wordt ...... Erg emotioneel, ik ben zo blij. Maakte me weinig uit, maar toch. Wow, wat overweldigend
Bevallingslijst 21-1 Lieke84 29jr 2e kindje 22-1 Kyrah12 - 34jr 6e kindje 23-1 1612 - 28 jr 1e kindje J 27-1 Pink - 38jr - 2e kindje (Buddy = Reb) J 26-1 Sassiekaa - 26jr 1e kindje 27-1 Sappie - 26jr 1e kindje 28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje (Buddy = Mtr1982) 30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje (Buddy = Paula) J 30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje 31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje (Buddy = Bbxx) J 01-2 Reb - 26jr - 1e kindje (Buddy = Pink) J 03-2 Paula1984 29jr 2e kindje (Buddy = Lappie) J 29-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje Afspraken, echo, nod etc. 15-08 - Lappie - pretecho + geslachtbepaling 16-08 - Mtr1982 - 3e afspraak VK 16-08 - Mtr1982 - Pretecho 20-08 - Paula1984 - afspraak VK 21-08 - Reb - Pretecho + geslachtsbepaling 26-08 - Reb - 3e afspraak VK 28-08 - Bbxx - Pretecho 29-08 - Sanne2011 - 2e echo 02-09 - Cathrien - NOD! 02-09 - 1612 - 3e afsrpaak VK 05-09 - XxPinkxX - 20 weken echo 06-09 - Mtr1982 - 20 weken echo 09-09 - 1612 - 20 weken echo 12-09 Paula1984 20 weken echo 12-09 - Bbxx - 20 weken echo 16-09 - Lappie - 20 weken echo 17-09 - Paula1984 - 2e afspraak VK 21-09 - Reb - 20 weken echo 05-10 - XxPinkxX - Afsrpaak Gyn 16-10 - Reb - Pretecho J × 2 J × 1 J × 3 Vlindertjes Cathrien Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje! Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft!