15-31 jan 2014 nodtopic meiden

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door XxPinkxX, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Ik voel me wel beter en minder buikpijn dan gisteren. Wel een vervelende nacht gehad, elke keer als ik me omdraaide dan kreeg ik echt steken in mijn buik. Denk dat ik verkeerd draaide ofzo, maarja ik sliep.

Maar jij bent de zieke hier mevrouw, dus rustig aan, veel drinken, je lekker laten verzorgen, genieten van mr. handsome inside en die andere mannen die daar rondlopen :D

2. Reb

Reb Niet meer actief

Bevallingslijst
    21-1 Lieke84 – 29jr – 2e kindje
    22-1 Kyrah12 - 34jr – 6e kindje
    23-1 1612 - 28 jr – 1e kindje J
    27-1 Pink - 38jr - 2e kindje (Buddy = Reb) J
    26-1 Sassiekaa - 26jr – 1e kindje
    27-1 Sappie - 26jr – 1e kindje
    28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje
    30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje (Buddy = Mtr1982) J
    30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje (Buddy = Paula) J
    30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje
    31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje (Buddy = Bbxx) J

01-2 Reb - 26jr - 1e kindje (Buddy = Pink) J
    03-2 Paula1984 – 29jr – 2e kindje (Buddy = Lappie) J
    28-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje

Afspraken, echo, nod etc.
    20-08 - Paula1984 - afspraak VK
    21-08 - Reb - Pretecho + geslachtsbepaling
    26-08 - Reb - 3e afspraak VK
    28-08 - Bbxx - Pretecho
    29-08 - Sanne2011 - 2e echo
    30-08 - Paula - Geslachtsbepaling
    02-09 - Cathrien - NOD! - Negatieve test
    02-09 - 1612 - 3e afsrpaak VK
    02-09 - Pink - Afspraak Gyn
    04-09 - Lappie - Controle VK
    05-09 - XxPinkxX - 20 weken echo
    06-09 - Mtr1982 - 20 weken echo
    09-09 - 1612 - 20 weken echo
    12-09 – Paula1984 – 20 weken echo
    12-09 - Bbxx - 20 weken echo
    17-09 - Lappie - 20 weken echo
    17-09 - Paula1984 - 2e afspraak VK
    21-09 - Reb - 20 weken echo
    23-09 - Reb - 4e afspraak VK
    05-10 - XxPinkxX - Afspraak Gyn
    14-10 - Sanne2011 - Pretecho + geslachtsbepaling
    16-10 - Reb - Pretecho
    06-11 - Sanne2011 - 20 weken echo

J × 2
    J × 3
    J × 2

Vlindertjes :(
    Cathrien

Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!
    Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft! :)

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    27/9 heb ik de 3de afspraak bij de vk. Controle

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat benje toch een lieverd! Gaat wel wat beter gelukkig.
    Klinkt bij jou echt als stevige bandenpijn meid.
    Wat ik wel vind helpen met opstaan iig is via je zij en dan jezelf met je armen mee opdrukken dan hoeven je banden en spieren niet zoveel te doen.

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    reb hoe is het nu?

Paula ook weer wat opgeknapt?

Hier lijkt de misselijk heid wat minder te worden. Maakt me ook weer iets onzeker. Na 2 goede echo's pas 27 september weer controle en 14 oktober pas een echo (gesl bepaling). merk dat ik wat onzekerder ben dan bij zl. terwijl ik geen reden heb

Hoe zat dat bij jullie?

6. paula1984

Hey sanne denk dat het door je vmk komt meid dan heb je toch meer bibbers denk ik.
    Komt helemaal goed.is heel normaal hoor als ne misselijkheid minder word op dit termijn.
    Ik ben nooit misselijk geweest en op jou termijn voelde ik 0, 0 dingen probeer te genieten meid!

Catrien nog getest??

@ hier aardig opgeknapt gelukkig.
    Heb onze beeb gevoeld! !! Gisterenavond en gisternacht! !!! Whoeiiiii
    En geen plopjes gewoon helemaal draaien om zn as heerlijk gevoel! !!
    Herkende het gelijk van mijn zoon! !

7. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Fijn dat alles ook goed was met de kleine man!

8. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Pink & Reb: Balen meiden, dat het lichamelijk even niet zo lekker gaat. Doe in ieder geval rustig aan!

@Cathrien: Hè meid, houdt moed hoor! Dat het nu niet gelukt is zegt niks over je vruchtbaarheid. Je lichaam is er misschien nog even niet klaar voor.
    Ik weet dat je het niet wilt horen, maar 2 meiden in mijn omgeving zijn pas na een jaar weer zwanger geraakt. Het zegt dus helemaal niks dat het nu niet is gelukt. Ik hoop voor jou dat het alsnog heel snel raak is. Ik duim in ieder geval.

9. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    No worries! Ik denk dat we dat allemaal wel hebben gehad, die onzekerheid. Je voelt je pas echt zeker als je straks de kleine gaat voelen. Zo ben ik me alweer druks aan het maken over mijn 20 weken echo :).

10. Reb

Reb Niet meer actief

@Paula
    Jij bent ook een schatje hoor :D
    Fijn dat je bent opgeknapt en leukkkkkkk dat je de beeb hebt gevoeld, jeej!!
    @Sanne
    Ach, de bandenpijn blijft en ik kan soms gewoon niet zo goed meer lopen. Best stom.
    Na een goede echo met bijna 9 weken was ik ook nog steeds onzeker, na de goede echo met 13 weken was ik ook nog steeds onzeker. Hoort erbij denk ik. Probeer een beetje te genieten. Met jouw termijn was ik ook niet echt misselijk, wel daarna (en nu nog steeds, haha).
    @Mtr
    Haha, ik maak me ook alweer druk om de 20-weken echo die ik met 21 weken heb. Daar heb ik nu wel spijt van, een week langer wachten dan nodig.

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    ik ben juist continu licht misselijk geweest de hele dag en nu lijkt het iets minder te worden. hoewel ik vanmorgen uit het niets moest spugen ... zo gek

12. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Even n ego berichtje hoor..
    Ben de laatste dagen niet echt spraakzaam geweest op zp. Was teleurgesteld en uit me hum. Gisterochtend nog n testje gedaan; wederom negatief. :(
    Stiekem heb ik toch nog n laatste sprankje hoop, want ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik hoop nu dat ik ongelijk had en de gyn gelijk. Die kon bij de laatste controle en inwendige echo namelijk niet met zekerheid zeggen dat m'n ei al geweest was, of echt nét geweest of hij komt zeer binnenkort zei ie. Ik dacht zelf dat m'n ei die zondag daarvoor al geweest was en de controle was de woensdag erna. We hebben dus op aanraden van de gyn die woensdag ook nog geklust. Dus als ie gelijk had en m'n ei die woensdag of donderdag geweest is... dan is er nog n kansje.

Maar daarom was ik wat stil; afwachten, niet teveel mee bezig zijn... Maar nu ik én negatief blijf testen én niet ongesteld word voel ik me toch n beetje raar. Irritant. Ik wil gewoon duidelijkheid. Ik wil n 2e streeeeeheeeeep! ;)

13. Reb

Reb Niet meer actief

@Cathrien
    Logisch dat je hier even wat minder aanwezig bent, anders ga je jezelf alleen maar gekker lopen maken. Ook niet de bedoeling.
    Begrijp hoe frustrerend dit voor je is, ook begrijp ik je hoop nog. Ik zou ook eerder op de mening van de gyn afgaan.

Ik duim verder voor je, sterkte met afwachten! Knuf!

14. paula1984

Dat is goed te begrijpen catrien. Veel sterkte met afwachen hoplijk komt er snel mooi nieuws voor je!

15. bbxx

bbxx Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ben even uit beeld geweest sinds mn berichtje vorige week woensdag.

Allereerst hoop ik dat alle zieke dames zich inmiddels wat beter voelen en dat het ook de meiden met buikpijn, harde buiken, misselijkheid en bandenpijn beter af gaat inmiddels.

@Cathrien, begrijpelijk meis, hopelijk een later ei of een latere innesteling en blijft je NOD uit met positief nieuws.

@hier, heb echt even een paar dagen nodig gehad om te wennen, ik wilde zooooo graag weten wat het werd, maar nadat ik het wist vond ik het zo gek dat het allemaal zo concreet werd. Ook omdat het een jongen bleek te zijn misschien, ik had mezelf altijd onbewust voorgesteld met een dochter, waarschijnlijk omdat me dat wel veilig leek ;) Een jongen is toch onbekend terein voor mij. Ik vind het allemaal zo spannend. :)

Ik ben nu overigens wel aan het hele idee gewend en vind het ook helemaal fan-tas-tisch .. een knul :) :)

Ik voel ons ventje nu ook vollop bewegen, wat echt een prachtige ervaring is. Helaas nog niet gelukt voor vl om zijn mannetje te voelen in mijn buik, maar dat komt vast wel goed binnenkort.

De pretecho was geweldig, prachtig om die kleine zo druk te zien bewegen, met alles erop en eraan, maagje en blaas waren gevuld, harttempo was perfect, hoofdomtrek klopte helemaal.. kortom alles ziet er spik en span uit!!

Hebben jullie ook zo van die rotnachten? Ik moet er echt om de 3 uur uit om te sassen... pff begint me wel op te breken, want ik werk gewoon volle dagen. Ik kan niet éven een middagdutje doen en heb ook nog zoiets als een huishouden, dus 's avonds ook m'n werk nog wel..om over de babyvoorbereidingen en kluszaken maar niet te praten..

Verder alles goed met mij, gelukkig geen bijzondere fysieke klachten op wat kleine ongemakken na. Zou het dan toch kloppen, dat bakerspraatje dat de dracht van een zoon veel soepeler verloopt?

Dracht.. haha.. raar woord eigenlijk.

Nou meiden ik probeer weer mee te doen de komende dagen. Er is weer warm weer op komst overigens.. waarom is dat nou nooit in het weekend!!??

Oooooh paula, vergeet je helemaal te feliciteren, wat leuk weer een zoon :D:D:D!!!!!
    XXX

16. paula1984

Bbxx

Meid toch wat ee week! Gelukkig is het.plaatje.in je hoofd bijgesteld enne.het is fantastisch om.een.zoon te hebben!
    Wij kunnen ons geluk dan ook niet op om er nog een te krijgen!

Doe kalm.aan klinkt best heftig slecht slapen en werk is geen goede combi
    Hier aardig opgeknapt gelukkig!

Ga mijn baldadige zoon even uit de petunias halen.hihi

17. Reb

Reb Niet meer actief

Bevallingslijst
    21-1 Lieke84 – 29jr – 2e kindje
    22-1 Kyrah12 - 34jr – 6e kindje
    23-1 1612 - 28 jr – 1e kindje J
    27-1 Pink - 38jr - 2e kindje (Buddy = Reb) J
    26-1 Sassiekaa - 26jr – 1e kindje
    27-1 Sappie - 26jr – 1e kindje
    28-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje
    30-1 Bbxx - 32jr - 1e kindje (Buddy = Mtr1982) J
    30-1 Lappie - 37jr - 2e kindje (Buddy = Paula) J
    30-1 Diaaan - 26 jr - 1e kindje
    31-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje (Buddy = Bbxx) J

01-2 Reb - 26jr - 1e kindje (Buddy = Pink) J
    03-2 Paula1984 – 29jr – 2e kindje (Buddy = Lappie) J
    28-3 Sanne2011 - 30jr - 2e kindje

Afspraken, echo, nod etc.
    26-08 - Reb - 3e afspraak VK
    28-08 - Bbxx - Pretecho
    29-08 - Sanne2011 - 2e echo
    30-08 - Paula - Geslachtsbepaling
    02-09 - Cathrien - NOD! - Negatieve test
    02-09 - 1612 - 3e afsrpaak VK
    02-09 - Pink - Afspraak Gyn
    04-09 - Lappie - Controle VK
    05-09 - XxPinkxX - 20 weken echo
    06-09 - Mtr1982 - 20 weken echo
    09-09 - 1612 - 20 weken echo
    12-09 – Paula1984 – 20 weken echo
    12-09 - Bbxx - 20 weken echo
    17-09 - Lappie - 20 weken echo
    17-09 - Paula1984 - 2e afspraak VK
    21-09 - Reb - 20 weken echo
    23-09 - Reb - 4e afspraak VK
    05-10 - XxPinkxX - Afspraak Gyn
    14-10 - Sanne2011 - Pretecho + geslachtsbepaling
    16-10 - Reb - Pretecho
    06-11 - Sanne2011 - 20 weken echo

J × 2
    J × 3
    J × 2

Vlindertjes :(
    Cathrien

Wil jij of jouw echo op de lijst? Geef het even door met een mooi kleurtje!
    Mtr1982 & Reb zorgen ervoor dat de lijst up to date blijft! :)

18. Reb

Reb Niet meer actief

@Pink
    Hoe is het gisteren gegaan bij de gyn?

@1612
    Hoe was het bij jou gisteren gegaan bij de vk?

@bbxx
    Ik begrijp je wel hoor, mijn vriend heeft dat ook een beetje gehad. Die ging uit van een geslacht en hij had dus ongelijk. Hij wist zich even geen raad en heeft tot uren na de pretecho weinig gezegd. Daarna was het wel weer ‘goed’ maar merk wel dat hij, hoe langer hij aan het idee went, hoe blijer hij is (niet dat hij niet blij is geweest hoor, gewoon het wennen aan…..).

Fijn dat je de kleine voelt bewegen! Leuk he! Ik moet er ’s nachts trouwens ook vaak uit om te plassen, heel irritant. Of soms, dan ben ik net geweest, en dan moet ik weer. Begrijp dat het voor jou vervelender is, omdat je ook nog werkt. Ik ben vorige week arbeidsongeschikt verklaard door de zwangerschap (dus daarna gewoon weer aan het werk). Kan gewoon erg weinig door de reuma aan mijn borstkas en de bandenpijn. Maar als ik een slechte nacht heb, kan ik in ieder geval wel mijn rust pakken. Hopelijk kan je toch nog ergens je rust pakken, sterkte :(

19. bbxx

bbxx Niet meer actief

Dankjewel Reb en Paula!

20. paula1984

:) zijn we voor bbxx lekker van je afpraten.hoor!
    En het maakt je niet ondankbaar hoor als je even moet wennen;)

Deel Deze Pagina